![]() |
Quote:
|
Ik ga er vanavond hellaas weer niet geraken! Guy zou je mijn bestelling kunnen doorsturen dan? Dan stort ik het geld op je rekening zodra ik weet hoeveel het is.
Tom |
Quote:
|
Damn! Dan zou ik daar toch moeten kunnen geraken? Anders bel ik Nismo, of hij het mij niet kan meebrengen...
Tom |
Quote:
Uiteraard. Wij zijn het soort dat iets afspreekt en zich daar dan ook vaak aan houdt. ;) Ge ziet maar, anders laat je me het adres maar weten, dan breng ik het wel naar de post. Betalen kan je alsnog aan Guy. De transportkosten regelen wij dan wel onderling. Misschien de volgende keer gewoon in BE bestellen? :D :D |
Ik hou me er ook normaal aan als ik iets afspreek hoor...Maar met dat huis hier, er komt altijd wel iets tussen. Nismo (Johny) neemt de doos voor mij mee. Dan ga ik ze wel bij hem ophalen.
Sorry voor het ongemak :o Tom |
5 Attachment(s)
Jaa de mannen, het was weer leuk gisteren.weer heel wat gelachen.
Gezellig op het terras met een paar pintjes ( en later, warme koffie ). Ook toch weer wat bij geleerd, na de "demonstratie" by Dominique over het canteren van spuitbussen. Dus zoals altijd, de afwezigen ............ Hier de Foto's |
inderdaad plezante bedoening
geweldige reisverhalen gehoord :eek: Quote:
tot de volgende |
Allé, het was wéér ne plezante avond die zo als altijd vééééél te vlug voorbij was. :p
Maar toch vraag ik mij nog steeds af waar die ene paddocker zat die toch nog zo graag eens samenkwam, ook al was het maar om een pintje te drinken.:D :D :D Wat ik van Dominique zijne demo heb onthouden, ALTIJD je spuitbus van je weg richten. :+ En Tom21 is zijn pakketje ook al komen afhalen. |
Quote:
|
Quote:
|
Yep, pakje staat al veilig in de kast, bij de andere 10 nog te bouwen motoren en een hoop auto's.
Huudo en Guy bedankt. En nismo ook natuurlijk! Volgende keer zal ik zeker proberen aanwezig te zijn. Want ik hoorde van Nismo dat Huudo mij wel wou ontmoeten :D Tom |
en nismo heeft heel de avond bij diene witte skyline gezeten zeker op de achtergrond?:D
|
Het ziet er op de foto's weer een toffe bedoening uit! Kon er jammergenoeg niet bijzijn... en de decanteersessie had ik nochtans graag bijgewoond... De "pintendrink sessie" uiteraard ook...
G. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 09:40. |