De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Modelbouwmeeting - 14 juli 2006 - Thema cafe Wheels in Zolder (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13396)

Guido 13-07-2006 23:03

Quote:

Originally Posted by HHugo
Ik zal er deze keer niet bij zijn.
Tot de volgende meeting dan maar!

Geen probleem. Het gaat "maar" om een zomermeetingkje, dus als het goed weer blijft - en daar ziet het wel naar uit - kunnen we misschien wel buiten zitten. :cool: Decanteren enz. is misschien sowieso wel geschikter buiten. Fijne vakantie alleszins! ;)

Tom21 14-07-2006 13:52

Ik ga er vanavond hellaas weer niet geraken! Guy zou je mijn bestelling kunnen doorsturen dan? Dan stort ik het geld op je rekening zodra ik weet hoeveel het is.

Tom

Sennake 14-07-2006 15:36

Quote:

Originally Posted by Tom21
Ik ga er vanavond hellaas weer niet geraken! Guy zou je mijn bestelling kunnen doorsturen dan? Dan stort ik het geld op je rekening zodra ik weet hoeveel het is.

Tom

Dat is te laat hoor. Huudo heeft het pakket nu en brengt het vanavond mee naar Zolder.

Tom21 14-07-2006 17:23

Damn! Dan zou ik daar toch moeten kunnen geraken? Anders bel ik Nismo, of hij het mij niet kan meebrengen...

Tom

Guido 14-07-2006 19:07

Quote:

Originally Posted by Tom21
Damn! Dan zou ik daar toch moeten kunnen geraken?

Tom

:confused:

Uiteraard. Wij zijn het soort dat iets afspreekt en zich daar dan ook vaak aan houdt. ;)

Ge ziet maar, anders laat je me het adres maar weten, dan breng ik het wel naar de post. Betalen kan je alsnog aan Guy. De transportkosten regelen wij dan wel onderling. Misschien de volgende keer gewoon in BE bestellen? :D :D

Tom21 14-07-2006 21:46

Ik hou me er ook normaal aan als ik iets afspreek hoor...Maar met dat huis hier, er komt altijd wel iets tussen. Nismo (Johny) neemt de doos voor mij mee. Dan ga ik ze wel bij hem ophalen.
Sorry voor het ongemak :o

Tom

Big attack 15-07-2006 12:24

5 Attachment(s)
Jaa de mannen, het was weer leuk gisteren.weer heel wat gelachen.
Gezellig op het terras met een paar pintjes ( en later, warme koffie ).
Ook toch weer wat bij geleerd, na de "demonstratie" by Dominique over het canteren van spuitbussen.
Dus zoals altijd, de afwezigen ............
Hier de Foto's

BSmodels 15-07-2006 16:21

inderdaad plezante bedoening
geweldige reisverhalen gehoord :eek:

Quote:

Originally Posted by big attack
Ook toch weer wat bij geleerd.....

ook, vooral dat laatste halfuur op de parking :D :D :D :D :D

tot de volgende

Nismo 15-07-2006 23:54

Allé, het was wéér ne plezante avond die zo als altijd vééééél te vlug voorbij was. :p

Maar toch vraag ik mij nog steeds af waar die ene paddocker zat die toch nog zo graag eens samenkwam, ook al was het maar om een pintje te drinken.:D :D :D

Wat ik van Dominique zijne demo heb onthouden, ALTIJD je spuitbus van je weg richten. :+

En Tom21 is zijn pakketje ook al komen afhalen.

Juha 16-07-2006 01:00

Quote:

Originally Posted by Nismo
Wat ik van Dominique zijne demo heb onthouden, ALTIJD je spuitbus van je weg richten. :+

Dan hang je nog altijd MAAR vol tot aan je arm. :+

Dominique 16-07-2006 10:34

Quote:

Originally Posted by Nismo

Inderdaad. Er zat dan ook genoeg volk om op te richten, dus geen probleem :D

Tom21 16-07-2006 13:55

Yep, pakje staat al veilig in de kast, bij de andere 10 nog te bouwen motoren en een hoop auto's.
Huudo en Guy bedankt. En nismo ook natuurlijk!
Volgende keer zal ik zeker proberen aanwezig te zijn. Want ik hoorde van Nismo dat Huudo mij wel wou ontmoeten :D

Tom

scoobyfreak 17-07-2006 00:46

en nismo heeft heel de avond bij diene witte skyline gezeten zeker op de achtergrond?:D

MFahrer 17-07-2006 09:29

Het ziet er op de foto's weer een toffe bedoening uit! Kon er jammergenoeg niet bijzijn... en de decanteersessie had ik nochtans graag bijgewoond... De "pintendrink sessie" uiteraard ook...

G.

Gulfie 17-07-2006 14:10

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Het ziet er op de foto's weer een toffe bedoening uit! Kon er jammergenoeg niet bijzijn... en de decanteersessie had ik nochtans graag bijgewoond... De "pintendrink sessie" uiteraard ook...

G.

Spijtig ... ik had uw carrosserie en de timingbrug ook bij.

All times are GMT +2. The time now is 09:40.