De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Op de werkbank (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   In aanbouw: Peugeot 206 WRC Princen Catalunya 2001 1:24 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13505)

206WRC-ke 23-07-2006 20:52

Thx, die resin-velgen zijn wel niet echt goed zu... Nog voor het monteren brak het asje aan de binnenkant (die in de remschijf moet) af van ene, dan nog es bij het monteren en ondertussen is het voorwiel aan de linkerkant ook al afgebroken... Heb ze er gelukkig weer kunnen aankleven. :)

Dominique 23-07-2006 21:03

Ziet er properkes uit.
Mag ik nog 1 tip geven voor de volgende (aan uw nickname te zien zal dat wel weer een 206 zijn zeker?:D ): de uitsparingen in de motorkap zou je kunnen uitzagen en langs de binnenkant bekleden met wat overschot van dat gaas dat in de spoiler zit.;)

206WRC-ke 23-07-2006 21:30

Ah dat zou ik mss kunnen, maar kzit al meteen met de schrik dat ik heel de motorkap kapot zou helpen :S Heb nog geen zo'n fijn gezaag (buiten mijn zus :D)

Maar m'n volgende is geen 206 ;)

B. the builder 23-07-2006 23:04

Ziet er tot nu toe al z??r mooi uit. Ik raak er op dit forum meer en meer van overtuigd dat ik mij toch eens een 206 van Tamiya zou moeten aanschaffen. Ik heb er al eens een gebouwd van Heller, maar deze zien er toch veel beter uit. Als ik daarbij optel dat mijn modelbouwkunsten er toch wel op zijn vooruitgegaan sinds ik die 2003 versie (monaco denk ik, de rode met witte strepen onderaan) bouwde... Het enige probleem is dat ik ondertussen ook de smaak van straatwagens te pakken heb... :frusty:
________
Find Headshop

Dominique 23-07-2006 23:59

Quote:

Originally Posted by B. the builder
Het enige probleem is dat ik ondertussen ook de smaak van straatwagens te pakken heb... :frusty:

Daar is niks verkeerd mee ;)

scoobyfreak 24-07-2006 02:37

Quote:

Originally Posted by B. the builder
Het enige probleem is dat ik ondertussen ook de smaak van straatwagens te pakken heb... :frusty:

Dat is geen uitvlucht, de rally wagens rijden ook op de straat :p

B. the builder 24-07-2006 11:01

Natuurlijk is er niets mis met straatwagens, en uiteraard rijden rallywagens ook op straten (soms toch), maar het probleem is dat ik niet genoeg tijd of geld heb (opf tenminste: wil investeren) om zomaar alles te bouwen wat ik wel zou willen bouwen... :eek:
________
Sh00t_In_Me cam

206WRC-ke 24-07-2006 13:54

Daarnet het dak en de neus + bumpers gedecaleerd, ziet er mooi uit, maar 1 probleempje... Er zit wel degelijk een verschil in het rood van de wagen (TS8 dat mij werd aangeraden) en het rode kleur van de zonneband die bij de decals zit... Maja, we zullen het daarmee maar moeten doen :D

Veel moeten prutsen ook aan die Bastos-streepjes op de zijkanten van de neus en bumper... pfieuw, maar tis al bij al toch gelukt.

Pics als hij volledig af is :D Ik hou jullie nog even in spanning... :p

206WRC-ke 24-07-2006 18:05

Voila, ook de achterkant en zijkant (copiloot) zijn gedaan. Heb ook de tyre decals die je anders dan de andere decals moet aanbregen gedaan, maar heb hier nog vraagje bij: moet/mag je op die tyre-decals van Michelin ook Microsol doen??

206WRC-ke 24-07-2006 22:59

De wagen is zo goed als af, maar ik heb hier nog twee mini decals over, het logo van Autostal Atlantic, waartoe Princen behoort. Maar nergens op de foto's noch op het blad van Renaissance vindt ik terug waar die moeten staan... Weet iemand hier soms waar of laat ik ze weg? (op de ruit, rond de zijdelinkse pinker?...)

En mag je nu tyre-decals van Michelin microsollen??

Mss nog deze avond foto's, maar aangezien het al donker is wss pas morgen...

scoobyfreak 24-07-2006 23:11

http://www.rallygallery.com/peugeot/...is_princen.jpg zie niet meteen een op de zij ruit, en hij is lit van duindestel(of goe schrijf je dat :D ) ma zal nog een beetje zoeken

206WRC-ke 24-07-2006 23:16

Die foto's heb ik Scooby ;) Ik zie er ook nergens ene...

Da rond logo is da Duindistel ja?... Dacht da het Atlantic was :D

scoobyfreak 24-07-2006 23:27

gevonden :D, tussen de belgiche vlag en loret de mar(boven het voorwiel) aan de kant van kris, alee volgens renaissance toch, ga nog eens den autonews van toen zoeken

scoobyfreak 24-07-2006 23:43

Er ging nergens zo een stickerke, in rallyworld staat er van elke kant een foto van catalunia, en zie nergens da stickerke...

206WRC-ke 25-07-2006 00:06

Ik zie het nergens hoor... En heb maar rallyworld vanaf 2003...
Zal et zo laten. Slaapwel :)

All times are GMT +2. The time now is 21:20.