![]() |
Oh yes, now I notice that
Well, I wasn't used to a full operation website from Daikin. They've made it ready and it's good :applaus: |
The site works here (IE), but in Opera the menu won't work properly. :confused:
I'll try 2 find a solution for this inconvenient. ;) If there are more problems on the site, please let me know. Mail |
De site werkt ook niet in Safari op Mac van mijn vader.
|
Bij mij werkt de site perfect,kan alles openen.
|
Java installeren kan helpen :
http://www.java.com |
Gaat de BMW dan weer in de pitlane mogen tanken? De bora mocht dat ook tijdens de 24 uren omdat er geen diesel is in de pompen in de tankzone.
|
Nee, wy moeten ook in de tankzone tanken.
|
Quote:
Want ik denk als je benziene tankt niet ver zal moeten rijden. Of moeten julie bij de Q8 gaan tanken ;-) |
We moeten met jerrycans gaan tanken. Het fyne weet ik er ook niet van hoe het in zen werking zal gaan. Myn job is de timing. ;)
|
Quote:
|
Geen. Was er namelijk niet, er zyn mensen die nu 1maal moeten werken (of was het aanwezig zyn?) :p
|
Quote:
Er staat wel een maximum aantal liters dat er mag getankt worden , ik meen mij te herineren dat dit vroeger in TC maar 60 l was , kan ook voor Belcar anders zijn . Mvg |
60 liter voor Belcar is maar weinig ze. :confused:
|
Quote:
|
Quote:
Jep de bak mag 100 l bedragen maar er mocht vroeger met een diesel maar maximum maar 60 l bijgetankt worden per keer dat men tankte . Ik meen zelfs ergens in een reglement gelezen hebben dat er vroeger in TC maar maximum 60 l in een dieseltank mocht zijn . Het gaat hier wel over een dieselversie in tegenstelling tot de benzineversie . Mvg |
All times are GMT +2. The time now is 16:40. |