Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Nog wat nieuws ivm. PSI & het wie weet begin van nieuw story in FIA GT.
Tot nu toe is er de zin zeker en vast, maar het budget? Quote:
Quote:
Quote:
Aankoop 2de C6-R: 800.000€ Aankoop 3 Ford GT's: 990.000€ Seizoen FIA GT 2007: 1.000.000€ Seizoen FIA GT3 2007: ???.???€ De som: 2.790.000€ Dit zonder de kosten van het FIA GT3 seizoen, het prepareren van die Ford GT wagens, het misschien nog rijden in FFSA GT... IK wens hun succes met zoeken naar Budget;) (quote's kwamen van artikel op endurance-info.com) |
Je bent me net voor want ik lees het ook net op endurance-info.
Ik hoop van harte dat ze het budget voor de Fia bijeenkrijgen, maar het zal niet eenvoudig zijn. En dat nog eens combineren met het Ford-programma is zeker niet te onderschatten. Hopelijk krijgen ze die C5-R verkocht, dan kunnen ze al een beetje bijleggen voor een C6-R. :) Tillie zegt tevens dat de GT1's hoogstwaarschijnlijk ook niet meer welkom zullen zijn in FFSA volgend jaar (al kan die beslissing nog uitgesteld worden), dus zou je dan nog zoveel gaan investeren in een GT1 voor een nationaal kampioenschap? |
Quote:
|
Staat ook het artikel van Tillie vermeld: A l'heure actuelle, il semblerait que cette décision puisse être repoussée, mais tout de même, nous devons savoir où nous pourrons courir…
Hij zegt dus dat op dit moment die beslissing kan uitgesteld worden. Maar 'repousser' kan ook slaan op 'afwijzen'. Wel raar dat hij dat zegt, want dat interview is recenter dan het artikel op pitstop.tv. |
Er komt helaas geen GT2 versie van de Dodge Viper Competition Coupe:
http://www.projectlemans.de/content/view/2471/83/ |
DSC meld juist dat die er voor 2007 niet komt, maar dat hij waarschijnlijk in 2008 wel het daglicht zal zien. Dit in verband met de ingrijpender modificaties die nodig zijn ivm homologatie (rear bodywork etc).
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Nu vanaf volgend jaar de GT1's niet meer in Italie, Belgie of UK mogen rijden welke van de teams zullen dan van kampioenschap verhuizen? Iemand ideeën?
- Loris Kessel Ferrari 575 GTC -> ??? - Bonaldi Saleen S7R -> ??? - Playteam Maserati MC12 -> ??? - Racingbox Maserati MC12 -> FIA GT ??? - GPLK Corvette C5-R -> ??? - SRT Corvette's C5-R -> FFSA GT / LMS - De PSi Porsches -> ??? - Eurotech Marcos -> EURO GT ??? - ... Ik denk persoonlijk dat we volgend jaar goed gevulde startgrids zullen zien bij de GT1's en GT2's |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Er is nog een FFSA GT team dat zo'n ex-PSI wagen heeft gekocht maar ook niet meer word mee geraced. Spaans GT team uit Spanish GT had er 2004/2005 ook zo 1tje. Ook op stal ondertussen... Deze wagen lijkt me alleen nog een goede aankoop voor in DSC... Of Belcar Specials :rolleyes: :D |
yep, die bedoel ik!!! (DR Sport Equipe Saleen)
|
All times are GMT +2. The time now is 22:50. |