![]() |
Ach, een handdoek heb ik niet nodig.
Wek me maar als ik de finish over rijd:bye:. |
Hierbij de lijst van ingeschreven teams,
we zitten nu aan 15 teams en net geen 40 karters. De race zal waarschijnlijk doorgaan op het circuit van 640 meter. Inschrijven kan nog, maar enkel na telefonisch contact op 0486 24 05 14 Cosmo Racing 4-ever karting Fille & Fille Formula Dallara Dead Men Driving Mercury Racing RK Racing NEPA De Croswosten De4enCo SPARCO Redliners Kali Racing Formula Istanbul Los Locos Er gaat maandag een mail uit naar alle deelnemers met de praktische info. mvg, Jo Smets |
Uiteindelijk zijn we met 5 teams ingeschreven voor onze eigen "Hansen Cup"
- Fille & Fille (2p) - Formula Dallara (3p) - Dead Men Driving (4p) - Kali Racing (4p) - Formula Istanbul (3p) Met 4 man zijn we voorbije zondag voor het eerst eens gaan rijden bij Eupener karting. Zo goed als alles was zeer positief: goede, nieuwe (sodi)karts, goede egaliteit vd vloer, genoeg grip, snelle track, zeer speciaal effect met "spiraal bocht" richting de brug én de brug zelf is ook top. Wel zal het een noodzaak zijn dan iedereen altijd de zaak fair speelt met blauwe vlaggen.... aangezien er veel stukken zijn waar inhalen niet kan zonder "stunts"... Is de start in Le Mans style? (zondag hebben we zo een race zien starten...) |
Le mans start..... hmmmmmm.....
Daar moet ik eens over nadenken... ;) normaal is het een F1 start, dat staat op de affiche. PS de Hansen "CUP" staat klaar. mvg, Jo Smets |
lemans start is wel leuk als je een redelijk zuivere start wilt zoals bijvoorbeel bij de ckc 2006
http://www.youtube.com/watch?v=N4P6pQ9i3yA (persoonlijk vind ik f1 start fijner ! maja ik rij nie mee in dees koers dus maakt het nie veel uit wa ik ervan vind :D ) |
Dat is geen Lemans start he, maar een rollende/vliegende start.
Lemans start wil zeggen dat je naar je kart moet lopen bij de start!! |
Quote:
|
Quote:
Ik heb dit weekend nog gesproken met Richard Dageleer en Kristof De Rycke van RK Racing en die rijden niet mee. Grtz, Fré |
RK racing bestaat uit :
Koen Cuppens Ruud Dekkers Er zijn nog 2 teams bijgekomen. Namen volgen. mvg, Jo Smets |
Frederick,
hou maar vast!! PeirTotal zal ook aanwezig zijn!!!! Alé ja, ikke toch. De rest vond de verplaatsing te ver. (En de smurf heeft nen gebarste dikke teen opgelopen in de laatste darkrace, denk zelfs dat gij of de Matthias derop gespronge zijt mé uw kart :gas: , dus dien komt ook ni) Heb dan maar 3 andere slachtoffers gevonden en ons laten inschrijven in de Hansen Cup!! Ik weet niks van onze ploegnaam maar denk dat menne maat ons tot Kali-Racing heeft gedoopt. Mijn 3 teamgenoten zijn iets minder ervaren maar da wil ni zegge dat ik het vuur niet aan uw schene ga leggen eh ;) Bij deze zijt ge al gewaarschuwd!!! Tot zaterdag Touki :Offtopic: wanneer is de volgende JPR race? |
@ Touki,
Onze volgende endurance race zal waarschijnlijk ergens in de zomer zijn, juni/juli. Weet wel dat het bij JPR een pak duurder is. OK, tis een mooie baan, maar dat is Eupen ook. Maar geen nood er komt er eentje ;) Eerst maar eens deze wedstrijd afwerken he, tot zaterdag en veel succes. Jo Smets |
Ik denk dat Touki bedoelt wanneer de Fré de volgende race op de kalender heeft staan.
|
idd meneer Da Silva,
boodschap was eigenlijk voor fréderick beloeld. Maar Jo, toch bedankt voor de info. 9op10 dat ik in de zomer wel terug mét jullie meedoe dan hoor!! |
@ Touki: zie http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14852
Het zal leuk worden straks, we dagen jullie uit PeirTotal. Grtz, Fré |
Het was een aangename wedstrijd en hebben ondanks het een nieuw circuit voor ons was toch een knappe prestatie neer gezet.
Even het verslagje: De fré begon met de kwalificatie. Hij moest natuurlijk nog zijn draai vinden op dit gigantisch circuit. Niet te min stond hij toch al op de 10de plek. Na 5 minuten de wissel gedaan en meteen verbeterd naar P7. Een rondje duurt maar liefst 60 seconden dus had ik maar 5 ronden. De start dan was wel slecht uitgevoerd. Het was een vliegende start aangevoerd door een marshal die zelf een kart bestuurde en dan plots in een bocht aan de kant ging zonder dat iemand ook maar iets wist. Ik was op dat moment mijn banden aan het opwarmen en verloor dan meteen een beetje tijd. Al snel pakte ik toch 2 plaatsen in de eerste ronde en daar bleef het dan niet bij want ook in de volgende ronde pakte ik er 2. Jammer genoeg was er toch wel iemand die niet tegen zijn verlies kon en knalde duidelijk zonder remmen mij hard van de baan. Ik verloor 4 plaatsen . Meteen terug in de aanval en op enkele ronde tijd reed ik weer op de 4de plek. Deze heb ik een lange tijd aangehouden tot ik gezelschap kreeg van iemand. De persoon achter me had duidelijk zijn handen vol. Uiteindelijk haalt hij me in een rechtse in waar we zij aan zij uit kwamen. bij het uitkomen reed hij gewoon rechtdoor wat ik nog nooit heb mee gemaakt.Jawel, hij ging rechtdoor en zette mij in de muur. Jammer dat er toch onsportief gereden werd. Maar ik heb laten zien dat het op een sportieve manier ook kan en heb ik hem voor de brug terug gepakt. Ik heb nog een 3de plek kunnen binnen halen voor ik mijn stop moest maken. Fré liet me wat langer rijden omdat hij er toch niet gerust in was. Hij had blijkbaar een beetje last van zenuwen . De fré heeft er ondanks een zware opdracht toch in geslaagt de 3de plaats te behouden. We hadden wel het geluk dat het team dat 4de reed nog een stop heeft gemaakt.Ze liepen 1 à 2 seconden terug per ronde dus het was echt wel spannend . We kunnen terug kijken op toch wel een erg geslaagde dag. Het podium hadden we toch niet verwacht omdat er enkele thuis rijders waren en we beiden nog geen ervaring op het circuit hadden. Het circuit is echt wel aangenaam om te rijden. Niets last van de brug en de kart was ook wel goed.Beetje last van overstuur maar verder alles in orde. De cafetaria was ook wel in orde. Zeker dat je dicht tegen het circuit zit wat wel tof is om de wedstrijd te volgen. Nadeel vond ik dan wel de marshals. Op een bepaald moment was er niemand meer op de baan. Enkele keren waren er mensen gespind waarbij ze niet geholpen konden worden en ook niet gevlagt werd. Wat JPR te veel geeft geven ze in Eupen te weinig.De zwarte vlag! 2 keer ben ik er erg onsportief uitgereden geweest zonder enige sanctie of waarschuwing. De timing is ook een beetje onduidelijk en dit zou ook in de cafetaria moeten zijn vind ik. Fré,was echt een toffe wedstrijd. We hebben het onderste uit de kan gehaald en dit was de eerste echte podium plek van de fré . http://img264.imageshack.us/my.php?i...ict1478vh7.jpg http://img260.imageshack.us/my.php?i...ict1464xg5.jpg http://img120.imageshack.us/img120/2...1468cq9.th.jpg http://img260.imageshack.us/my.php?i...ict1482rq3.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 16:31. |