![]() |
Wie heeft er al bevestigd - uhpdeet.
- Dominique - gulfclk - Senna - Huudo - BSModels (21.00) - Nismo (21.30) - Jimbo (21.00) - Juha (twijfelt nog altijd...) - racer - HHugo - Flame - Pat - big attack - Bezemwagen (speelt graag Monopoly - neemt een kans kaart...) - MFahrer (wij zullen alleszins het niet op voorhand weten) - joka-1 Oftewel: 16 man, waarvan 13 zeker. De overige 3 bevinden zich nog in een of ander stadium van onzekerheid. |
Ik kom ook, het is te zeggen als ik op tijd thuis ben van mijn werk.
|
Ik zal er niet geraken zoals vorige keren maar zal mijn lidmaatschapsbijdrage meegeven met Mfahrer als hij er geraakt tenminste.
Zal de volgende meeting vrijhouden en mischien zou ik dan eens mijn lidkaart kunnen bewonderen. Die van 2006 heb ik nooit gezien, hé Huudo.:D J. |
Ik kom ook Danny
|
Quote:
|
Quote:
Jammer maar helaas! G. |
Gunther ... troost u ... wij hebben ook 'n goei scheet gelachen ! :+
|
Het was weer heel plezant. :applaus:
En dan vooral de tombola, meneer "ik moet niks hebben" gaat met twee kits naar huis, die kan weer gaan "plekken" (en dat voor maar 10 euro ipv. 65 :+ ). |
De foto's
5 Attachment(s)
De foto's van de "plek", "plak", "lach" en tombola avond.
|
Het was weer een toffe bende bijeen:applaus: , spijtig voor de vaste die nu niet konden komen:frusty::bye:
|
Quote:
|
Jah.. doe me maar nog meer jammeren da'k er niet was!
En zo'n mooie prijzen! Ik zou er wel mijn goesting gevonden hebben! Dan kan ik eens komen (agenda gewijs) en heb ik dit voor... G. |
Quote:
|
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen nog eens te bedanken voor een heel tof modelbouwjaar. Wat begonnen is enkele jaren geleden als een klein groepje van een man of 5 is ondertussen uitgegroeid tot een mooie groep enthoesiastelingen. We gaan er werk van maken dat ook 2007 weer boeiend wordt en de moeite loont op gebied van modelbouw.
;) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:35. |