![]() |
hebben jullie dat ook dat wheels constant hapert?
|
Vandaag is er inderdaad veel hapering.
|
BTW Trackpass is gratis tijdens de Duels:
http://www.nascar.com/promos/speedweeks/ |
Quote:
Andy, wordt de race volgend weekend in de Wheels uitgezonden by any chance? Dacht van niet, zeker? Want anders kom ik wel eens binnenspringen. :) |
-------
|
Quote:
geen probleem mee met Wheels, loopt vlot :D neen we zenden deze race niet uit, als ik het kon ontvangen meteen maar is niet zo... jammer |
Quote:
Als alles goed is, zal ik dit jaar 2 Nascar races live gaan zien in de States, alleen jammer dat ik nooit die Daytona 500 kan meepikken... |
Stewart en Gordon winnen de duels...
twee grote namen in Daytona Montoya hing op kop maar knalde toen in de muur... over en out. Nog een geluk dat Casey Mears vorig jaar goed scoorde met de 42 anders kon monty inpakken. Red bull team heeft vleugels gekregen, ze kunnen weer naar huis vliegen... Mijn favorieten voor de race : Stewart, Earnhardt JR en de Busch brothers. |
Quote:
|
Quote:
ben wel benieuwd of hij vaak zijn snelheid gaat kunnen omzetten in een goede finish |
Montoya zal zijn snelheid zeker met goeie finishes gaan combineren .. is natuurlijk niet simpel om het meteen te doen.
Maar hij gaat dit jaar nog vaak verbazen denk ik. |
18 ronden aan de leiding gereden daarna kwam er een wiel los ofzo, erg jammer maar de race is lang kan nog veel gebeuren...
|
|
Zo te zien is de zender Wheels niet meer te vinden op de TVU site.
En nu dat het deze nacht de Craftman trucks zijn, spijtig, want die gasten zijn nog gekker dan the nascar boys. " k'spreek van ondervinding "... |
Wheels is back.....:applaus:
|
All times are GMT +2. The time now is 12:14. |