Viper GTS-R*** |
11-11-2007 22:05 |
Die RBImmo Saleen is inderdaad één van Konrad.
Maar wie zegt dat die gekocht is, en niet verhuurd?
Quote:
Originally Posted by Grig-O
En als die Saleen van RBimmo een Konrad exemplaar is, waarom reed Thomas Enge dan op een moment achtste in Brno? Een Konrad Saleen kan naar mijn weten de beste GT2's niet meer volgen..
|
En waarom zou dat niet lukken? Er stond wel duidelijk vermeld in dat persbericht van RBImmo Racing dat het een Konrad exemplaar is die hier en daar verbeterd zou geweest zijn. En dit met Enge achter het stuur lijkt het mij logisch dat hij aan de staart van de GT1's kon rijden. Enfin ja voor even dan :)
Zou het niet logischer zijn moest PK wachten tot SRO/FIA de nieuwe technische reglementen vrijgeeft ivm. die 'new generation' GT1's...
Kan men afwegen of het nog zin heeft om een 'this generation' GT1 te kopen ipv zo'n nieuwe. Zo zou je toch behoorlijk wat kunnen leren in 2008, waar er nog veel teams hun huidige GT1 zullen gebruiken. Dan kom je in 2009 of 2010 al fris naar voor met je 'new generation' GT1 terwijl de meeste teams dan nog zullen moeten 'leren' omgaan met hun 'new generation' GT1...
Ja wist even niet goed hoe ik de huidige en nieuwe genaratie GT1's moest benoemen daarmee dat 'this' en 'new' generation gedoe.
|