![]() |
Als ik het persbericht lees, lijkt dit toch uitgesloten:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Team Modena - Aston Martin DBR9 - 1 tot 2 Strakka Racing - Aston Martin DBR9 -1 JLOC/Kaneko Racing - Lamborghini Murcielago R-GT LM - 1 Spartak Racing - Lamborghini Murcielago R-GT LM - 2 (miss. enkel GT2) ARC Bratislava - Saleen S7R Luc Alphand Adventures - Corvette C6.R - 2 ??? Larbre COmpetition - Saleen S7R - 1 ??? Vraag me af wat er nog van die lijst van de GT1's overblijft? Team Modena weg, Luc Alphand weg, ARC gaat 'zogezegd' mee doen met hun Saleen maar hij staat wel te koop (fiagt.com -> GT market). Strakka Racing zou naar LMP kunnen overgaan en Spartak enkel GT2 inzetten. Met andere woorden, welke GT1 is er daadwerkelijk al bevestigd? Geen één vrees ik? Nu lijkt het mij wel zo: beter geen dan 1 of 2 hoor... Of heeft iemand anders misschien GT1 nieuws voor de LMS? |
Audi heeft zich officieel teruggetrokken uit ALMS. Vanaf 1-1-2009 bestaat Champion racing niet meer.
|
Hoeveel P1's blijven er dan nog over? gaat Intersport nog voort doen met P1? en dan het merendeel van de wedstrijden alléén rijden?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
- De Ferran Motorsports - Acura ARX-02a (1) - Highcroft Racing - Acura ARX-02a (1) - Intersport Racing - Lola B06/10 (1) - Corsa Motorsports - Ginetta-Zytek 07S Q10 (1) - Conquest Racing - Ginetta-Zytek 07S (1) ? - Creation Autosportif - Creation CA07 (1/2) ? - Autocon Motorsports - Lola B06/10 (1) ? |
Quote:
|
Quote:
|
Audi werd de voorbije jaren wel kampioen van 3 wagens, waarvan 2 Audi's
|
Quote:
Ik verkies nog steeds het concept van de ALMS boven dat van de LMS. Geef mij maar kortere races en een aantal stratencircuits doorheen het seizoen. Spa, Monza en Silverstone zijn misschien wel legendarische circuits maar ze leveren vaak minder goede wedstrijden op dan de Noord-Amerikaanse stratencircuits als St.-Petersburg en Detroit. Bovendien zorgt het kortere format van de ALMS voor meer mediabelangstelling. Daarom heeft de LMS nog enorm veel groeipotentieel volgens mij. Door het aantal wedstrijden te verhogen en de wedstrijdduur in te korten zal men al ver geraken. Normaal zullen de gestegen kosten gecompenseerd worden door de hogere sponsorinkomsten voor teams (dankzij de mediabelangstelling die zal stijgen). Als men dan ook nog eens het showelement wat verhoogt door enkele stratencircuits aan te doen (geen F1-stratencircuits trouwens) zal de LMS een hoge vlucht nemen. Natuurlijk is het misschien wel best om even te wachten tot het ergst van de credit crunch en de komende recessie over is. |
All times are GMT +2. The time now is 19:02. |