![]() |
Héhé zeker gezien ! ! ! da was nogal ne rollercoaster op Spa vorig jaar !
|
Kelly is gewoon iemand die we met een aantal leden persoonlijk kennen, en die het in de autosport nog moet maken. Als we allemaal alleen mogen supporteren voor piloten die al aan de top staan gaat het hier maar eentonig worden eh. Bovendien is Kelly bijzonder symphatiek en heeft ze al aan onze Paddock meetings meegedaan ook. En tenslotte zijn er toch ook weer niet ZO ongelooflijk veel vrouwelijke piloten te vinden op de circuits en als we een steentje kunnen bijdragen tot het promoten van de dames in de autosport, zullen we het zeker niet laten. Dan kan je vragen waarom we geen fansite maken van Linsey Lanssens, Lieve Thiron, Carla Brackx of Alexandra Vandervelde?
Ja, inderdaad, daar heb ik niet direct een antwoord op. Omdat er nog andere mensen rondlopen die een site kunnen maken zullen we maar zeggen zeker? |
Idd, het is niet veel vrouwen gegeven aan autosport te doen, en mss was het logischer geweest voor mij om ene te maken over Lieve Thiron (woont hier namelijk in Hamme) maar kom, 'k heb Kelly voor de eerste maal gezien rond het Kartcircuit en ze is idd supervriendelijk, keuze is dus snel gemaakt, en Kelly zelf volgt wel degelijk de fansite (heeft trouwens gisteren het gastenboek getekend), en ook van First Motorsport zelf heb ik al positieve reacties gekregen, dus meer motivatie moet er voor mij niet zijn, als je dan nog kan beschikken over een topfotograaf (sennake) tja... dat maakt het een stuk makkelijker.
En dat de concurentie maar opletten dit seizoen, want Kelly draait echt wel steengoede tijden op zolder... als ik een paar weken geleden top 10 zei, durf ik nu (mits geen mechanische pech) top 5 zeggen... :) |
Yeah , Yeah you've made your point guys ! ! !
Maar ieders zijn favoriet uiteraard :) |
Quote:
|
ik geraakt ni op uw gastenboek :(
|
Quote:
|
Quote:
|
voor de fans... kalenderwijziging:
De organisatoren van de Belgische Toyota Yaris Cup hebben de geplande meeting begin september in Zandvoort geschrapt. De Yaris Cup stond toen op het programma van de Trophy of the Dunes op 8 en 9 september. Die races gaan dus niet door. In plaats van de trip naar Nederland trekt de Yaris Cup naar Francorchamps tijdens het weekend van 19 en 20 juli. Toyota rijdt daar in het kader van de 25 Uren van de Fun Cup. Bron: pitstop |
Quote:
|
Quote:
|
De site is een beke opgefrist (de zomer is in aantocht ;) ) Klassementen staan on line, wat nieuwe foto's, en natuurlijk het gastenboek dat vrij vlot blijft lopen :)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:37. |