![]() |
Het is een weekend om snel te vergeten. :rolleyes:
|
Heb alleen race 2 van het wtcc kunnen meepikken, al bij al had ik mijn tijd wel beter kunnen spenderen. Wat een geklungel van de sleepdiensten, er zijn maar 2 ronden echt geraced. Als je dit dan vergelijkt met Macau of Monaco zoals eerder vermeld dan is dit echt amateuristisch.
|
Quote:
Ook Corthals zal actief zijn in WTCC op Zolder. Hij bestuurt namelijk, dankzij o.a. SEAT Belgie, een SEAT Leon van Exagon. |
Quote:
|
Tijdschema WTCC Zolder: http://www.fiawtcc.be/html/uploadedF..._04_Zolder.pdf
Eigenlijk best wel een mager beestje voor zon top-weekend. Wilde eerst 2 dagen gaan, maar dat doen we dan toch maar niet. Overigens lijkt me 2x 9 ronden WTCC wel heel schamel. Is een WTCC race niet beoogd op min. 25 minuten racen, of zit ik er dan helemaal naast??? |
amai, vroeg gedaan elke dag...
Was zeker plaats voor andere leuke dingen... |
De zondag hebben we dus al gemist... Was vorige week :(:D;)
C U |
Quote:
|
Quote:
Vroeg afgelopen, ze hadden makkelijk op het einde van de dag nog iets "nationaals" kunnen plannen maar wij buitenstaanders kennen uiteraard niet de eisen van Eurosport Events/WTCC ;) |
als ik het me goed herinner, was er tijdens het Champcar Weekend ook al voor 10u actie op de baan.
|
indien Zolder een wedstrijd heeft met WK status, tellen er andere regels op gebied van de uitbatingsvergunning
|
Voor de eerste keer in België volgens de commercial. Spa 2005 heb ik dan gedroomd ofzo? :)
|
Toen heette het nog ETCC dus eigenlijk hebben ze wel gelijk.
|
Quote:
|
Inderdaad, dacht dat het WTCC pas vanaf 2006 bestond maar 't is inderdaad 2005. Wat gaat de tijd toch snel...
|
All times are GMT +2. The time now is 23:31. |