![]() |
hmmmzzz
ik zal manueel je vote toevoegen ... eens in en uitloggen lost het probleem misschien op |
't Is hier ineens gelukt! om te voten
|
heb de aanpassing die ik gemaakt heb dan terug verwijderd ;)
anders staan er 2 vote's onder jouw naam voor de fleece ;) en dat is niet echt de bedoeling :o |
Agendapunt op de volgende vergadering : laten maken van nieuwe T-shirts en eventueel fleeces. Dat zijn de koplopers in onze poll.
Aan Pascal : kunnen we eens naar onze "huisleverancier" gaan om prijzen te bedisselen over de T-shirts (moeder-ontwerp is toch al gemaakt) en de fleeces (totale kostprijs) alvorens we gaan vergaderen? Hoeft niet lang te duren dus kan op vrij korte termijn? |
'k Weet nie of het haalbaar is om onze Paddock-clio bij op de kleding, fleece, T-shirt, ... te drukken?
|
T-shirt zeker niet, aangezien we dezelfde "zeefdruk" willen behouden die vorige keer aangemaakt werd (kwestie van zowel de kosten als de T-shirt zelf te (laten) drukken :D )
De andere merchandise : daar kan over gebabbeld en/of gediscussiëerd worden. Dat is iets voor de volgende bestuursvergadering. Wanneer die valt laten we nog wel weten. We zijn in volle onderhandeling over een datum/tijdstip. |
Ik kan anders wel eens luisteren voor een klein sposoringsken bij ons Deckers Druk en Mediaexpress. Zo een 250€ zal ik wel loskrijgen denk ik. Zou misschien een deel kunnen zijn voor de zeekdruk en de andere letters. Als jullie iets nodig hebben (€) dan roepen jullie maar. Heb hier anders wel wa kandidaten als er andere reclame op mag. Zeker 7 sponsors die voor een klein bedragje wel iets willen doen.
|
Re: Nieuwe merchandise
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:07. |