![]() |
count me in (als et lukt en mag)
|
Werner, ik ga OVERAL mee met jou, maat. Dus ook naar de Ring en volgend jaar naar Le Mans!!!!!!!
|
Le Mans, yes ik ben mee....................
Wie spreekt hier frans? Om wat te bespreken en te regelen..... dat lult zo moeilijk, mijn limbo's tegen dat veel te vlugge frans.. greetz Mark |
Ik stoef nie graag, maar ik denk te mogen stellen dat ik vloeiend Duits, Engels en Frans spreek ( en ook nog een beetje Vlaams)...
Dus : NO PROBLEM! KEINE PROBLEME! PAS DE PROBLEMES!!! |
ik spreek perfect frans.
maar naar lemans gaan is volgend jaar onmogelijk.............. :( |
Benodigdheden :
1 auto (check) 1 tent voor 4 man (oeps) minstens 2 man om mee te gaan (check) euros' (check of VISA lol) slaapzak (check) en vooral veel race-enthousiasme (check!!!!!!) Dus wie een tent heeft kan mijn lijstje aanvullen en mag mee, tenzij we gewoon op hotel gaan natuurlijk! |
tent heb ik ier misschien nog wel ergens :)
|
We kunnen ook een mobilhome huren i.p.v. met de tent te gaan.
Als het weer zo hard regent als dit jaar...... |
Mag ik mijn voorkeur uitspreken voor een Hotel. Ben vorig jaar op die campings geweest langs het circuit........euhm sanitaire voorziening..............welke. Douche hoeft niet en de dichtbijzijnde struik doet dienst als wc.
En mocht het doorgaan, hoelang? van vrijdag tot zondag.....of langer................. Laatste zie ik wel zitten..... greetz Hardcore nederlandssprekende Mark. |
Campings verderaf het circuit schijnen gewoon in orde te zijn overigens.......dus dat zou wel kunnen. Heb alleen van horen zeggen dat die zeer moeilijk zijn te bespreken. Waarom weet ik overigens niet.......
greetz Mark |
All times are GMT +2. The time now is 09:53. |