![]() |
Rondom het circuit kan je wel je tentje plaatsen. Van slapen zal er dan niet veel in huis komen (lawaai)... of was dat zowieso niet de bedoeling?!
tussen modelbouwwinkeltje en la source is er op uw rechterkant een wei die als kamping verhuurd wordt. Sanitair of zo is daar kwasi onbestaande. Bovenaan de combes is er ook de mogelijkheid een tentje te zetten juist buiten de omheining. Wel te betalen denk ik. Maar vlak bij de sanitaire blok van de marshallscamping. Andere (échte) kampings liggen op een paar km. van het circuit. Dus niet zo interessant. |
Quote:
Diegene met die Sharan kon dan waarschijnlijk niet rijden..., Ik heb vroeger altijd lustig met mijn voortractie hellingen opgereden toen de BMW's en Mercedessen aan het sperren waren... Trouwens is het natuurlijk veel leuker om met een achter tractie in de sneeuw te crossen... Terug on Topic Weet er eigenlijk iemand als David Saelens nu met die blauwe Ferrari zal rijden... Ik hoop wel dat dit jaar de leiders niet uitvallen zoals vorig jaar, een strijd tot op het einde zou leuk zijn! |
combes en rivage: de campings bij uitstek
die aan de pifpaf, allee just daarna (stavelot bochtje zeker?) is weg vermoed ik jaren dak daar vanboven aan les combes, wel buiten de omheining van het circuit, mijn tent heb opgeslagen, op het einde zelfs ne groep (!) mee en een ijskast, kwestie van de luxe wat op te krikken en een chemisch toilet, wat eigenlijk overbodig is gezien twee stenen volstaan om op te zitten, en wat wc papier natuurlijk |
Quote:
|
ok, maar de duitsers en hollanders zijn een klasse apart
wij belgen, misschien zelfs beter vlamingen, blijven toch nog iets bescheidener hé :D |
Quote:
Donderdag voor de GP is altijd lol op Francorchamps, als ge daar in't Frans tegen een van die stewards spreekt reageren die allemaal met verbazing "Oh! Vous êtes Belge!?!?!"... Die mensen dolblij dat ze eens kunnen praten met een niet-hollander of niet-duitser, en ze iemand van hun eigen soort ontmoeten :-) |
Werk aan het circuit.
Quote:
Zie hier wat ik gevonden heb.. http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...2.06/index.htm CKJ Distrispeed |
Re: Werk aan het circuit.
Quote:
|
is het rechtste deel bovenaan de raidillon nu ook helemaal geasfalteerd? ik kan het niet goed zien, anders is die zandbak wel heel egaal gereden
laat ons hopen dat da allemaal afgeraakt tegen 18juli als wij naar franco moeten |
Volgens mij is daar nog steeds grind, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.
CKJ Distrispeed |
Wat zijn ze daar allemaal aan het knoeien is dat voor de Boucles de Spa misschien?
|
Amai! Amai!
't zijn geen kleine werken! Zit serieus wat geld achter blijkbaar, en ze zijn nog maar pas begonnen. Ik denk dat Raidillion al asfalt is...inderdaad moeilijk te zien, maar de grijze tint doet aan tarmac denken. (en waarom zouden ze er anders foto's van trekken?) Hey! Bedankt voor de foto's ckj! (ik maar elke dag naar de site gaan om te kijken of er nieuws is, en dan ben jij me voor ;) |
met hun asfalt. DAt zorgt enkel voor koersvervalsing. In de cliocup krijg je tegenwoordig al penalty als je wat teveel ruimte pakt in Blanchimont. Maar in de belcar zie ik ze daar nog steeds ronde achter ronde de asfaltstrook 5 meter meepakken hoor.
|
Als ze dat doen zal er van die asfaltstrook niet veel meer overblijven hé, dat meepakken...
|
lol :-)
Als de organisatie op voorhand duidelijke regels opstelt omtrent het gebruik ervan hoeft dat niet tot koersvervalsing te leiden, maar dan moeten ze uiteraard hun regels ook consequent toepassen.. |
All times are GMT +2. The time now is 02:33. |