De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   24u francorchamps (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2630)

Bart 14-06-2002 14:14

Rondom het circuit kan je wel je tentje plaatsen. Van slapen zal er dan niet veel in huis komen (lawaai)... of was dat zowieso niet de bedoeling?!

tussen modelbouwwinkeltje en la source is er op uw rechterkant een wei die als kamping verhuurd wordt. Sanitair of zo is daar kwasi onbestaande.

Bovenaan de combes is er ook de mogelijkheid een tentje te zetten juist buiten de omheining. Wel te betalen denk ik. Maar vlak bij de sanitaire blok van de marshallscamping.

Andere (échte) kampings liggen op een paar km. van het circuit. Dus niet zo interessant.

Bart.Vandecavey 14-06-2002 14:33

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC

Mercedes ook achtertractie e bart, put it in W en vlot nor boven zenne, zonder sneeuwkettingen

Allé ik had dat echt niet door Rees... :fight:

Diegene met die Sharan kon dan waarschijnlijk niet rijden..., Ik heb vroeger altijd lustig met mijn voortractie hellingen opgereden toen de BMW's en Mercedessen aan het sperren waren...

Trouwens is het natuurlijk veel leuker om met een achter tractie in de sneeuw te crossen...

Terug on Topic
Weet er eigenlijk iemand als David Saelens nu met die blauwe Ferrari zal rijden...

Ik hoop wel dat dit jaar de leiders niet uitvallen zoals vorig jaar, een strijd tot op het einde zou leuk zijn!

Maarten 14-06-2002 18:46

combes en rivage: de campings bij uitstek
die aan de pifpaf, allee just daarna (stavelot bochtje zeker?) is weg vermoed ik

jaren dak daar vanboven aan les combes, wel buiten de omheining van het circuit, mijn tent heb opgeslagen, op het einde zelfs ne groep (!) mee en een ijskast, kwestie van de luxe wat op te krikken en een chemisch toilet, wat eigenlijk overbodig is gezien twee stenen volstaan om op te zitten, en wat wc papier natuurlijk

Stipey 14-06-2002 19:36

Quote:

Originally posted by Maarten
op het einde zelfs ne groep (!) mee en een ijskast, kwestie van de luxe wat op te krikken en een chemisch toilet, wat eigenlijk overbodig is gezien twee stenen volstaan om op te zitten, en wat wc papier natuurlijk
Lol, luxe?? Gij hebt nog nooit Hollanders en Duitsers bezig gezien in de bossen van Spa tijdens een F1-weekend zeker? Wat die allemaal niet bij hebben! Hun eigen tapkranen (+toog), vaten bier, grote sofa's (!), persoonlijk toilet, hun eigen brandhout, enkele tonnen vuurwerk, televisie met schotelantenne, enorme muziekinstallaties, etc... De eerste keer dat ik daar rond liep wist ik niet wat ik zag, wat die mannen meebrengen is gewoon niet te geloven. Hun volledige huiskamer onder een tent, en een enorme biervoorraad zodat ze nooit van hun camping wegmoeten.

Maarten 14-06-2002 22:12

ok, maar de duitsers en hollanders zijn een klasse apart
wij belgen, misschien zelfs beter vlamingen, blijven toch nog iets bescheidener hé
:D

Stipey 14-06-2002 22:24

Quote:

Originally posted by Maarten
ok, maar de duitsers en hollanders zijn een klasse apart
wij belgen, misschien zelfs beter vlamingen, blijven toch nog iets bescheidener hé

Als ge dat zo zacht wilt uitdrukken, ja :-)

Donderdag voor de GP is altijd lol op Francorchamps, als ge daar in't Frans tegen een van die stewards spreekt reageren die allemaal met verbazing "Oh! Vous êtes Belge!?!?!"... Die mensen dolblij dat ze eens kunnen praten met een niet-hollander of niet-duitser, en ze iemand van hun eigen soort ontmoeten :-)

ckj 16-06-2002 22:00

Werk aan het circuit.

Quote:

Originally posted by Stipey
Momenteel zouden ze overigens met hun werken aan't circuit gestart moeten zijn zeker? Ik zal na de examens eens een kijkje gaan nemen voor de stand van zaken, ben benieuwd...naar wat ik vernomen heb ging er meer veranderen dan enkel en alleen die 2 extra asfalten uitloopzones, maar meer weet ik ook niet...

...heb enkel iets vernomen van zogenaamde "rechtstreekse investeringen van Bernie Ecclestone in de infrastructuur van Francorchamps", waaronder mogelijk een aanpassing aan Busstop om dat afsnijden te vermijden etc...maar we zullen dus zien.

Zie hier wat ik gevonden heb..

http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...2.06/index.htm

CKJ Distrispeed

Raceboy 16-06-2002 22:27

Re: Werk aan het circuit.

Quote:

Originally posted by ckj

Zie hier wat ik gevonden heb..

http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...2.06/index.htm

CKJ Distrispeed

tof de 24 uren rallycross :)

Maarten 17-06-2002 00:03

is het rechtste deel bovenaan de raidillon nu ook helemaal geasfalteerd? ik kan het niet goed zien, anders is die zandbak wel heel egaal gereden

laat ons hopen dat da allemaal afgeraakt tegen 18juli als wij naar franco moeten

ckj 17-06-2002 07:09

Volgens mij is daar nog steeds grind, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.

CKJ Distrispeed

Bart.Vandecavey 17-06-2002 08:59

Wat zijn ze daar allemaal aan het knoeien is dat voor de Boucles de Spa misschien?

Stipey 17-06-2002 10:21

Amai! Amai!

't zijn geen kleine werken! Zit serieus wat geld achter blijkbaar, en ze zijn nog maar pas begonnen.

Ik denk dat Raidillion al asfalt is...inderdaad moeilijk te zien, maar de grijze tint doet aan tarmac denken. (en waarom zouden ze er anders foto's van trekken?)

Hey! Bedankt voor de foto's ckj! (ik maar elke dag naar de site gaan om te kijken of er nieuws is, en dan ben jij me voor ;)

Raceboy 17-06-2002 10:33

met hun asfalt. DAt zorgt enkel voor koersvervalsing. In de cliocup krijg je tegenwoordig al penalty als je wat teveel ruimte pakt in Blanchimont. Maar in de belcar zie ik ze daar nog steeds ronde achter ronde de asfaltstrook 5 meter meepakken hoor.

Bart.Vandecavey 17-06-2002 10:34

Als ze dat doen zal er van die asfaltstrook niet veel meer overblijven hé, dat meepakken...

Stipey 17-06-2002 10:55

lol :-)

Als de organisatie op voorhand duidelijke regels opstelt omtrent het gebruik ervan hoeft dat niet tot koersvervalsing te leiden, maar dan moeten ze uiteraard hun regels ook consequent toepassen..

All times are GMT +2. The time now is 02:33.