De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Gezocht : helpers voor de 24 uur. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2636)

Driesco 12-06-2002 20:48

Ik heb laptop met usb maar of ge die gaat krijgen, hier staat nogal wa zever op zulle.

airco 12-06-2002 22:35

for the last time ... TOPIC
==> Ik kan er best mee leven dat er op een thread die uitgediscussieerd is een beetje off topic gespamt wordt. Dit heeft echter nog een doel. Driesco wil hier nog wel zoveel mogelijk nuttige info uit halen ...
==> iemands hond, geblokte users.pandora.be pages of een laptop met USB is helaas niet relevant.

volgende actie is een slotje

airco 13-06-2002 21:31

Vermoedelijk kan ik die dag wel aanwezig zijn (voorlopig nog geen beloftes (die komen zo snel mogelijk)). Zoals de meesten wel weten ben ik vrij handig met computer's en allerhande electronica. Als je nog iets in dat genre nodig hebt ... sign me in.
Anders wil ik ook gerust helpen ... geen specifieke voorkeur dan.

Hiermee zitten we dan terug on topic :+

airco

Raceboy 13-06-2002 21:35

Quote:

Originally posted by airco
Vermoedelijk kan ik die dag wel aanwezig zijn (voorlopig nog geen beloftes (die komen zo snel mogelijk)).
het zijn 2 dagen he. Misschien kan driesco is zeggen of iedereen vanaf woensdags er moet zijn ? want er zijn misschien mensen sie nog wat twijfelen he.

airco 13-06-2002 21:41

awel ja de volle 24 uur natuurlijk he ...
een paar dagen zal vermoedelijk ook geen probleem zijn. Om er nu van woensdag tot zondag te gaan zijn :rolleyes:

R@ce@holiC 13-06-2002 22:05

Hmm heb zojuist vernomen dat ik 3 dingen te doen heb dan:
1 wij verhuizen dat weekend
2 ik help bij driesco in het team
3 'k verjaar den 23e augustus :)

Hoe da allemaal te combineren, dat weet ik niet.

Driesco 13-06-2002 22:36

Een week voor de 24 zullen we de mensen uitnodigen op een werkvergadering. Maandag hebben we vergadering met Dentant om alle pratische zaken te beginnen regelen en de komende weken met Vinnie om de boxindeling te bespreken.
Airco, zou jij voor het online gebeuren kunnen zorgen tijdens de 24 uur. Ik kan anders wel een plaatsje voorzien in onze tent waar je naast Inge kan zitten die de tijdswaarnemingen doet en de tv beelden van het circuit in het oog moet houden. Met die gegevens kan je misschien al iets doen.
Let me know what you need.

airco 13-06-2002 22:41

Quote:

Originally posted by Driesco
Airco, zou jij voor het online gebeuren kunnen zorgen tijdens de 24 uur. Ik kan anders wel een plaatsje voorzien in onze tent waar je naast Inge kan zitten die de tijdswaarnemingen doet en de tv beelden van het circuit in het oog moet houden. Met die gegevens kan je misschien al iets doen.
Let me know what you need.

Ok, I'll take that part ;)
Ik zal volgende week eens bekijken wat ik allemaal nodig heb om zoiets te realiseren. Laat het je dan wel per email weten.

R@ce@holiC 13-06-2002 22:49

Maybe kunde ne webcam plaatsen boven of aan de box? dan kunnen ze on line pit actie zien :)

Beemer 14-06-2002 10:58

Ja, zo'n webcam zou wel leuk zijn, ik kan misschien mijne digitale videocamera meebrengen en die op statief in een hoekje plaatsen.

Bart.Vandecavey 15-06-2002 19:12

Zoals je ziet is er een nieuw depaddock-"lid" namelijk PaceCaro, dit is een pitbabe voor de 24uur.

1,74 m
maat 36-38
small: t-shirt
schoenmaat 38.5
foto's volgen later!

Stipey 15-06-2002 20:06

Ik wil ook wel pitbabe spelen...Stipey in bikini; dat gaat véél aandacht trekken, maar toch vooral walgelijk zijn :-)

Over de pitbox zelf; kan het beton ook niet verstopt worden met van die grote (witte?...) doeken? Dat is niet zo professioneel, maar is wel gezelliger en vooral makkelijker te vinden lijkt me.. (en het bespaart een héél klein beetje plaats, als je zo goed ophangt)

Driesco 15-06-2002 23:08

Onmogelijk, sponsors moeten erop, ook deze van de Mini

Stipey 16-06-2002 00:32

Quote:

Originally posted by Driesco
Onmogelijk, sponsors moeten erop, ook deze van de Mini
Da's ook een goei reden, zal zo snel mogelijk eens horen achter die panelen.

Maarten 16-06-2002 11:00

ik denk ook dat da het beste is, met panelen
ge pakt er van twee meter hoog en aar kan je dan mooi de sponsors opzetten
ook knap is wanneer je die panelen met scharnieren (cf een deur) aan mekaar maakt, zodat je een doorlopend effect hebt

vermits die panelen niet tot tegen het plafond gaan, is het misschien toch interessant om die doeken van stipey te gebruiken om de ruimte boven de panelen en het plafond op te vullen zodat je niks meer ziet van de oorspronkelijke muren

All times are GMT +2. The time now is 22:16.