Quote:
Originally posted by Sennake
De juiste man op de juiste plaats : voor de exacte info moet je bij Pascal zijn.
Maar ik kan wel zeggen dat we een (stuk van een) stand hebben waar de Clio zal staan, en waar we ook op allerlei manieren gaan tonen en demonstreren waarvoor de Paddock allemaal staat.
|
Wel zoals jullie weten is depaddock iets meer dan een jaar oud (is deze vorm alleszins). Van in den beginnen waren de bestuursleden geweldig ambitieus en we wilden uitgroeien tot iets groots. Ik denk te mogen zeggen dat we door, het opstarten en en het helpen bij ettelijke initiatieven, en met jullie steun, erin geslaagd zijn om een plaats(je) in de (Belgische) autosportwereld te verwerven.
Tussen pot en pint (voor sommige DUVEL) ontstonden de meeste van deze initiatieven. Ook een stand op een racing-show stond al lang op ons verlanglijstje. Door een speling van het lot kregen wij vroeger dan verwacht de mogelijkheid om deze droom te laten uitkomen.
Marshall's Club Zolder Events (MCE) heeft al jarenlang een stand op de Grensland Racing Show. Op deze stand geven zij de kans aan hun partners om een gedeelte van de stand aan te kleden. Omdat ondergetekende hiervan op de hoogte was, hebben wij hen een vraag/voorstel gedaan om deel te mogen uitmaken van hun stand. Wonderwel reageerden zij hierop positief en onze volgende droom kwam uit. In naam van het bestuur en alle leden van de VZW depaddock en depaddock.eu wens ik hen te bedanken om ons deze kansen te bieden. Zowel zij als wij hebben namelijk de zelfde doelstelling : het promoten van de autosport. Dank u wel MCE !!!!!
Verder wens ik al de toekomstige medewerkers aan onze stand te bedanken. In de eerste plaats Dries en Kris voor het ter beschikking stellen van de depaddock-Clio en alle bijkomende steun.
Ook zij die zich geroepen voelen om de stand op donderdag te helpen opbouwen en op zondagavond te helpen afbreken zijn welkom en wens ik op voorhand te bedanken.
Ook iedereen die logistieke ondersteuning biedt wens ik van harte te bedanken.
En dan het cliché : iedereen die ik vergeten ben : bedankt !!!
Tot op heden weten wij nog niet in welke hall onze stand zal gelegen zijn. Waarschijnlijk zullen we dit pas weten op de donderdag voor de opening.
Ik kan u verzekeren dat je onze stand wel zal vinden. We zullen er alleszins trachten iets moois van te maken.
C U (in de Grensland)
|