![]() |
Toffe beelden. Ik heb juist den indruk dat bij het terugschakelen dat moteurreke serieus op z'n adem getrapt wordt. Doet dit niet meer kwaad dan goed?
|
Quote:
Het is geen alledaagse methode, maar wordt wel toegepast door heel wat piloten (o.a. Patrick Slaus heb ik dit vaak zien doen). |
Quote:
Ik draai dat filmke op het werk met MP7 en dat gaat perfect. Maar thuis heb ik MP9 en er gebeurd niks... BTW om OT te vermijden stel ik voor deze vraag discussie te verplaatsen naar de correcte thread in het Informaticahoekje Klik Hier . Ondertussen kan "Autosport " met alle plezier de filmkes blijven neerpoten. Thanks ! |
Ik heb de filmkes eindelijk kunnen zien (met mediaplayer 9) en ze zijn echt wel de moeite (y)
Vind het een heel tof idee om racebeelden vanuit de wagen te filmen. |
Quote:
|
Dat is waar, maar niet een volledige race vanuit 1 wagen!!!
|
Quote:
|
Zijn er ook beelden gemaakt van de Spa Belpro Trophy?
Ik zou de koprol van een Yaris wel eens willen zien. Ik heb elders op het forum gelezen dat alles goed is met de betrokken piloten (buiten een lichte hersenschudding dan). O ja, ook nog even vragen welke camera wordt er gebruikt om die beelden te filmen? |
Quote:
|
De onboard video van Yaris Cup race 1 tijdens de Spa Belpro Trophy:
http://www.autosport.be/SBP1.wmv |
Quote:
PS mooi buiten om gegaan net voor blanchimont. :gas: |
vraagje, hoe snel gaan die yariskes top aan het einde van het rechte stuk?
|
Quote:
|
Race 2 staat nu ook online.
Klein verslagje: Door mijn 5de plaats in de eerste manche mocht (moest) ik op de tweede plaats starten (eerste rij), wat in Francorchamps eerder een nadeel dan een voordeel is als je het mij vraagt. De start was redelijk, en kwam als derde uit Les Combes, maar vanaf dan begon mijn foute bandenkeuze mij parten te spelen: 2 nieuwe banden vooraan, en versleten banden achteraan zorgden ervoor dat de balans van de auto compleet om zeep was. Geen excuus echter, het was mijn eigen domme fout. Op het einde van de eerste ronde teruggevallen naar een vijfde plaats, en tegen het einde van de vierde ronde achtste. Een ronde later komt de safety-car op de baan (ik wordt bij het begin van de safety-car procedure brutaal geramd langs achter door iemand die de gele vlaggen niet gezien had... ???). Eens de safety-car weg is er in Combes een incident waardoor ik weer opschuif naar de vijfde plaats. In de allerlaatste ronde probeer ik voor de busstop chicane Van Zeebroeck uit te remmen, wat in eerste instantie wel lukt, maar ik kom hierdoor niet goed uit de chicane, en een treintje van 4 man komt mij rechts voorbij. Onmogelijk om er nog tussen te wringen zonder brokken, waardoor ik in de laatste meters zo maar eventjes 4 plaatsen verlies. Negende dus... http://www.onboard.be/SBP2.wmv |
Elk filmpje blijft indrukwekkend vindt ik! Prachtig werk weeral!
|
All times are GMT +2. The time now is 10:50. |