De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar op VRT (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5348)

redje 14-06-2003 18:45

Quote:

Originally posted by Eric Dupain
Inderdaad Gilles, dat bedoel ik.

Maar toch voor Joost ... game - set and match ! Just is just.

Spijtig da Gillet geen grotere constructeur is.

Mika 2000 14-06-2003 18:46

Quote:

Originally posted by Gilles
Dat is die wat op pole stond in TB klasse bij Spa euro race, niet? De Gillet Vertigo van Euser?

Wat Eric waarschijnlijk met constructeur bedoelt is een fabrikant met een massaproductie.

Reed Euser niet met een Marcos LM 600 en stond De Keersmaecker niet op pole in de TB klasse tijdens de Spa Euro race :confused:

Gilles 14-06-2003 18:50

Quote:

Originally posted by Mika 2000
Reed Euser niet met een Marcos LM 600 en stond De Keersmaecker niet op pole in de TB klasse tijdens de Spa Euro race :confused:
Srry Mika ..
bedoelde Eugeux ... namen lijken wat op elkaar.
En met TB bedoelde ik GTB ...
Srry again

joost 14-06-2003 19:04

Ugeux mannen, Sébastien Ugeux rijdt samen met Kuppens en/of Van Vaerenbergh.

Megane 14-06-2003 20:25

Quote:

Originally posted by joost
Mijnheer Dupain toch, ( :D ) je vergeet dat vorig tijdens de 24 uren van Spa twee Belgische teams met een Belgische wagen aan de start stonden...

Joost

Als gij toch nederlandse les geeft, dan zou ik tussen vorig en tijdens "jaar" zetten. :D :D :D

yvdp 14-06-2003 20:57

dit is dus de gillet vertigo. Is wel de road-version
http://rapidcars.com/images/redroadvertigo.jpg

Mika 2000 14-06-2003 21:40

Quote:

Originally posted by Gilles
Srry Mika ..
bedoelde Eugeux ... namen lijken wat op elkaar.
En met TB bedoelde ik GTB ...
Srry again

Geen enkel probleem Gilles.... :p :p

P De Sonville 14-06-2003 23:07

Ik ben ervan overtuigd dat Peter (Baert) en Eric (Dupain) hun uiterste best doen om méér autosport op de buis te krijgen en verdienen daarvoor alle eer. Iedereen op zijn terrein dacht ik. En dat dit niet altijd op ideale tijdstippen wordt uitgezonden, zullen ze méér dan waarschijnlijk voor niets tussenzitten. En als het dan bij die muggenzifters niet in hun kraam past, dan moeten ze maar hun vidio programmeren.

Gikke 15-06-2003 08:25

Quote:

Originally posted by P De Sonville
Ik ben ervan overtuigd dat Peter (Baert) en Eric (Dupain) hun uiterste best doen om méér autosport op de buis te krijgen en verdienen daarvoor alle eer. Iedereen op zijn terrein dacht ik. En dat dit niet altijd op ideale tijdstippen wordt uitgezonden, zullen ze méér dan waarschijnlijk voor niets tussenzitten. En als het dan bij die muggenzifters niet in hun kraam past, dan moeten ze maar hun vidio programmeren.
Volledig akkoord, ik ben een (techniek)collega van Peter en kan u verzekeren dat hij meer dan zijn uiterste best doet. De uitzenduren daarentegen worden inderdaad door anderen "bedacht".

joost 15-06-2003 08:45

Quote:

Originally posted by Megane
Als gij toch nederlandse les geeft, dan zou ik tussen vorig en tijdens "jaar" zetten. :D :D :D
denk je? :D

Oneliner 15-06-2003 11:43

Klein vraaje eric, wat zijn zo de kijkcijfers van de F1 en de Belcar reportages??

redje 15-06-2003 12:20

Quote:

Originally posted by Gikke
Volledig akkoord, ik ben een (techniek)collega van Peter en kan u verzekeren dat hij meer dan zijn uiterste best doet. De uitzenduren daarentegen worden inderdaad door anderen "bedacht".
Inderdaad, de normale programmatie mag op canvas nie verstoord worden, anders verliezen ze kijkcijfers. :fight: :no:

Eric Dupain 15-06-2003 12:36

Redje, heeft niets met kijkcijfers te maken maar met een horizontale programmatie. Canvas heeft vaste afspraken met de kijker zeg maar. Zo heeft ieder programma zijn vaste uitzenduren die vooraf bepaald worden. Enkel in uitzonderlijke omstandigheden wordt daarvan afgeweken. Iedereen heeft recht op zijn programma's. Niet enkel de sport, maar ook programma's omtrent actualiteit, kunst, ...

Maar zoals eerder gezegd, het heeft ook zijn positieve kant. De studenten kunnen langer studeren en als brok ontspanning naar de F1 en Belcar kijken vooraleer slapen te gaan. Anderen die op een terras willen blijven plakken kunnen dat ook doen tot 23.30 u.

redje 15-06-2003 13:24

Quote:

Originally posted by Eric Dupain
Redje, heeft niets met kijkcijfers te maken maar met een horizontale programmatie. Canvas heeft vaste afspraken met de kijker zeg maar. Zo heeft ieder programma zijn vaste uitzenduren die vooraf bepaald worden. Enkel in uitzonderlijke omstandigheden wordt daarvan afgeweken. Iedereen heeft recht op zijn programma's. Niet enkel de sport, maar ook programma's omtrent actualiteit, kunst, ...

Da's wel waar, maar voor den tennis worden desnoods wel uitzendingen verplaatst, als is het maar in de vooravond ofzo.

airco 15-06-2003 13:39

nu met alle respect ..... maar ik denk dat Tennis in Belgïe nu wel net iets meer betekent dan een Formule 1 of Belcar-koerske .....

Als we het over tennis hebben hebben we hier in Belgïe de wereldtop. Lijkt me volkomen normaal dat die dito aandacht krijgen.

Overigens lijkt de uitleg van Eric volkomen duidelijk en normaal ...... Er zijn meer interesse-gebieden dan enkel autosport. Je kan het als TV-zender niet maken om 1 interesse-gebied altijd de bovenhand te geven op de andere.

All times are GMT +2. The time now is 00:00.