De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Depaddock tentenkamp tijdens de 24U van Spa (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5667)

Maarten 23-07-2003 20:47

Quote:

Originally posted by Sennake
Ik weet wel dat je dit met de beste bedoelingen zegt Maarten, maar het zijn zo'n opmerkingen die het vlot organiseren van een meeting in de war schoppen. Laat het ons dus bij het oude houden en gaan staan waar we initiëel gezegd hadden. Van veel slapen gaat er toch niet veel terecht komen en ook als we beneden staan gaan we heus wel eens tot op Combes geraken hoor, al was het maar om jullie drank op te zuipen :D
bende hooligans hehehe

ik denk dus dat het ergens op P1 moet zijn dat jullie je tenten opslaan niet? we zullen dat wel vinden
en het wordt bij ons guys only (niet verkeerd te interpreteren), de vriendin van den ben gaat niet mee, we kunnen ons dus volledig laten gaan :D

JFL 23-07-2003 21:43

Ik slaap donderdag en vrijdagnacht bij Joost in Voeren (enfin, bij zijn zusje). Aangezien hij blijkbaar niet van plan is om zaterdagnacht enig bed op te zoeken, weet ik nog niet waar/of ik zaterdag mijn kopke ga leggen...

airco 28-07-2003 06:35

Het Depaddock-tentenkamp was BANGELIJK

Dank aan alle deelnemers voor het toffe weekend.

bien 28-07-2003 08:15

Goeiemorgen allemaal,

En in het bijzonder de mannen van het tentenkamp.
Ik wou jullie allen bedanken voor het toffe weekend en het onthaal.:applaus::applaus:
Ondanks de zondvloed was het fantastish en de sfeer ongelooflijk , zo'n VIP behandeling raak je snel aan gewoon , dus jullie zijn gewaarschuwd voor de volgende keer , nu zit ge voortaan met mij opgeschept. ;) ;) ;)

Thanks guys , I had the time of my life. :D :D :D

bientje

JFL 28-07-2003 09:13

Nachtrust is bij mij dus met het kopke op de tafel van de perszaal geweest. Niet veel, maar twee keer een halfuurke heeft me toch probleemloos door de rest van de dag geholpen.

N.B.: Thanks aan Bientje voor het bezoekje. 't Was kort, maar toch prettig kennismaken...
:bye:

joost 28-07-2003 09:32

Ik heb mijn kopje zelfs niet neergelegd in de perszaal, wel net 14 uren geslapen...Kusjes aan Bien maar ik wil wel een massage

bien 28-07-2003 09:44

Ja Joost ,

Eerst en vooral , dat je die massage niet gehad hebt ligt louter aan jezelf. ;)
En zo heb je dan ook een " VIP treatment " door de vingers laten glippen.
Voor het weekend had je me gevraagd om jullie van koffie en broodjes te voorzien waarop ik gezegd heb dat ik dat met veel plezier voor jullie wou doen , maar slim als je bent , vergeet je er natuurlijk voor te zorgen dat ik acces krijg tot de persruimte.
foei, foei , :no: :no:

Zo zie je maar dat kleine details voor groot ongemak kunnen zorgen hé :D

groetjes, bien

JFL 28-07-2003 10:12

bientje,

Moet ik hieruit begrijpen dat je 's ochtends vroeg met broodjes onderaan de trap hebt gestaan?? In dat geval thanks anyway. Perspasjes krijgen was dit jaar erg moeilijk en ligt ook volledig buiten onze verantwoordelijkheid...

N.B.: Volgende keer beter (en doe mij dan ook maar een massage ;) )

bien 28-07-2003 13:07

Jfl ,

Komt inorde wat die massage betreft.

In ieder geval tot in Zolder :D

groetjes bien

All times are GMT +2. The time now is 22:14.