![]() |
Tja, spijtig dat de voorspellingen hier altijd wat aan de vage kant waren. Maar degene die voor de wedstrijd deze top-zes had voorspeld, krijgt van mij toch wel een stevige pint!
|
Dumas rulz :)
|
Neenee Marc Lieb rules. In de nacht rond een uur of één-twee denk ik na een safety car procedure ging hij er samen met de nr 89 Modena vandoor: nog nooit gezien zo indrukwekkend.
|
Quote:
|
Quote:
http://www.misteryracing.com/sennake...2003/87_02.jpg |
De #50 Porsche, denk ik...
|
Eumh Joost...wordt es wakker...Het ging dus over de Porsche waarmee Lieb in Le Mans reed :)
|
neen, de vraag was toch wie wint Spa? Wel ik denk de #50 Porsche
|
Deze overwinning moet bij Freisinger bijzonder goed smaken. Dat ze bij de ACO nog maar eens twee keer nadenken bij de selektie voor Le Mans 2004 ;)
jan |
Werner,
Eigenlijk is het toch wel straf dat de winnaar van de poll te zoeken is onder de categorie 'ander merk'. Waar hebt ge toen met uw verstand gezeten?? :D |
Welk verstand???
Enne volgens de mannen van radio Le mans zeg je niet Porsche maar Beetle type car. :D :D :D |
Beetleken die 's morgens een ferrariken en een viperken tussen zijn boterhammekes doet om snel groot te worden ;-)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Tja, de luitjes in Le Mans gaan plots toch weer wat respect gekregen hebben voor die overwassen Beetle, die ze dit jaar zelfs niet uitgenodigd hadden. Freisinger-ACO 1-0 |
All times are GMT +2. The time now is 06:36. |