![]() |
Net circuit gedownload, een eerste testritje lever 1.33.123 op (met de 550).
Wel een moeilijke baan amai, als ge dan zie hoe da in DTM voor de PS2 zit pfffft. Maar wel vrij realistisch denk. |
Quote:
|
ik heb het spel ook.
maar ik vind da ge zolder in F1C moeilijk kunt vergelijken met Zolder in DTM, het is hetzelfde circuit. de maker heeft het gewoon geconverteerd. het is gelijk uw linkerhand vergelijken met uw rechterhand ;) |
Stijn, kzou graag is online spelen, maar ik zit in Leuven, en da is hier kotnet en nogal aan den trage kant voor online te spelen. :(
Heb da met F1 2002 eens geprobeerd, zolang da maar met ene tegenstander was, ging da goed, maar als het er meerdere werden, dan gingen de beelden heel slecht, da ging echt niet! Enja thuis heb ik da spel niet, dieje pc is er wa te traag voor :):( |
1.28.3 :)
|
1.27.664 ;)
Terug wat afstand genomen ;) :D |
Quote:
|
Quote:
Zolder voor GTR2002 :) :) :) Hoog tijd om uit de loopgraven van battlefield te kruipen en mijn stuur weer vast te vijzen. Voor ik mijn kas teveel zit op te fretten, kunnen jullie ook posten met wat voor gamedevice jullie spelen en welke aids er aan staan? Ik rijd met Guillemot FF wheel en als aid heb ik enkel clutch assist (throttle blip) aanstaan. Jochen |
Geen stuurtje dus dan zonder TC enzo rijden is onmogelijk...
|
Idem , ik rij met een Microsoft keyboard
|
Quote:
Met de pedalen kan ik na de Villeneuve niet vol op het gas tot ik over Bolder"berg" ben :D Ik heb er nu een rondje of 25 opzitten. Afstelling van Hungaroring valt goed mee alleen veel kortere bak gestoken. Revlimiter in 6e voor remmen Chicane. Zit nu aan 1'32'3 met 550. Moet zeker nog minder kunnen maar onder de 1'30 zie ik mij niet te geraken. Wel moeilijk zonder bordjes of zelfs de reclames die ge gewoon zijt als referentiepunt te gebruiken. Ook grappig, en ergens te verwachten, hoe ze de AI lijn in de eerste linkse volledig verkeerd hebben. Hoogte verschillen inderdaad te klein maar wagen springt toch redelijk over Sacramentsheuvel. Kanaal2bocht lijkt me scherper dan in het echt het geval was. Nu ja, dat was ook nie met een 550 :D Curbs aan de JIckx zitten er ook niet in en die 2e kunt ge anders wel gebruiken :( Algemeen gezien vind ik het best wel ok, heb hier lang op gewacht. :) :) :) :) :) :) Jochen |
het grappige aan zolder vind ik dat de eerste bocht gewoon "eerste rechtse" noemt :D
|
Quote:
|
1 28 002
|
Ik met de System Force RS 1.41
|
All times are GMT +2. The time now is 10:03. |