![]() |
Quote:
http://users.pandora.be/vdhb/index/m...l/zolder01.jpg |
Quote:
|
Quote:
Trouwens een zak Zwanenburgse knapkoeken gaat er wel in ;) |
misschien moet ik morgen na de kwali al eens stoppen om te kijken of k juist ben....
seg ma k ga daar wel nie door de grind gaan rijden he, ge gaat toch tot bij mij komen zekers.... enne flugel, ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in uw priveleven........................................ ............................. (verder ga k daar niet over uitwijden...) |
Quote:
Ben ook wel beniewd hoe oud je bent?? Misschien is het een leuk idee om eens te gaan karten met z'n allen, wat vindt jij ervan Kelly??? |
Quote:
Kelly daarentegen leert ge best niet kennen...ze is veel te nieuwsgierig :D maar een toffe madam voor de rest ze :) |
[QUOTE
Kelly daarentegen leert ge best niet kennen...[/QUOTE] Heb ik helemaal geen problemen mee!............. :D |
Quote:
|
Kelly,
Zullen we mee doen met het paddock kart dagje?? regel ik nog 2 personen erbij die ook in het 'kart wereldje' zitten en dan zitten we gebakken, lijkt het je wat?? |
Beste Kelly,
als jij na de wedstrijd stopt bij de twee charmanste marshals op het circuit aan post 5 breng ik je persoonlijk een stukje taart, welke dat blijft natuurlijk een geheim want als je ze niet lust als ik het nu zeg dan stop je misschien niet. ;) Dus tot zondag na één van de twee wedstrijden. pompierke |
Kelly, ik heb zojuist een lekker gebakje voor je gehaald die je morgen bij ons komt ophalen ;)
mvg, Robin |
Quote:
|
Nee nee Marshal, JV1 heeft gelijk. Het zijn de 3 charmanste mannen van het circuit. Jij was namelijk vergeten om mij te vermelden ;) Pompierke, ik hoop dat jij genoeg hebt gehaald bij de bakker. Ik heb nu al honger :)
|
Quote:
|
Quote:
Misschien da k beter een winkelmand meebreng voor al mijn stukjes gebak en taart??? Ok is stop dus op post 5 en waar nog??? |
All times are GMT +2. The time now is 20:15. |