De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   verstappen naar Jordan? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6700)

Finish 12-01-2004 01:20

Quote:

11 januari 2004) Jos Verstappen is door Eddie Jordan, teambaas van het Jordan F1 team, hoogstpersoonlijk uitgenodigd voor een bezoekje aan de fabriek van het team. Zondagavond vliegt Jos, in gezelschap van Raymond Vermeulen, naar Engeland. “Zoek hier nog niet teveel achter”, waarschuwt Jos. “Het bezoekje van morgen heeft meer een vriendschappelijk karakter. Eddie belde me om naar de fabriek te komen, zodat ik vast kennis kan maken met de progressie van de nieuwe auto voor komend seizoen (de EJ14). Uiteraard heb ik zijn uitnodiging graag aanvaard.”

Jos Verstappen ontkent ten stelligste dat er morgen contracten getekend worden. “Dat is absoluut niet waar.” Navraag bij het management van Jos leert dat er nog nadere gesprekken volgen tussen Jordan en de sponsors van Jos. Daar komt bij dat Michel Perridon van Trust nog tot en met volgende week dinsdag in Amerika verblijft. Met het bezoek van Jos aan de Jordan fabriek lijkt het alleszins de goede kant op de gaan, maar tot een getekend contract leidt het nog niet. In elk geval zeker niet morgen, zoals hier en daar in de media gesuggereerd wordt. Blijf dus deze nieuwspagina volgen voor de feiten rondom Jos Verstappen.
bron: verstappen.nl

Het zit er aan te komen, het zit er aan te komen...
Morgen stoeltje passen, dus. Noteer Jos maar al als Jordancoureur. Neem 70% kans ofzo.

Finish 12-01-2004 11:56

insidef1.nl weet vanmorgen het volgende te melden

Quote:

Op 20 januari zal Jordan met Verstappen testen in de EJ-13 op het circuit van Barcelona. Begin februari wordt de EJ-14 gepresenteerd
als joske in melbourne niet in die Jordan zit, dan wordt hij neergekogeld, denk ik :D

Mark 12-01-2004 13:39

Quote:

Originally posted by airco
dat is dus uitgelekt :p
Wees er maar zeker van dat we warm zitten, als je vandaag 12-01 de bewuste url intikt krijg je een zwarte F1 wagen te zien met een vraagteken. Gisteravond was dat nog een Jordan ;)

Quote:

Originally posted by Finish
als joske in melbourne niet in die Jordan zit, dan wordt hij neergekogeld, denk ik :D
Kun je me dat schriftelijk garanderen? :D :D

Mark 16-01-2004 18:48

Pffffff, straffe taal:

Quote:

Jos Verstappen, diens management alsmede zijn geldschieters willen uiterlijk vandaag weten of teambaas Eddie Jordan de Limburgse coureur voor komend seizoen wil vastleggen. Indien de Ierse teambaas niet ingaat op het per e-mail verstuurde ultimatum, wil de routinier niet langer kandidaat zijn voor een van de twee laatste rijdersposities in de Formule 1 voor komend seizoen. http://www.pittalk.nl
Kan iemand de mailserver van Jordan platleggen? ;) :D :D

airco 16-01-2004 18:52

Quote:

Originally posted by Marshal
Pffffff, straffe taal:

Kan iemand de mailserver van Jordan platleggen? ;) :D :D

Als we nu ff met heel depaddock beginnen te DDos'en (denail of service attack) moet er toch wel iets mogelijk zijn .... niet ?

Mark 16-01-2004 19:56

Quote:

Originally posted by airco
Als we nu ff met heel depaddock beginnen te DDos'en (denail of service attack) moet er toch wel iets mogelijk zijn .... niet ?
Helaas mag ik volgens de paddock huisregels niet naar vragen hoe zo iets in zijn werk gaat :D :D :D :D :D

Finish 16-01-2004 20:17

Ondertussen is die 'druk' al euhm...opgeblazen, en ontmoeten Jordan en Verstappen elkaar weer komende dinsdag in Silverstone.

roadrunner 19-01-2004 14:21

Volgens F1racing.nl zou Verstappen woensdag officieel als rijder aangekondigt worden!

krikke 19-01-2004 17:19

... van de truck die de wagens naar het circuit brengt... :D

Finish 23-01-2004 15:23

Voor 17u vandaag weten we (misschien) of Joske nu bij Jordan rijdt of niet.

Maar die opdringerigheid legt hem toch geen windeieren, vind ik.

FastFons 23-01-2004 17:40

Ze beginnen misschien al schrik te krijgen van een pak slaag van Jos :D:D:D

FF

gwyllion 23-01-2004 18:39

In Spanje en Nederland is het ultimatum momenteel afgelopen. In Engeland hebben ze nog 20 minuten.

Finish 23-01-2004 19:04

Quote:

Het is officieel. Jos Verstappen komt in 2004 voor het Jordan-team uit. Dat vernam F1Racing.nl zopas. Meer informatie komt er zo meteen aan.
bron: f1racing.nl

't is EINDELIJK zover ;)

Weer eens een jaartje Jos. Best grappig.

The Interceptor 23-01-2004 19:05

HIJ RIJDT BIJ JORDAN!!!

f1racing.nl meld dat net, meer nieuws zodadelijk

Maarten 23-01-2004 19:19

allee, dat er nu nog Bas Leinders als testpiloot bij komt en dan zijn de nederlandssprekende contrijen weer content ;)

All times are GMT +2. The time now is 14:25.