De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   WHEELS Themacafe Circuit Zolder (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6735)

Snelle Japie 22-12-2003 00:01

Heel veel succes met de zaak!

flugel 22-12-2003 00:26

Komt er daar nen drieband? :D:D

Bart.Vandecavey 22-12-2003 01:06

Quote:

Originally posted by Pascal
Als ik jou was zou ik eens een tapcursus gaan volgen. Dan zal je zien dat ook Duvels getapt worden. Weliswaar uit een flesje en idd niet uit het vat.

Eén ding is zeker. Hoe hij in het glas geraakt maakt niet uit. Ik weet zeker dat ik hem wel uit het glas zal krijgen ;)

C U

Opgelet van deze link krijg je dorst. Maar zoals je kunt lezen een Duvel schenk je uit, tappen gebeurt enkel met een tap met vaten...

R@ce@holiC 22-12-2003 01:10

Quote:

Originally posted by flugel
Komt er daar nen drieband? :D:D
Da zou pas een gedacht zijn , dan overnacht ik daar jong :D.

A.J. 22-12-2003 02:18

Aangezien we aan de kamping liggen kunnen de mensen die van ver moeten komen misschien hun tentje meebrengen :D
Bedankt voor deze positieve reacties, ben er van verschoten hoeveel op deze melding reageerden. Het geeft me in ieder geval veel moed om alles zo te maken dat iedereen zich er kan thuis voelen.
Een drieband is niet voorzien, maar momenteel ben ik in onderhandeling om enkele racesimulators te zetten. Toch ook wel interessant voor dit publiek denk ik!
Verder hou ik jullie op de hoogte van de vorderingen en gaan we in de loop van januari een website lanceren. Hierover later meer !

Pascal 22-12-2003 02:24

Quote:

Originally posted by A.J.
Verder hou ik jullie op de hoogte van de vorderingen en gaan we in de loop van januari een website lanceren. Hierover later meer !
Hopelijk met fotoke's. Kwestie van ons al wat te kunnen acclimatiseren......

C U

A.J. 22-12-2003 02:29

Zal ervoor zorgen !
Ook van de solicitatie gesprekken ? :D

Roel 22-12-2003 09:45

veel succes ermee Andy, ga der zeker binnenspringen.

FormulaV-JH495 22-12-2003 11:49

en paal int midden van de ttog ... da's de enige vorm van entertainment da nodig is A.J. ... en een ferme CHICK die af en toe om die paal rondjes draait in een FLUO .... (kleur zelf in te vullen) string ...

Sennake 22-12-2003 18:06

Vandaag al eens ter plaatse een kijkje mogen gaan nemen. Andy heeft ons zijn plannen uit de doeken gedaan en ik moet zeggen dat het er zéér veelbelovend uitziet. Dit wordt echt HET meeting-point voor alle autosport-liefhebbers! Mij ga je er vaak aantreffen in elk geval :)

Mark 22-12-2003 18:30

Quote:

Originally posted by Sennake
Dit wordt echt HET meeting-point voor alle autosport-liefhebbers! Mij ga je er vaak aantreffen in elk geval :)
Nu nog wat standaard telefoonzinnnen leren.......en het kan niet meer stuk ;)

Vraag: Is mijn man nog daar?
Antwoord: Nee, die is juist vertrokken, waarop desbetreffende zijn glas in één teug uitdrinkt..........en als de bliksem zijn sleutles pakt en naar huis toe gaat :D :D

Isabelle 22-12-2003 18:52

Veel succes gewenst met je nieuwe zaak Andy. Als ik nog eens op Zolder vertoef spring ik zeker binnen!

Quote:

Originally posted by Marshal
Nu nog wat standaard telefoonzinnnen leren.......en het kan niet meer stuk ;)

Vraag: Is mijn man nog daar?
Antwoord: Nee, die is juist vertrokken, waarop desbetreffende zijn glas in één teug uitdrinkt..........en als de bliksem zijn sleutles pakt en naar huis toe gaat :D :D

Ik ken een ex-cafébaas die voor hij de telefoon opnam aan de stamgasten vroeg: "Wie is er hier niet?"

Enne nog iets: die "in één teug" en "als de bliksem" is meestal niet van toepassing, maar veeleer "op 't gemakske" :cool:

Hoppa 22-12-2003 21:05

veel succes met de zaak, zal er ook kunnen gegeten worden? Kwestie van de dames gemakkelijker mee te krijgen en zelf minder te moeten afwassen.

Megane 22-12-2003 21:23

Ook van mij veeeeeeeeel succes toegewenst, en euh gaat gij nog tijd hebben om zelf te rijden? :rolleyes: ;) ;)

Eigenlijk had gij beter op donderdag den 29 januari geopent, ik ken iemand die dan jarig is. :D :D

Raikkie 22-12-2003 22:24

Wauw :p Geweldig Andy , maak er ineens een hotelleke van , dan blijf ik er een heel raceseizoen overnachten ;) Ik zal hier zeker eens langskomen bij mijn talrijke bezoekjes aan Zolder (als de ouders willen meewerken, want zo dicht is het niet...)

Nog heel veel succes zou ik zo zeggen , maar volgens mij zal succes niet ontbreken , echt waar super initiatief :worship:

:applaus::applaus::applaus:

All times are GMT +2. The time now is 19:27.