Heel veel succes met de zaak!
|
Komt er daar nen drieband? :D:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Aangezien we aan de kamping liggen kunnen de mensen die van ver moeten komen misschien hun tentje meebrengen :D
Bedankt voor deze positieve reacties, ben er van verschoten hoeveel op deze melding reageerden. Het geeft me in ieder geval veel moed om alles zo te maken dat iedereen zich er kan thuis voelen. Een drieband is niet voorzien, maar momenteel ben ik in onderhandeling om enkele racesimulators te zetten. Toch ook wel interessant voor dit publiek denk ik! Verder hou ik jullie op de hoogte van de vorderingen en gaan we in de loop van januari een website lanceren. Hierover later meer ! |
Quote:
C U |
Zal ervoor zorgen !
Ook van de solicitatie gesprekken ? :D |
veel succes ermee Andy, ga der zeker binnenspringen.
|
en paal int midden van de ttog ... da's de enige vorm van entertainment da nodig is A.J. ... en een ferme CHICK die af en toe om die paal rondjes draait in een FLUO .... (kleur zelf in te vullen) string ...
|
Vandaag al eens ter plaatse een kijkje mogen gaan nemen. Andy heeft ons zijn plannen uit de doeken gedaan en ik moet zeggen dat het er zéér veelbelovend uitziet. Dit wordt echt HET meeting-point voor alle autosport-liefhebbers! Mij ga je er vaak aantreffen in elk geval :)
|
Quote:
Vraag: Is mijn man nog daar? Antwoord: Nee, die is juist vertrokken, waarop desbetreffende zijn glas in één teug uitdrinkt..........en als de bliksem zijn sleutles pakt en naar huis toe gaat :D :D |
Veel succes gewenst met je nieuwe zaak Andy. Als ik nog eens op Zolder vertoef spring ik zeker binnen!
Quote:
Enne nog iets: die "in één teug" en "als de bliksem" is meestal niet van toepassing, maar veeleer "op 't gemakske" :cool: |
veel succes met de zaak, zal er ook kunnen gegeten worden? Kwestie van de dames gemakkelijker mee te krijgen en zelf minder te moeten afwassen.
|
Ook van mij veeeeeeeeel succes toegewenst, en euh gaat gij nog tijd hebben om zelf te rijden? :rolleyes: ;) ;)
Eigenlijk had gij beter op donderdag den 29 januari geopent, ik ken iemand die dan jarig is. :D :D |
Wauw :p Geweldig Andy , maak er ineens een hotelleke van , dan blijf ik er een heel raceseizoen overnachten ;) Ik zal hier zeker eens langskomen bij mijn talrijke bezoekjes aan Zolder (als de ouders willen meewerken, want zo dicht is het niet...)
Nog heel veel succes zou ik zo zeggen , maar volgens mij zal succes niet ontbreken , echt waar super initiatief :worship: :applaus::applaus::applaus: |
All times are GMT +2. The time now is 19:27. |