![]() |
Dit is niet meer realistisch zoals ik je al vaker gezegd heb. Op het spel is dat het oude circuit... 1 30 met een gtb op het oude circuit lijkt me te snel net als 2 17 op spa me eveneens te snel lijkt...
|
ja idd maar in het echte leven kan Goossens in de RTM-bolide de vipers volgen.. de tijd maakt niet uit.. op het spel kan deze wagen de vipers en andere makelijk volgen maar is niet even snel.. een seconde of 2-3... in het echt ook ?? 1.31 1.33 .. ongeveer 2-3seconden.. dus ik vind het wel goed..
|
die tijden lijken mij ook wel net iets te rap, kwou ff zoeken naar wat tijden die Marc gereden heeft, maar niet veel gevonden :(
thuis op de pc heb ik er wel wat van staan normaal, maar da zal dan voor vrijdag of zaterdag zijn! |
ja ik weet het mensen maar ik wou een realistisch rtm maken wat ook de vipers aankan op spa/zolder... zo te zien wilt iedereen dus een trage n-gt rtm??
|
neenee, zeker niet, want dat is nog minder realistisch :p hehe
regel het idd maar zo, zodat hij de viper (net) aankan, dat is het meest realistische denk!! |
eweld op gtr is dat ook zo.. als je de vipers op 100%tegenstand zet rijden die onder de 2.17 hoor...
|
Quote:
|
heeft er iemand het logo van het bedrijf van LEO van Sande ??? dat stond op de spoiler en op de motorkap van de biturbo
|
aangezien niemand op dit forum het logo van VAN Sande & co heeft heb ik zo de wagen al een beetje gemaakt..
http://members.lycos.nl/marcosmeister/RTM2.jpg heeft echt niemand dat logo van VAN Sande & co het bedrijf van Leo Van Sande ... |
Quote:
|
Quote:
Nr 14 tijdens de World Series te Zolder Nr 14 tijdens de Belpro Nr. 14 tijdens de 24 uur Nr 14 tijdens de Masters |
Quote:
|
Quote:
Terug naar de foto's ;) |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 05:58. |