![]() |
Allee vooruit, weer maar eens "gemerged". Jongens, als je iets post, neem dan aub eerst eens even de moeite om te checken dat je informatie al niet door iemand anders gepost is...
Dank u voor uw begrip :) |
Quote:
P-magazine heeft die ook maar omdat ze sponsoren. In alle geval moet er wel vervanging komen! |
pffffff, ik begin dat .... van die TV zenders beu te worden eerst F1 weg bij kanaal 2 en nu pitstop TV, waar gaat da toch naartoe. Ik kijk nu al van ellende naar F1 op RTL om dat die verslaggeving op TV1 op geen ... trekt. De enige echte en nog steeds de beste commentator blijft onze peter. (Gister nog in actie gezien in de wintercup)
|
Dit is verdorie inderdaad weer jammer. Als Rallycross-liefhebber herinner me uiteraard ook nog de Rallycross-reportages van vorig jaar. Nu komt dat weeral niet meer op TV. Uiteraard ook de Belcar-verslaggeving niet vergeten, de rallybeelden ...
Wat is dat nu weer voor een regeling? Ik zou zeggen : Peter, klop eens aan bij Canvas ... |
Ik denk, maar wie ben ik natuurlijk ;) , dat het een budgettaire beslissing is. VTM klimt uit een bugettair dipje en herschikt zijn prioriteiten. Het is een bedrijf zoals een ander en neemt beslissingen, ook net als een ander. Wij, als gepassioneerde autosportliefhebbers, blijven dus in de kou staan.
Even terzijde, las ik gisterenavond in RallyXS dat er dit jaar tijdens het volle seizoen, dus vanaf begin maart tot in november er 'wekelijks' Rally RTL wordt uitgezonden op de gelijknamige zender. Zij kunnen het dus wel. 't is natuurlijk wellicht allemaal veel ingewikkelder dan dat, maar onze Noorderburen zijn goed af dit jaar. ;) |
Quote:
Wat betreft tv-coverage in Vlaanderen, of het gebrek daaraan...........de R(K?)ACB zou nu moeten opstaan als partij. Want minder TV, minder sponsoring.........uiteindelijk minder licenties!! |
Da zou eens iets zijn, dan zijn we ineenkeer van die duffe verslaggeving af bij F1 op canvas als peter zou verhuizen naar daar. Ja ik ben juist mijn rallyXS boekje gaan kopen zal dit jaar wel een pak beter frans kunnen heb ik zo mijn gedacht.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ennuh, dat valt me nu pas in........het Benelux FFord kampioenschap heeft in 2002 naar ik meen +/- 100.000 euro betaald aan de RTL groep voor de samenvattingen op de nationale TV. Van andere nederlandse klassen weet ik het ff niet, maar hier en daar zal er ook wel met geld geschoven worden ;) |
Peter,
proficiat en bedankt voor die enkele jaren van autosportplezier en jouw deskundige uitleg. Verdomme toch :frusty: Gelukkig zie ik je nog op de regionale zender TVL (Limburg) en hopelijk kun je misschien daar af en toe eens iets laten zien van autosportwedstrijden. Spijtig voor zij die niet in de Limburg wonen maar wij zullen het opnemen en misschien in Wheels café de cassette afspelen. pompierke |
Peter,
en hoe ziet het uit met www.kanaaltwee.be/PITSTOP/, wordt de site ook opgedoekt of niet ?? Hopelijk niet!!! pompierke |
sennake,
das kei raar. maar bij stond da nergens te lezen op het forum. Mijn excuses voor de herhaling van het bericht dan maar. Groeten, maarten |
De pitstop.tv site is blijkbaar momenteel niet beschikbaar.
Ik hoop dat dit enkel een tijdelijke fout op hun server is ofzo. Anders missen we ook het kwalitatieve nieuws van de site. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:50. |