De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=47)
-   -   Vraag 3 en 4 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7430)

Mark 09-03-2004 18:21

@ Jan,

Wij gingen vorig jaar pas op het einde vande quiz e-mailen met de Italianen en Cubanen.............die gasten van dit jaar zijn nu al bezig ;) :D

JJoris 09-03-2004 22:08

:p Juist is juist. :D
Maar ik vind het toch straf dat door deze quiz, ze ginder moesten toegeven dat ze niet meer juist weten, wanneer een toch wel straf record, dat door een Amerkaan werd gevestigd, plaats vond.

Jan 09-03-2004 22:28

Quote:

Originally posted by JJoris
AAAAAAAAhhhhhhhhhh, :) Sennake ge maakt mij blij. Ik was al ongeveer heel de USA op zijn kop aan het zetten. Ik heb zelf een E-mail gestuurd naar de Universiteit van de desbetreffende staat :D , ze hebben er blijkbaar een speciale afdeling over dit "circuit", om de exacte datum te vragen. Als ze me antwoorden laat ik het je weten. Door een andere mail die ik stuurde liet de organisatie, beheerders, verantwoordelijke, voor deze specifieke tak van "autosport" me weten, dat ze het zelf niet juist weten ! ! ! ! ! :+ Ik moest maar eens op het internet kijken ....... alsof ik dat nog niet gedaan had.
Alleez, nu ga ik toch nog niet zot worden :confused:

Waar zijn we dat nog tegengekomen :D :D :D

jan

The Interceptor 10-03-2004 02:49

mijn antwoorden zijn ook verstuurd, toch wel iets langer dan 5 min moeten zoeken hoor!

vanni 10-03-2004 20:01

mijn antwoorden zijn ook al verstuurd

pompierke 11-03-2004 01:00

mijn antwoorden zijn ook verstuurd, lang gezocht achter die brandstof voor vraag 4.

pompierke

Werner333 11-03-2004 20:03

En toch is er maar 1 datum de juiste :D
En ik heb hem. ;)

JJoris 12-03-2004 17:20

Das straffe kost, ik heb besproken met een helper van ..... de man die het record vestigde, die wist nog dat ze zes weken hebben geprobeerd. Verder heben ze 19 runs gedaan boven de 600 Mph, maar de juiste datum dat het record werd gevestigd wist hij niet meer. Ik heb ook een idee wanneer het gevestigd werd, maar het is nog niet bevestigd.

bazzie 16-03-2004 00:25

Ik heb nog een vraagske. Bij vraag 3 is er een vraag

Welk was het behaalde resultaat van dit team?

Gaat het dan over deze auto alleen, over al de auto's van het team of over de best geklasseerde auto? Of nog iets anders?

Superdiesel 16-03-2004 00:58

Mijn antwoorden zijn nu toch al een dag of 2 binnen. Vraag 4 sinds vrijdagavond en vraag 3 sinds zaterdagavond.
Echter, als ik wil kijken als mijn antwoorden binnen zijn zie ik nog geen blauwe vakjes onder mijn naam.

Kan het zijn dat dit iets te maken heeft met de foutmelding die ik krijg als ik op de link klik in de topic "...en is mijn antwoord al binnen?"
De volgende melding van Microsoft Excel verschijnt nl. op mijn scherm : "Kan http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2004.xls niet openen. De Internet-site meldt dat het item waarom u vraagt, niet kan worden gevonden. (HTTP/1.0 404)"

Waarna ik op OK klik en het bestand toch word geopend.
Alleen staan onder mijn naam dus (nog steeds) geen blauwe vakjes.
Ik wil echt niet ongeduldig of ondankbaar klinken, daarom dat ik een dag of 2 gewacht heb om dit te melden, mss had je de tijd nog niet om het bestand bij te werken. Maar zijn mijn antwoorden binnen?

:)

Ottooke 16-03-2004 13:15

Mijn antwoorden zijn gisterenavond verstuurd. Deze vragen vond ik toch al gemakkelijker dan vraag 2.5.

JJoris 16-03-2004 13:25

Quote:

Originally posted by bazzie
Ik heb nog een vraagske. Bij vraag 3 is er een vraag

Welk was het behaalde resultaat van dit team?

Gaat het dan over deze auto alleen, over al de auto's van het team of over de best geklasseerde auto? Of nog iets anders?

Ik heb het verstaan als volgt, "met dit team", denk ik dat men de piloot en co-piloot bedoeld. Als dit niet zo is, dan zou ok het ook wel graag weten.

Sennake 16-03-2004 17:46

Zo is dat. En ik heb gewoonweg nog geen tijd gehad om het bestand aan te passen. Ik maak er snel werk van, beloofd.

marcel 17-03-2004 19:28

mijn antwoorden zijn ook verstuurd :bye:

Sennake 17-03-2004 21:53

Voila, ze staan erop. Wie nu nog ontbreekt heeft zijn antwoorden nog niet verstuurd. :)

All times are GMT +2. The time now is 16:18.