![]() |
Als dat geen goed nieuws is seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
|
DTM2 is dus sinds vrijdag uit voor de PS2. Ik ben hem alvast zaterdag al gaan halen :D En ik moet zeggen dat het best wel een tof spel is, en dat Logitech GT Force Pro stuurtje werkt echt supergoed. Ge voelt direct wanneer ge uw grip verliest, dan gewoon ff lekker tegensturen :p
In't begin vlot de carriere mode precies wel rap. Formule Ford en de GT Lights zijn echt super om mee te rijden! Alleen snap ik niet goed waarom ze daar rally, truckracen en ijsracen insteken hoor, waar zit daar de logica in't verhaal :confused: Maar toch zeker geen spijt van mijn aankoop ;) |
Ik heb DTM2 gisteren besteld en hoop het spel eind deze week in huis te hebben. En inderdaad als ik wil rallyen dan speel ik wel WRC3.
Het je ook online gespeeld? |
Nee niet online gespeeld, waar de PS2 staat, daar is niet echt een breedbandverbinding in de buurt, en zo'n netwerkadaptor heb ik ook nog niet.
|
Heb het spel vandaag ook gekocht, and i must say i'm impressed. Heerlijk om te rijden met een stuur.
Greetzz.. Corvetteboy |
Quote:
Als iemand een keer online wil racen moet hij het maar laten weten via dit topic. |
weet iemand of je ook online kan racen met die Formule Fords ??
|
Dat kan.
|
Denk dat ik mij het spel ook ga aanschaffen. Heb DTM1 ook uitgespeeld en vond dat al zeer goed dus deze is gewoon beter!
|
ik heb van 'tweekend met (tegen) 7 man van de Engelse FV kompetitie zitten racen op Brands met die FFordjes ... en ik kan zeggen dat de contouren van het circuit verschrikkellijk echt lijken ...
|
ziet het er een beetje uit? en is het ook leuk, dtm 1 was voor mij de grootste miskoop ooit
|
ik ga het morgen ook halen. Ben het eerste al een beetje beu gespeeld. Hopelijk hebben ze het hier bij ons in de buurt al ergens.
|
Tof spel, behalve de rally items, dat is niet echt mijn ding. Heb de indruk dat het niveau ook wat hoger is gelegd.
Het staat echt veel korter tot de realiteit. |
:frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:
Het lukt me niet om vooraan te eindigen in de Jaguar Trans-Am race. Iemand meer problemen met deze race? |
Ik heb problemen met die Koenings Challenge, die wagens gaan zo snel aan het driften.
Greetzz.. Corvetteboy |
All times are GMT +2. The time now is 08:59. |