De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   rij een jaar gratis met een Mini Cooper "S" (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7717)

Snelle Japie 21-09-2004 11:49

Werd de mini niet verloot tijdens de 24u van Zolder? Ik heb niet gewonnen met game 3 (denk zelfs niet dat ik heb meegedaan) maar uit nieuwsgierigheid, wat was de prijs voor de 3de game? Het t-shirt en de pet heb ik al :-)

Mark 21-09-2004 12:40

De prijs:

Een Somfy kit (bestaande uit een muismatje, een nekhanger, een zwarte Somfy t-shirt of een pareo en een pet)

Staan toch wel enkele paddock-namen tussen de winnaars ;)

Guido 21-09-2004 13:20

Quote:

Originally posted by Marshal

Staan toch wel enkele paddock-namen tussen de winnaars ;)

Een dankjewel aan ph.bonneel en het Somfy team is dan ook wel op zijn plaats denk ik. ;)

ph.bonneel 22-09-2004 08:33

ik ben blij dat er zo veel reacties kwamen en dat er ook verschillende "paddockers" in de prijzen vielen. Ik hoop dat ik nu het seizoen kan afsluiten en een top 10 plaats kan vrijwaren in het kampioenschap. We vliegen er dit weekend weer in tijdens het Racing Festival in Francorchamps, dat toch mijn lievelingscircuit is... Ik hoop dat ik mijn vierde plaats van de vorige keer kan herhalen of verbeteren... Het zal zeker niet eenvoudig zijn met de vele ervaren piloten, maar...we zullen zien!

BMW Beliën 23-09-2004 07:09

Quote:

Originally posted by ph.bonneel
Ik hoop dat ik mijn vierde plaats van de vorige keer kan herhalen of verbeteren... Het zal zeker niet eenvoudig zijn met de vele ervaren piloten, maar...we zullen zien!
Onze remproblemen zijn zo goed als opgelost, dus maak je borst maar nat voor die vierde plaats. Na de winst in de 24 uren van Zolder zal Gunther Raus er op gebrand zijn dit te kunnen herhalen maar dan in Francorchamps. Dus hou de Radio Donna Mini Cooper maar in de gaten.

ph.bonneel 23-09-2004 15:45

Ik gun Günther zijn overwinning zonder probleem (ik kom zeer goed met hem overeen, hij is een zeer sportief piloot, dit heb ik kunnen merken daar ik al verschillende keren met hem een robbertje uitgevochten heb op de piste. Maar... een race is maar gereden aan de finish vlag en dan pas kun je iets zeggen. In ieder geval veel succes!!

ICEMAN 23-09-2004 16:30

Onze mini is ook terug helemaal opgelapt, inclusief nieuwe motor. En nu maar hopen dat het beter gaat dan de wedstrijden die tot nu toe al gereden zijn.

Aan de heer Bonneel, véél succes hé (aan de rest natuurlijk ook). See you all in Spa!

gunther1 01-10-2004 14:30

ik heb net mijn prijs gekregen voor de 3de game
Bedankt aan Somfy

Groeten Gunther

The Interceptor 01-10-2004 22:32

Mijn somfy-pakket is ook gearriveerd!
thx to the Somfy-team!

Mark 02-10-2004 00:21

Dank u wel Somfy, pakketje drie is binnen..........

Wanneer kunnen we een afspraak maken voor de Mini? ;) :D

Bart 22-10-2004 15:18

De postbode heeft deze morgen de prijs van de vierde game gebracht: een Somfy autoscreen en documenthouder.

Dank u Philippe en Somfy ! ;)

Mickey 23-10-2004 00:54

Quote:

Originally posted by bart
De postbode heeft deze morgen de prijs van de vierde game gebracht: een Somfy autoscreen en documenthouder.

Dank u Philippe en Somfy ! ;)

here the same :D

nog eens nen dikke Merci Somfy & P. Bonneel ;)

ph.bonneel 23-10-2004 18:01

aan alle winnaars een dikke proficiat!. Ik hoop dat we elkaar terug zien op de circuits volgend jaar!!! Misschien in wat anders dan de MINI, maar dat hangt van de budgetten af... die nog moeten gevonden worden... hopelijk lukt me dat!

All times are GMT +2. The time now is 09:35.