De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   LG Super Racing Weekends krijgen concurrentie in 2005...de World Series by Renault (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8013)

Integra 07-07-2004 22:36

Lijkt wel wat de vervanger van de Renault Clio V6. :)

Mark 07-07-2004 22:45

Quote:

Originally posted by Marshal
Wat betreft de andere Renault supported eenzitter klasse, de Formula 2GP (opvolger F3000), krijg steeds sterker de indruk dat die klasse in 2005 niet van start gaat. Je hoort en ziet er niks meer van.................nog een jaar triest F3000?
Ik was een paar dagen te vroeg met die opmerking :p

smiley 07-07-2004 23:14

lijkt me dan toch een mooi weekendje te worden vooral die Renault Mégane (wat ik persoonlijk een lelijke wagen vind) lijkt my een goede vervanger van de clio's te worden en zoals hij er op de tekening uit ziet is hij ook al niet zo lelijk meer.

Pascal 07-07-2004 23:30

Alweer een silhouette....

Het lijkt erop dat iedereen begint over te stappen op silhouettes...

C U

Driesco 07-07-2004 23:46

Wij dus ook. Licht, ZEER BETROUWBAAR, en pijlsnel.
Momenteel staan er zo een 10 tal te koop. De Megane zou een optie kunnen zijn, op voorwaarde dat:

- ze op tijd kunnen leveren
- ze niet exclusief voor het kampioenschap bestemd zijn

FIRE 08-07-2004 15:59

Quote:

Originally posted by Integra
Lijkt wel wat de vervanger van de Renault Clio V6. :)
Bedoel je als vervanger van de Clio V6 straatversie?

Scapa 13-07-2004 19:35

In ieder geval niet toegelaten in de Belcar op dit moment. Zeker niet in de configuratie van de Cup.

joep #88 14-07-2004 13:37

wordt dan wel een serieuze concurrent van de BRL. Ik begrijp Renault niet goed dat ze zo'n exacte dezelfde klasse gaan opzetten. Nu gaan ze elkaar beconcurreren en dat terwijl de BRL juist zo goed is begonnen met een mooi deelnemersveld en een schitterende kalender.

Raceboy 14-07-2004 13:42

Quote:

Originally posted by joep #88
wordt dan wel een serieuze concurrent van de BRL. Ik begrijp Renault niet goed dat ze zo'n exacte dezelfde klasse gaan opzetten. Nu gaan ze elkaar beconcurreren en dat terwijl de BRL juist zo goed is begonnen met een mooi deelnemersveld en een schitterende kalender.
Ik denk niet dat dit een concurent wordt voor de BRL. Het is meer een opvolger ven de Clio cup in de Formula renault V6 weekends. Zo kon je de Yaris cup ook een concurrent noemen voor de clio cup. Maar als je vorig jaar keek dan is er een groot verschil in het soort piloten dat aan beide cups deelneemt.

joep #88 14-07-2004 13:55

Quote:

Originally posted by raceboy
Ik denk niet dat dit een concurent wordt voor de BRL. Het is meer een opvolger ven de Clio cup in de Formula renault V6 weekends. Zo kon je de Yaris cup ook een concurrent noemen voor de clio cup. Maar als je vorig jaar keek dan is er een groot verschil in het soort piloten dat aan beide cups deelneemt.
hoe bedoel je je laatste zin? watvoor verschil? in kwaliteit, mentaliteit of beschikbaar budget?

Raceboy 14-07-2004 14:44

Quote:

Originally posted by joep #88
hoe bedoel je je laatste zin? watvoor verschil? in kwaliteit, mentaliteit of beschikbaar budget?

BRl zal volgens mij meer regionaal zijn. terwijl deze cup een echte europese cup gaat worden.

FIRE 14-07-2004 16:41

Ik denk niet dat je dit een concurrent van BRL mag noemen (zou wel een compliment zijn voor Maassen). Zoals Raceboy al zegt is BRL meer regionaal en is deze Megane silhoutte is gewoon de opvolger van de Europese Cio V6 serie.

Mark 20-07-2004 19:19

Quote:

Originally posted by Marshal
Mijn voorspelling dat we in 2004 de laatste keer de World Series aan het werk zagen op Circuit Zolder kon dus weleens gaan uitkomen.

:mad: Ziet er naar uit dat het wel eens juist kon zijn:

Quote:

Zolder krijgt volgend jaar de World Series by Renault, opvolger van de Nissan World Series, niet meer over de vloer. De WSR verhuist in 2005 naar Spa. Dat blijkt uit de maandelijkse "newsletter" van Renault Sport. www.pitstoptv.be
Aan de hand van die newsletter durf ik de volgende voorspelling te doen: 2004, het laatste jaar Marlboro Masters of Formula 3 in Zandvoort.

Die krijgen in 2005 geen geluidsdagen erbij, volgend jaar is er ook gesteggel over reclame m.b.t. rookwaren. Renault laat nu al blijken dat ze naar Zandvoort gaan...........dat is bijna zoiets als 1 + 1 = 2 ;)

Belle 20-07-2004 22:04

Ik heb dit ook gelezen op de pitstop site deze middag. Dus ja, ik neem aan dat deze niet meer zal samenvallen met de Belcar, aangezien de Formule Renault in Spa zal doorgaan. Want Zolder zal ook de Belcar niet willen afstaan neem ik aan...

Ik vind het wel jammer dat de Formule Nissan verdwijnt in België... :(

Vertigo Streiff 20-07-2004 22:17

De Formule Nissan wordt Formule Renault. Het zijn toch bijna dezelfde auto's. En ik hoop dat we het verschil kunnen zien in ZOLDER en niet in SPA :mad:

All times are GMT +2. The time now is 10:49.