![]() |
Ja, ben ik ook al een tijdje aan't bezien. Op de webcams zie je trouwens ook hoe hectisch het daar wel is in die boxen!
En, Scapa/Stijn, ik hoop ook dat er BMW'tjes op het podium zullen staan dit jaar! |
de Stand na 9uren:
1.Schnitzer BMW (42)|Jörg Muller 2.Manthey Porsche (46)|Lucas Luhr (+1r) 3.Scnitzer BMW (43)|Pedro Lamy (+1r) 4.Audi DTM (7)|Christian Abt (+2r) 5.Audi DTM (8)|Patrick Huisman (+2r) 12.Alzen Porsche (2)|Uwe Alzen (+5r) magnifiek ingehaald daar van de Alzen Porsche... en het ziet er zeeer goed uit voor Schnitzer :p |
BMW echt wel goed bezig :eek:
1 42 BMW M3 GTR 57 2 43 BMW M3 GTR 56 1 lap 3 46 PORSCHE 911 GT3 MR 55 2 laps 4 8 AUDI Abt-Audi TT R 55 2 laps 5 7 AUDI Abt-Audi TT R 53 4 laps |
Quote:
|
Mja, als ze aan de 24u van Zolder zouden meedoen weet ik toch op wie ik mijn geld zou zetten ;)
1 42 BMW M3 GTR MÜLLER Dirk, MÜLLER Jörg, STUCK Hans-Joachim, LAMY Pedro 111 2 43 BMW M3 GTR LAMY Pedro, SAID Boris, HUISMAN Duncan, STUCK Hans-Joachim 110 1 lap 3 46 PORSCHE 911 GT3 MR LUHR Lucas, KLASEN Arno, BERNHARD Timo, MANTHEY Olaf 108 3 laps 4 8 AUDI Abt-Audi TT R HUISMAN Patrick, STIPPLER Frank, WENDLINGER Karl, ABT Christian 108 3 laps 5 44 NISSAN Skyline GT R ASCH Roland, SCHOYSMAN Dirk , KINOSHITA Takayuki, TANAKA Tetsuya 103 8 laps 6 7 AUDI Abt-Audi TT R ABT Christian, EKSTRÖM Mattias, EKBLOM Fredrik, HUISMAN Patrick 103 8 laps 7 2 PORSCHE 996 Turbo ALZEN Jürgen, ALZEN Uwe, BARTELS Michael, LUDWIG Klaus 102 9 laps 8 34 PORSCHE 996 GT3 Cup OTTO Jörg, WEISS Georg, ERKES Artur, ZINNOW Thomas 101 10 laps 9 38 PORSCHE GT3 RS BASSENG Marc, KONRAD Franz, SIMON Patrick, FRANCHITTI Marino 101 10 laps 10 85 PORSCHE 996 GT3 JÄGER Thomas, SCHMICKLER Frank, PRICE Jonathan 101 10 laps Mooie 5de plaats momenteel voor Dirk Schoysman! |
edit: sorry scapa,had niet gezien dat jij de stand ook al gepost had :D
|
oeioei... Motorproblemen voor Alzen :(
|
Quote:
#2 Porsche zou #7 Abt ingehaald hebben. |
4de op dit moment voor De Skyline...
|
Quote:
volgend jaar SRT en GLPK naar de 24 Uren .. ;) hehe |
Daarnet even telefoon gehad. Ze stonden (want allebei de NSX'en hebben reeds opgegeven: de JGTC met een kapotte versnellingsbak, de andere owv "a big one")) met maar liefst 7 auto's in 1 box! Die zeven teams hebben 1 benzinepomp aan de box: je kan je voorstellen wat voor taferelen dit geeft. Brandvrije overalls enzo is allemaal niet nodig... En dan verschieten ze ervan dat er mensen overhoop gereden worden. Een ingenieur van Honda hebben ze vrijdag moeten opereren nadat hij is aangereden, vanmorgen hebben ze nog een mecano met de ambulance moeten komen halen na andermaal een aanrijding in de pits...
|
Serieus???? Hmmm...volgens mij houden ze zich daar niet echt aan de veiligheidsmaatregelen... Als er als zijn tenminste want zoveel incidenten zouden zich toch niet voordoen indien ze strenger hadden opgetreden volgens mij...
|
De Schnitzers winnen de 24 uren van de Nurburgring, het laatste half uurtje zelfs mooi in formatie gereden :D :D
http://adac.24h-rennen.de/live/webcam/ccam1.jpg 1 42 BMW M3 GTR MÜLLER Dirk, MÜLLER Jörg, STUCK Hans-Joachim, LAMY Pedro 2 43 BMW M3 GTR LAMY Pedro, SAID Boris, HUISMAN Duncan, STUCK Hans-Joachim 3 46 PORSCHE 911 GT3 MR LUHR Lucas, KLASEN Arno, BERNHARD Timo, MANTHEY Olaf 4 8 AUDI Abt-Audi TT R HUISMAN Patrick, STIPPLER Frank, WENDLINGER Karl, ABT Christian 5 44 NISSAN Skyline GT R ASCH Roland, SCHOYSMAN Dirk, KINOSHITA Takayuki, TANAKA Tetsuya 6 85 PORSCHE 996 GT3 JÄGER Thomas, SCHMICKLER Frank, PRICE Jonathan Quote:
47.1.3 The following dB limit values may not be exceeded: Group LWA Procedure LP Procedure N-GT 132 98 GT 3 138 104 GT4 138 104 Gruppe A 136 102 Gruppe N / DN 132 98 Gruppe 24h Spezial 138 104 VLN Serienwagen 129 95 Gruppe E1 140 105 Gruppe AT 138 104 |
Allé, ik ben blij met de resultaten! Een dikke proficiat voor het Schnitzer team! ;)
|
Net terug van de Nordschleife, wat zijn die Duitsers toch varkens :D Op vrijdag en zaterdag hebben we heel wat (natte :( ) kilomters langs de Norschleife gewandeld, wat zitten daar toch mooie stukken tussen. De ene mooie bocht na de andere en overal sta je als toeschouwer eerste rang.
De campings? Dat is een ander smerig verhaal :D Door al die regen een grote blubberpartij waarbij menig zatte Duitser met plezier op zijn smoel ging in die smurrie boel. Wel een hoop aparte dingen gezien op de campings. Ondanks dat er meer dan 200.00 mensen zijn is het nergens echt druk, ook redelijk weinig verkeer op en rond het circuit...............de meeste Duitsers blijven bij hun tentje (of wat daar op lijkt). Qua drukte een verademing t.o.v. Le Mans. Het lijkt wel of het grootste gedeelte van die Duisters voor de "risen Party" komt en niet voor de wedstrijd. Dan de race zelf, die is in dat bos moeilijk te volgen.........maar de snelheidsverschillen zijn onwaarschijnlijk. 's Nachts rijden die gasten met "tempo 200" door met nul meter marge voor fouten. Het is niet ongewoon als de leiders per ronde 50 tot 60 deelnemers inhalen. Wat betreft nachtverlichting van de auto's, dat kun je wel overlaten aan die Duitsers. Lasers en taxi-bordjes rijden gewoon mee in de wedstrijd :D Ze gaan me daar zeker terugzien, het was weer eens een mooi autosport evenement;) |
All times are GMT +2. The time now is 01:26. |