Quote:
Originally posted by A.J.
maar ge zijt toch in beeld geweest :D
|
dat was ook het enige positieve wat er was voor onze ploeg. :D
Over de race niks dan goed, prachtige race, maar zoals marshal al aangaf, enige vorm van respect voor de baankommissarissen is er nog steeds niet, 't is nog altijd het zelfde amateuristisch gedoe als 25 jaar geleden, met totaal geen respect voor de Vlamingen.
In Zolder 's morgens verzamelen op MCZ, met een toilet ten minste, in Francorchamps gewoon op de baan, in Zolder een 2 talige briefing, in Francorchamps "pour les Flamant la meme chose" (sorry voor de fouten mijn frans is niet denderend).
Dan krijg je als Vlaming een brief met de voornaamste punten die we moeten in acht nemen, vertaald door een Waal, amai mijn voeten.
Ik geef hier enkele voorbeelden en ik typ het zoals het in de brief staat :
"a)Dit document wordt in 3 exemplaren geleverd: 1 voor PO, 1 voor assistent en 1 die in de cabine van de post zal aangegeven worden als er een ervan is."
Wat de fuk betekent nu dat laatste in fatsoenlijk Nederlands : en 1 voor in de cabine te hangen.
Toch nog ééntje :
"Gedurende de wedstrijd, wordt de blauwe vlag aan de piloot getoond die een rond, minstens, ten opzichte van die zal verliezen die het inhaalt."
Vrij vertaalt : Blauwe vlag tonen aan een piloot die één ronde achter ligt.
Nog ééntje ('t is zo leuk) :
"13. Geen warm-up meer, zelfs in geval van verandering van de voorwaarden weer." Dus geen warm up ook als de weersomstandigheden zouden veranderen.
En zo staan er nog enkele lachwekkend punten in, gewoon belachelijk.
Die Waal :no: zou zich beter eens de moeite nemen om zijn Franstalige versie te laten vertalen door een Vlaming, maar ja, Who the Fuck are we!!!
Onze ploeg VDHB zal zeker geen enkele wedstrijd meer mee maken als marshals in Francorchamps, ik heb buik en oren vol van die rotmentaliteit daar.
Lang leve Zolder, ook al zullen er mensen zijn die hier niet mee akkoord gaan, maar je mon fou !!!!
groetjes
pompierke licentie A 642- ploeg 25 VDHB