![]() |
Quote:
|
Alvast ne dikke proficiat aan de organisatoren, want voor een eerste keer is het heel vlot verlopen. De vragen waren niet enorm moeilijk (zoals de online-quiz). Het concept van de thema's per ronde was knap bedacht.
Persoonlijk had ik er op voorhand niet zo'n goed oog op aangezien ik eigenlijk grotendeels met F1 bezig ben en de andere sporten maar met een half oog kan volgen, alhoewel ik daar ook wel interesse in heb. Maar de algemene autosportkennis van de F1world.be-ers viel verbazend goed mee. Enkel hebben we af en toe een grote flater begaan, maar ja, dat hoort erbij. Ik hoop dat onze quiz over 2 weken ook zo mag verlopen en dat er in de toekomst nog een vervolg komt voor dit initiatief (zowel bij Depaddock als bij onszelf), want het was zeker en vast de moeite waard. |
Proficiat aan organisatoren, deelnemers en vooral ook de winnaars. Mijn indruk van de quiz was erg positief. Het ging er vooral ook vrolijk aan toe (moet kunnen). Net als redje is mijn kennis over de autosport niet zo uitgebreid. Ik moet toegeven dat wij (F1world.be 1) gefaald hebben op vragen die we in feite hadden moeten weten over Formule 1. Daarvoor wisten we dan wel weer dingen over DTM en algemene autosport (zoals die vraag over Camille Jenatzy, wie kent hem niet?) Voor ons is een score van 106 punten zeker niet slecht te noemen. We hadden slechter verwacht. Maar wat onze twee ploeg aanrichtte... een catastrofe!!! :)
Tot binnen twee weken ;) |
Quote:
|
Als een van de medewerkers van de quiz heb ik in de nacht ervoor toch onrustig geslapen. Gaat alles goed, hebben we overal aan gedacht? Vergeet ik morgen niks mee te nemen?
Echter bij de aanblik van een volgepakt Café Wheels bleek alles op rolletjes te lopen. Het was voor mij persoonlijk een geslaagde avond, de sfeer was super tussen de deelnemers en de supporters. Aanwezigen, dankjewel! |
the day after
Voor mij was het bangelijk maar ook (en vooral) geruststellend dat er nog gasten zijn die even crazy (of nog erger) zijn van onze sport als ik.
Bedankt, mannen van de organisatie, 't was de moeite ! |
Ik vond het ook een heel toffe avond. Uiteindelijk zijn we 5de geworden, maar misschien hadden we zelfs op de 2de of 3de plaats kunnen eindigen. We waren in ieder geval content dat we voor Fanclub Marc Goossens 2 geeindigd zijn. :)
Proficiat voor de organisatoren!!! Het was echt schitterend voorbereid. Zeer mooie Powerpoint presentatie! Peter |
De quiz zat inderdaad bijzonder knap in elkaar... proficiat!
|
Ik heb zin om nog eens te quizzen... wanneer is de volgende editie? :p
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:27. |