De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   dtm 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9353)

Guido 25-11-2004 19:22

Quote:

Originally posted by gwyllion
Het is natuurlijk belangrijk nieuws ook. Zo'n grote hoeveelheid toppiloten in een Audi volgend jaar :D
ja idd :D zo kunnen we er niet naast kijken.

'k vraag me trouwens af wanneer de volledige kalender gaat bekend gemaakt worden. Hopelijk niet te lang meer, anders passen de data misschien niet in mijn kalendertje.

Mark 25-11-2004 20:02

Bij Audi een plus voor 2005, 8 stuks. Opel een minnetje, maar 4 auto's voor 2005.

Quote:

Vandaag bleek dat het schrappen van kosten ook op korte termijn gevolgen heeft voor de DTM-deelname. In haar laatste seizoen gaat Opel haar inspanningen namelijk noodgedwongen terugschroeven tot een lager pitje. Daardoor bestaat het Opel-team komend jaar vooralsnog uit vier nieuwe bolides. www.autosport.nl

gwyllion 26-11-2004 16:43

Quote:

Originally posted by raceboy
DIe LMES audi nog helemaal niet zeker hoor.
Audi France heeft blijkbaar toch bevestigd voor 1 R8 in LMES en Le Mans.

gwyllion 02-12-2004 14:48

Jamie Green, F3 Euroseries kampioen, gaat volgend jaar voor Mercedes in DTM rijden (ik veronderstel in een oude C-klasse).
bron: www.crash.net

De Mercedes line up is nog niet officieel, maar we kunnen ons verwachten aan:
* Mika Häkkinen
* Bernd Schneider
* Jean Alesi
* Gary Paffett
* Christijan Albers
* Jamie Green

FIRE 02-12-2004 14:49

Jamie Green gaat voor AMG-Mercedes rijden in 2005.

Zie artikel op dtm.de

Rosberg volgend seizoen niet in DTM, zie racesport.net . (Denk overigens dat die 75.000 Euro een typefout is)

gwyllion 02-12-2004 14:56

Quote:

Originally posted by FIRE

Rosberg volgend seizoen niet in DTM, zie racesport.net . (Denk overigens dat die 75.000 Euro een typefout is)

Dus geen Jarek Janis en Bernd Mayländer volgend jaar?

Die 75000 is zeker wat aan de lage kant? Ontbreekt er een 0?

FIRE 02-12-2004 14:59

Volgens mij ontbreekt er inderdaad een 0.

Overigens heb je in je lijst ook nog Albers staan, maar volgens mij kun je die verwijderen.

gwyllion 02-12-2004 15:02

Quote:

Originally posted by FIRE

Overigens heb je in je lijst ook nog Albers staan, maar volgens mij kun je die verwijderen.

Inderdaad, misschien iets te optimistisch, maar ik lees dat hij nog een contract heeft met Mercedes tot 2006. De relatie met Norbert Haug is inderdaad niet zo goed door zijn Formule 1 droom.

FIRE 02-12-2004 15:06

Klopt, maar ik las op het forum van zijn website dat in het Algemeen Dagblad stond dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging. Je kan dit ook interpreteren als dat hij op straat is gezet bij Mercedes. Al hoop ik nog steeds dat hij volgend seizoen wel in DTM rijdt.

Raceboy 02-12-2004 15:06

Ik vind het wel raar dat nog niemand vermeld heeft dat er misschien een Belg gaat meerijden. Loïc Deman is gaan testen op Hockenheim en dat is positief verlopen en hij heeft de steun van Mercedes België. Ok het zal dan wel met een jahreswagen zijn maar toch.

Integra 02-12-2004 18:15

Quote:

Ik vind het wel raar dat nog niemand vermeld heeft dat er misschien een Belg gaat meerijden. Loïc Deman is gaan testen op Hockenheim en dat is positief verlopen en hij heeft de steun van Mercedes België. Ok het zal dan wel met een jahreswagen zijn maar toch.
De prestatie om in het DTM kampioenschap te rijden, vind ik toch wel al indrukwekkend. :)

Guido 02-12-2004 18:44

Quote:

Originally posted by Integra
De prestatie om in het DTM kampioenschap te rijden, vind ik toch wel al indrukwekkend. :)
Zo ver zijn we nog niet he. Er staat voorlopig bij "misschien". ;)

smiley 02-12-2004 18:48

op dtm.de staat er dat Jamie Green ook mee zal rijden in de dtm ..met een mercedes het zal waarscheinlijk ook om een jahreswagen gaan

FIRE 02-12-2004 19:31

Quote:

Originally posted by smiley
op dtm.de staat er dat Jamie Green ook mee zal rijden in de dtm ..met een mercedes het zal waarscheinlijk ook om een jahreswagen gaan
Ik ging er vanuit dat Green in het fabrieksteam (HWA) zou gaan rijden, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij in een 2004 wagen gaat rijden en dat Albers nog steeds kans maakt op een fabrieksauto.

Gaat Green nu voor HWA of een "prive" team rijden?

Mark 02-12-2004 19:51

Quote:

Ik vind het wel raar dat nog niemand vermeld heeft dat er misschien een Belg gaat meerijden.
Waar heb je dat gelezen? Leuk voor Deman dat hij een Mercedes heeft getest maar eerlijk gezegd denk ik toch dat DTM 2005 een nivo of twee te hoog is voor Deman. Mercedes steun? Die Deman is toch een Mercedes dealer in Brussel.

All times are GMT +2. The time now is 19:50.