![]() |
Quote:
'k vraag me trouwens af wanneer de volledige kalender gaat bekend gemaakt worden. Hopelijk niet te lang meer, anders passen de data misschien niet in mijn kalendertje. |
Bij Audi een plus voor 2005, 8 stuks. Opel een minnetje, maar 4 auto's voor 2005.
Quote:
|
Quote:
|
Jamie Green, F3 Euroseries kampioen, gaat volgend jaar voor Mercedes in DTM rijden (ik veronderstel in een oude C-klasse).
bron: www.crash.net De Mercedes line up is nog niet officieel, maar we kunnen ons verwachten aan: * Mika Häkkinen * Bernd Schneider * Jean Alesi * Gary Paffett * Christijan Albers * Jamie Green |
Jamie Green gaat voor AMG-Mercedes rijden in 2005.
Zie artikel op dtm.de Rosberg volgend seizoen niet in DTM, zie racesport.net . (Denk overigens dat die 75.000 Euro een typefout is) |
Quote:
Die 75000 is zeker wat aan de lage kant? Ontbreekt er een 0? |
Volgens mij ontbreekt er inderdaad een 0.
Overigens heb je in je lijst ook nog Albers staan, maar volgens mij kun je die verwijderen. |
Quote:
|
Klopt, maar ik las op het forum van zijn website dat in het Algemeen Dagblad stond dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging. Je kan dit ook interpreteren als dat hij op straat is gezet bij Mercedes. Al hoop ik nog steeds dat hij volgend seizoen wel in DTM rijdt.
|
Ik vind het wel raar dat nog niemand vermeld heeft dat er misschien een Belg gaat meerijden. Loïc Deman is gaan testen op Hockenheim en dat is positief verlopen en hij heeft de steun van Mercedes België. Ok het zal dan wel met een jahreswagen zijn maar toch.
|
Quote:
|
Quote:
|
op dtm.de staat er dat Jamie Green ook mee zal rijden in de dtm ..met een mercedes het zal waarscheinlijk ook om een jahreswagen gaan
|
Quote:
Gaat Green nu voor HWA of een "prive" team rijden? |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:50. |