![]() |
All right! Das goe nieuws.
|
Kimi is weer stout geweest, afgelopen weekend schijnt hij een Londonse nachtclub in "vlieg-modus" te hebben verlaten :D Door de lokale buitenwipper (B) of uitsmijter (NL) is hij de tent uitgezet. Let wel volgens berichten in de Engelse en Finse pers ;)
Quote:
Quote:
|
De Kimi toch :) nooit gedacht dat het zo'n feestbeest was :p
En in zijn commentaren blijft hij nog altijd even 'cool': "Dat gaat over mijn privé-leven. Wat ik in de auto doe, is helemaal anders" |
Volgens de laatste Autosport maken Timo Glock en Robert Doornbos de meeste kans op een zitje bij Jordan. Er staan ook wat getallen bij...............ik viel achterover ;)
Timo Glock zou 3.5 miljoen Engelse Ponden (dik 5 miljoen Euro) meenemen van zijn trouwe sponsor DHL. Maar bij het lezen van het bedrag dat bij Doornbos stond kieperde ik van mijn burostoel. Maar liefst 10 miljoen Engelse Ponden (13, 14 miljoen Euro)...........nu zit Autosport er niet vaak naast maar dit is toch wel heel extreem. Op papa's centjes hoeft hij niet meer te rekenen;) |
Hoe zit het eigenlijk met Bas Leinders?? Al heel lang niks gehoord...
|
Volgens pitstop.tv heeft vandaag Red-Bull z'n roll out gedaan van hun 2005 wagen in Lommel op de testbaan van Ford! :) Toch wel mooi, een F1 wagen op Belgische boden buiten een GP weekend. :)
Maarja, op een tekste en heel mss een foto na ziet niemand iets van wat er daar op die ford testbaan gebeurd in Lommel. :mad: Iemand toevalling vandaag in de regio van Lommel een machtige V10 gehoord of enkel (machtig gepainte) Red Bull Racing trailers zien paseren? |
Zo speciaal is dat niet hoor. Jaguar deed dat ook ieder jaar.
Wel een beetje raar dat red bull dat ook nog doet want die hebben toch geen enkele band meer met ford. |
Vandaag heeft BAR al de 5e! Honda motor in rook zien op gaan om minder dan twee weken!
Als de ingenieurs bij Honda niet snel een drastische oplossing gaan vinden, gaat ze bij BAR in 2005 een serieus down seizoen tegemoet gaan denk ik. Het is overduidelijk dat dit geen toeval is, en er dus echt een ontwikkelings of productie of ontwerp of ... fout is. En de tijd begingt stillaan te dringen voor oplossingen denk ik. |
Quote:
|
Maar welke merken dan want volvo enzo das ook ford.
|
Quote:
|
2004 was oersaai, 2005 net zo? Meerdere teams maken bepaald geen goede winterperiode mee.
-BAR: De Honda motoren spatten bij het minste of geringste uit elkaar. Hoe gaan die het ooit twee weekends uithouden? -Sauber: Ze geven nu al aan dat er een ontwerpfoutje zit in de nieuwe Sauber. Foutje van de windtunnel? -Williams: Tussen neus en lippen door lees je dat ze bij Williams niet helemaal tevreden zijn met de nieuwe FW27. Ai..... -McLaren: wel snel maar nog niet betrouwbaar............ Wie stampt er vrolijk zijn rondjes op los in een gemodificeerde 2004 wagen, die voldoet aan de 2005 regels, en is snel en uiteraard betrouwbaar? Juist ja, het braafste kind van de klas. Ferrari. |
@ Mark
Ferrari heeft gisteren met Barrichello een motor opgeblazen en ook de rode baron heeft er al eentje opgeblazen. Dat zijn er nog altijd minder dan McLaren. Eerst goed checken en dan pas conclusies trekken... |
Kmoe wel zeggen dat degene die deze winter het minste lawaai gemaakt hebben (in de pers) nu wel goe bezig zijn: RENAULT. Naar mijn bescheiden mening zijn ze zeer gevaarlijk geworden.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:41. |