De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Formule 1 seizoen 2005 - voorlopige line-up drivers (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10006)

marcel 01-02-2005 16:13

presteren met een Jordan? I think not. ;)

gwyllion 01-02-2005 18:01

Quote:

Originally posted by marcel
presteren met een Jordan? I think not. ;)
Dit jaar zal er een iets deftigere motor in de Jordan steken (Toyota klantenmotor). En misschien is er wat meer geld voor handen dankzij Midland.

gwyllion 01-02-2005 18:25

Quote:

Originally posted by The Interceptor
Jep, nog maar eentje bij Jordan, pitstoptv.be meldt net dat Karthikeyan de eerste rijder wordt bij Jordan, dit had ik zelf wel niet verwacht eigenlijk.
Benieuwd wie de tweede rijder dan gaat worden. Van mij mogen ze er voor ne keer eens nen Hollander inzetten :) Doornbos dus. Denk dat die toch iets beter kan preseteren als Glock.

crash.net denkt dat Tiago Monteiro wel eens de 2de Jordan piloot zou kunnen worden en dus niet Doornbos of Glock (wat de meeste lijken te verwachten).

Jordan ontkent ondertussen dat de deal met Karthikeyan helemaal rond is.

Jordan: No Karthikeyan deal done... yet. (crash.net)

FIRE 01-02-2005 19:15

De overname door Midland is denk ik nadelig voor Doornbos of Glock. Nieuwe bazen, nieuwe wetten.

A.J. 01-02-2005 19:18

A.J. 01-02-2005 19:19

Monteiro zou ook kans maken volgens crash.net. dus 2 smaakmakers van de world series die we in Zolder zagen rijden

Mark 01-02-2005 20:00

Quote:

Originally posted by FIRE
De overname door Midland is denk ik nadelig voor Doornbos of Glock. Nieuwe bazen, nieuwe wetten.
De keuze voor Narain Karthikeyan is wel verklaarbaar aangezien Trevor Carlin een van grote mannen binnen het Midland F1 team is. Karthikeyan heeft enkele seizoenen voor Carlin Motorsport in de diverse junior klassen gereden.

Daarnaast hebben die Russen grote belangen in India, dan is de keuze makkelijk gemaakt. Benieuwd wie het haasje is........Doornbos of Glock, of alletwee?

FIRE 01-02-2005 20:04

Al;s Glock het wordt kan Doornbos nog altijd 3e coureur worden. Iets wat misschien niet onverstandig is voor Doornbos.

Mark 02-02-2005 23:37

Quote:

Originally posted by A.J.
Monteiro zou ook kans maken volgens crash.net. dus 2 smaakmakers van de world series die we in Zolder zagen rijden
Monteiro gaat morgen bevestigd worden door Alex Shnaider, de Italianen van italiaracing lekken weer geweldig :D

Toch wel een verrassing deze line-up voor 2005, Doornbos voor testrijder?

gwyllion 03-02-2005 16:25

Quote:

Originally posted by FIRE
Als Glock het wordt kan Doornbos nog altijd 3e coureur worden. Iets wat misschien niet onverstandig is voor Doornbos.
Timo Glock rijdt volgens F1racing.nl volgend jaar in elk geval niet in F1. Hij richt zich nu op Champcar.

gwyllion 03-02-2005 16:27

Nicolas Kiesa wordt zo goed als zeker de 2de Minardi piloot. Hij is samen met Alberts in Misano, waar Minardi vandaag zou testen.

Mr.Dallara 03-02-2005 19:22

Tiago Monteiro & Narain Karthikeyan (kip curry, dit is z'n nickname in de World Series paddock geweest de voobije jaren) samen bij Jordan dit seizoen :cool: !

Kan er een betere reclame zijn voor de World Series? :) Schitterend gewoonweg!
Uiteraard is Trevor Carlin hier wel van groot belang geweest om deze twee World Series toppers in z'n team te krijgen. Maar dan nog kies je uiteraard enkel voor talent (en de bijhorende centen) ...

JPMontoya 03-02-2005 19:28

Kan die indieer zijn naam niet eens deftig uitspreken dus Kip Curry zal het worden :)

Inderdaad leuk voor WS - zelfs onverhoopt als je ziet de tegenvallende aandacht voor de serie. (in de media gezien dan)

Luigi 03-02-2005 20:36

Ik vind het vooral jammer voor Doornbos, had hem graag zien racen.

gwyllion 15-02-2005 14:39

Volgens autosport.com wordt Patrick Friesacher de 2de piloot bij Minardi omdat het budget van Nicolas Kiesa in elkaar gestort is.

gwyllion 15-02-2005 17:38

Quote:

Originally posted by gwyllion
Volgens autosport.com wordt Patrick Friesacher de 2de piloot bij Minardi omdat het budget van Nicolas Kiesa in elkaar gestort is.
Het bericht is ondertussen bevestigd door Minardi.

De teams zijn dus bijna volledig. Enkele Red Bull moet de knoop nog doorhakken (dat gebeurt zaterdag); ik gok dat het Liuzzi wordt.

En natuurlijk de 3de piloten, maar dat is iets minder belangrijk.

gwyllion 15-02-2005 17:40

Grrr, eigenlijk moeten deze berichtjes in deze thread: Formule 1 seizoen 2005 - voorlopige line-up drivers :(

Guido 15-02-2005 17:54

Quote:

Grrr, eigenlijk moeten deze berichtjes in deze thread: Formule 1 seizoen 2005 - voorlopige line-up drivers :(
opgelost. ;)

Jan 16-02-2005 11:47

Een summiere blik op de staat van dienst van Friesacher leert mij dat hij vooral botten heeft gebroken, en soms al eens een pot.
Vermoedelijk zit zijn grootste talent in iemands portefeuille verscholen ;)

jan

gwyllion 18-02-2005 12:40

Quote:

De teams zijn dus bijna volledig. Enkele Red Bull moet de knoop nog doorhakken (dat gebeurt zaterdag); ik gok dat het Liuzzi wordt.
Red Bull heeft de knoop doorgehakt en het wordt Klien. Dat meldt f1racing.nl, dit weekend zal het officieel gemaakt worden.

Raceboy 18-02-2005 22:36

Wel enkel klin in Melbourne. De rest is nog niet zeker.

Mark 23-02-2005 21:25

Hmmm, volgens mij zijn de Britten geen fans van Schumacher;)

How do you stop Schuey?: http://www.guardian.co.uk/stopschuey :D

Mr.Dallara 24-02-2005 19:46

Enkele dagen gelden stond op pitstop.tv een bericht over "F1 - Pizzonia moet bij Williams blijven"

Daarin staat dus dat Antonio liever weg is bij Williams in de F1 en naar Amerika wel trekken... Maar BMW wil het liever niet, vanwege hun veel gepland testwerk, zeker nu dat de wagen niet goed loopt...

En ALS Pizonio doet wat hij wil doen, zal er dus een 4e zitje vrij komen ... ... voor een zekere Leinders, want die spreekt er al maanden van... Zou dit dé kans (van z'n leven) worden...??

Ten eerste is het dan de vraag of het we lukt voor Antonio om weg te geraken/mogen bij BMW.
En dan is het nog aan Bas om het vierde stuur te kunnen versieren...

Stel u voor Bas in een Williams BMW, het lijkt waanzin....
Maar Pastorelli dit seizoen in de F1 leek mij ook totaale waanzin....

wait and see :confused: , maar de eerste GP komt al wel heel dichtbij momenteel...

gwyllion 25-02-2005 00:14

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara
En ALS Pizonio doet wat hij wil doen, zal er dus een 4e zitje vrij komen ... ... voor een zekere Leinders, want die spreekt er al maanden van... Zou dit dé kans (van z'n leven) worden...??

Ten eerste is het dan de vraag of het we lukt voor Antonio om weg te geraken/mogen bij BMW.

Als Pizonnia blijft, is er toch nog altijd een 4de zitje vrij bij Williams? Of heeft Gene nog een contract als testpiloot? Hij heeft deze winter in elk geval niet getest.

JPMontoya 25-02-2005 00:18

Gene zit bij ferrari tegenwoordig

Finish 06-03-2005 00:02

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara

Stel u voor Bas in een Williams BMW, het lijkt waanzin....
Maar Pastorelli dit seizoen in de F1 leek mij ook totaale waanzin....

wait and see :confused: , maar de eerste GP komt al wel heel dichtbij momenteel...

Quote:

De Belg Bas Leinders die vorig jaar derde rijder was van het Minardi team heeft voor dit jaar geen race- of teststoeltje weten te bemachtigen. Dat houdt niet in dat Bas thuis gaat zitten. Hij en zijn manager zijn druk bezig toch nog iets te proberen in de Formule 1 en misschien nog succesvol ook. "We wachten op een reactie van McLaren," verklaarde de Belg. Daarmee bevestigt hij dus de verhalen dat hij nog zeker belang heeft bij een teststoeltje in de Formule 1.

Leinders is ervan overtuigd dat hij een comeback zal gaan maken in de Formule 1, hij is er alleen nog niet helemaal over uit wanneer dat zal gaan worden. Ook vindt Leinders Amerika nog een optie. Hieruit kan worden geconcludeerd dat één van beide doorgaat en Leinders in ieder geval zal rijden in 2005.

"Alles hangt ook af van budgetten. Tot op vandaag heb ik financieel niets overgehouden aan mijn passie. Het heeft mij alleen maar geld gekost. Vorig jaar had ik een onkostenvergoeding, maar geen loon. Dit kan ik natuurlijk geen jaren volhouden," zei Leinders, en laat dus ook weten dat Minardi niet nog een keer door kan gaan, omdat hij gewoon wil verdienen.
bron: www.f1today.nl

Leinders' manager zou dus contact hebben met McLaren. Bovendien toonde Ferrari ook interesse, maar kozen ze uiteindelijk toch voor Gené.
Blijkbaar kijkt men enkel nog naar talent als het om testcoureurs betreft. Maar het is nu Bas' kans om nog een testzitje bij een topteam te versieren. Nu of nooit !

gwyllion 06-03-2005 16:18

Tijdens het interview op Sporza daarjuist, zei Bas nog eens dat hij hoopt om 2de testpiloot te worden bij Williams. Als dat niet lukt, trekt hij naar Amerika.

Raceboy 06-03-2005 16:40

Tja achteraan rijden in Amerika of in de F1 tis hetzelfde he.

FIRE 06-03-2005 17:51

Quote:

Als dat niet lukt, trekt hij naar Amerika.
Heeft hij daar budget voor?

All times are GMT +2. The time now is 15:45.