De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   TC + SC, toegang is gratis in 2005. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10033)

Mark 04-03-2005 23:12

Quote:

Originally posted by Driesco

Deze past volledig in het concept van onze site .

Als jij zoiets intikt...........wat betekent het woord neutraal dan voor jou?

Wellicht dat het handig is om eens te lezen wat je zelf op de eerste pagina hebt geschreven. Dat is volstrekt tegenstrijdig met de pagina die er nu is. Het was de bedoeling om een simpele één-pagina site te maken met wat algemene info zoals timing, datums en bereikbaarheid.

De pagina achter http://www.touring-cup.be/ is dus simpelweg een BRI-site. Zeer zeker geen neutrale site. De logo's van BRI en haar partners springen weer vrolijk in mijn ogen.

Komen deze quotes bekend voor?
Quote:

Een voorstel van ons: wij werken iets moois uit dat jullie dan allemaal op jullie website kunnen zetten. bv een soort kaart waar alle data, uren en plan op staan en die de mensen kunnen downloaden via de website?
Quote:

Wij zullen de neutrale pagina maken en online houden.

Bij deze deel ik je dus mede dat ik geen banner plaats op mijn site naar een site van vzw BRI, wees gerust ...........ik ga ook geen banners plaatsen naar sites van andere teams zoals SRT, GLPK, AD, RTM of hoe ze ook mogen heten.

Of bedoel je dat ik moet linken naar: http://users.pandora.be/driesco/BRI_...lgium_2_NL.htm ?

Kijk die pagina is wel neutraal ;) Zolang http://www.touring-cup.be/ doorlinkt naar die overzichtspagina met TC, BTCS en Belcar komt er geen banner op mijn site!

Wellicht bedoel je het goed, op dit moment komt het niet goed over.

Driesco 05-03-2005 08:44

Ik heb inderdaad een pagina te vroeg gelinkt, we moeten inderdaad enkel op de pagina van TC uitkomen.

Nu zou het goed moeten zijn.

Er is nog iets klein mis met de data bovenaan de pagina die zichzelf niet aanpast. Telkens als je iets update past hij zich wel aan, maar ik dacht dat hij elke dag vanzelf zou aanpassen, niet dus.

Driesco 05-03-2005 22:21

Aan alle TC en SpintersCup teams:

Er liggen 10.000 flyers voor jullie klaar in Thema Café Wheels te Zolder. Neem maar wat jullie nodig hebben om te bedelen.

@ Andy: Ik stuur Vincent morgenmiddag om een deel om te verdelen hier in het Waasland. Ben vergeten er zelf mee te nemen vrijdag.

vertigo 06-03-2005 00:20

@ Driesco. Kleine tip. Misschien is het handig om een simpel "Top" knopje of linkje te plaatsen bij elk onderdeel zodat je met een simpele muisklik weer bovenaan op de pagina zit zonder dat je moet scrollen. :) .

A.J. 06-03-2005 02:50

Quote:

@ Andy: Ik stuur Vincent morgenmiddag om een deel om te verdelen hier in het Waasland. Ben vergeten er zelf mee te nemen vrijdag.

ok

Selespeed 07-03-2005 09:30

Is er soms iemand die deze week zowel in Wheels als in de buurt van Gent komt?
Luc van Garden Machinery (toch één van de sponsors dacht ik) zou graag een 1000-tal flyers hebben om te verspreiden in de omgeving.
Dus als iemand daar kan voor zorgen, laat me maar iets weten.

A.J. 07-03-2005 11:58

men kan ze alle dagen komen uithalen, behalve woensdag

GM RACING 07-03-2005 15:03

Hey Dries,
Zoals Selespeed gepost heeft, kun je niet maken dat de "kostendelers" automatisch een reeks strooibriefjes krijgen ( vb. per post) laat ons zeggen 600 à 1000 exemp.- 't is wel plezant om eens in Wheelscafé binnen te stappen maar om expres de briefjes te gaan ophalen is het nogal ver voor mij :no:
Dit is de enige manier om een beetje volk te trekken uit alle hoeken van het land, anders zit alleen half Limburg op de tribunes......
:D
Volgende maal want nu is het telaat ervoor denk ik voor nog iets te ondernemen ?

Luc
GM RACING

Driesco 07-03-2005 15:15

Rustig mannen ;) ik stuur er morgen iemand om en dan kunnen jullie ze bij mij komen afhalen. Maar zoals Selespeed al zo mooi zei: als er iemand vanuit Limburg richting Lokeren moest komen, neem er gerust een 1000 tal mee. Bel maar waar je ergens zit in het Waasland en wij komer er om. Tot nader bericht gaat Vincent er morgen in de loop van middag om.

Driesco 10-03-2005 22:31

Ben daarnet de Flyers al tegengekomen in Lokeren, en ik heb ze daar niet gelegd, goe bezig.
Hopelijk geraken ze allen de deur uit, Andy kan ons dat laten weten of er nog veel zijn, ze staan immers allemaal bij hem.

A.J. 11-03-2005 06:27

heb hier nog iets meer dan de helft

GM RACING 11-03-2005 10:32

Aan de bedeling moet duidelijk ook gewerkt worden ....want 5000 strooibriefjes in de vuilbak is ook geen oplossing.
Denk eraan hoe gezellig Wheelscafé ook is niet iedereen gaat er naar toe.... wegens te ver uit de buurt en niet elk team gaat wekelijks gaan trainen, maw. moest Andy 5000 pintendrinkende bezoekers (klanten) krijgen per week dan zou hij vlug binnen zijn :D
Dus geen goed idee om deze briefjes daar integraal te leggen, misschien hooguit een 500 stuks.
Daarom stel ik voor Dries: om alle deelnemende teams te contacteren bij de eerste race om de namen en adressen te hebben van elk team en zodoende de strooibriefjes te verdelen over alle team. vb: 40 teams = elk 250 briefjes welke ze maar moeten verdelen op cruciale plaatsen in hun streek. (vb. een 5 tal zaken in hun streek zoals café, jeugdhuis, videotheek, ouw mannekenshuis enz...)
Natuurlijk komt daar een verzendingskost bij kijken.....40 postpakjes, dus die kosten moeten ook eventueel door de sponsors gedragen worden, voor mij geen bezwaar.
Wat denk je ?
Doei
Luc
GM RACING

Driesco 11-03-2005 12:20

De flyers voor de 2de race zullen aan alle teams bedeeld worden tijdens de briefing van de eerste race.
Alle flyers zijn trouwens reeds geleverd bij Zolder en liggen daar klaar.
Geen verzendkosten nodig, ik zorg er wel voor dat elk team zijn pakje krijgt tijdens de briefing om uit te delen.
We zullen er wel voor zorgen dat de flyers deze week nog verdeeld worden wat betreft de eerste race.

GM RACING 11-03-2005 12:30

Hey Dries,
Er komt wat bij kijken,hé ?
Da's goe nieuws dat ze allemaal zullen terecht komen.
De mijne zijn ook reeds links en rechts aan de man gebracht, dus als iedereen dit zou doen = het doel bereikt.
Doei
Luc
GM RACING

pudding1 11-03-2005 12:44

Wij hebben er gisteren nog 500 meegenomen bij de wheels om op Racing show aalst uit te delen.

Driesco 11-03-2005 12:45

Ik ben niet zeker maar ik vermoed dat Peter Baert en Pitstop TV ook iets gaan doen voor de Zolder Touring Cup, ik ben benieuwd naar het resultaat ;)

GM RACING 11-03-2005 13:01

Ja, nu het principieel m'n laatste jaar deelname is (pensioen) komt er schot in het ZTC te promoten op een iets deftige manier :rolleyes:
straks ben ik verplicht om verder te doen :D
Luc

Driesco 11-03-2005 13:04

Quote:

Originally posted by GM RACING
Ja, nu het principieel m'n laatste jaar deelname is (pensioen) komt er schot in het ZTC te promoten op een iets deftige manier :rolleyes:
straks ben ik verplicht om verder te doen :D
Luc

Ge gaat toch niet stoppen hé Luc, ik ben wel mijnen boek aan het schrijven van "10 jaar sleutelen". Volgens mij kunt ge nog 5 jaar mee in de megane, dan zou ik toch eens uitkijken naar n'een goeie Viper om u wat te gaan amuseren. :)

christophe 11-03-2005 13:17

Wij hebben er gisteren ook een 500 tal opgehaald en reeds verdeeld in het antwerpse.
Deelnemerslijst is zopas in onze mail verschenen, al 33 starters en er zijn er nog een deel die nog moeten verschijnen.
Waarschijnlijk meer volk als vorig jaar.

www.euroracing.be

Driesco 11-03-2005 13:19

Wij zijn de website aan het aanpassen met alles er op en er aan.

serge 11-03-2005 14:50

Dries, misschien moeten we toch eens denken aan een invulformuliertje om op de briefing alle teams of teamleden hun gegevens te laten op invullen. Zo hebben we direct van iedereen alles wat we nodig hebben.
Als Zolder deze gegevens niet wil vrijgeven, dan kunnen we ze toch zelf proberen verzamelen?

Serge

Driesco 11-03-2005 14:54

Als iemand zich dat gedeelte wil aantrekken graag. Ik zal het formulier maken, maar divers mensen zullen moeten helpen om dat door iedereen te laten invullen. Iemand die zich geroepen voelt om alle boxen af te gaan om iedereen alles te laten invullen. Als je spreekt van dubbel werk, dit is een mooi staaltje van hoe het niet moet.

serge 11-03-2005 17:00

Als jij het formulier maakt wil ik gerust de prints al maken en snijden. We hebben een grootvolume printer staan hier, dus geen probleem. We kunnen die formulieren ook al uitdelen op de briefing. Enkel nog een vrijwilliger om eens alle boxen af te lopen...

Driesco 11-03-2005 17:06

OK, je hebt deze dit weekend in je mailbox. Is eigenlijk al klaar maar wil alles nog even nakijken. Momenteel te druk met het bestellen van de teamkledij en het stylen van de Clio.

We hebben een moment gespeeld met de gedachte om opnieuw URL's toe te laten op de Clio zoals in 2002 maar ik denk dat we het toch niet gaan doen. Heb alle threads nog eens gelezen van toen en ik kreeg het weer even warm. Het feit dat enkelen denken dat we er het ganse seizoen van hebben kunnen racen bracht me weer met beide voeten op de grond. Niet doen Dries, je haalt er enkel maar een pak zever mee op je hoofd.

Nochthans zou het ook kunnen dit jaar, we starten weer van een maagdelijke witte Clio.

Driesco 12-03-2005 18:52

Toch even kijken op de touring cup site mannen, wij kregen gisteren toch wel enkele belangrijke zaken die zeker voor de nieuwe teams van toepassing kunnen zijn.
bv) waar de pitmuurarmbanden afhalen.

Alle kaarten voor de wagens en de vrachtwagens zullen klaarliggen op P69.

Opgelet voor helmen en overalls = zeker strenge controle !!!!

www.touring-cup.be

Selespeed 12-03-2005 20:48

Heb deze middag pitstop.tv gemist. Is er nu iets ingekomen over de touring cup?

Mark 12-03-2005 22:19

Quote:

Als je spreekt van dubbel werk, dit is een mooi staaltje van hoe het niet moet.
Is het verstrekken van NAW-gegevens aan derden, ongeacht wie, niet een heikel thema bij veel organisaties? Ik ken maar weinig instanties en bedrijven die zomaar klantenbestanden meegeven aan een persoon buiten de organisatie. Vind de houding van CZ niet meer dan logisch in deze kwestie.

Stuur je me vandaag nog die 15.000 email adressen van jouw nieuwsbrief en de adresbestanden van BRI door? ;)

Bart.Vandecavey 12-03-2005 22:49

Quote:

Originally posted by Selespeed
Jups interview met de piloot van het Mext-team + vermelding van gratis ingang voor touringcup

Ottooke 12-03-2005 22:52

Quote:

Jazeker. Kijk maar naar de herhaling. Dank je wel Peter Baert :applaus:

Edit: Lap, Vandecavey was sneller ;)

Driesco 13-03-2005 00:24

Quote:

Originally posted by Mark

Stuur je me vandaag nog die 15.000 email adressen van jouw nieuwsbrief en de adresbestanden van BRI door? ;)

Ze komen er aan Mark.
Het is niet de hoeveelheid die het doet, maar wat je er mee doet. Als je 50.000 mailadressen moet hebben geen probleem, zal copy maken en ge moogt er zo omkomen.

Mark 13-03-2005 00:44

Quote:

Ze komen er aan
Liever niet, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik wil zeggen. Ook al streef je een nobel doel na, regeltjes en beleid verhinderen dit. Facts of life ;)

Iets anders:
Welke sites gaan de banner online zetten?
Zelf ga ik morgen de zooi up-daten. Who's next?

PDG Racing 13-03-2005 09:39

Bij ons staat hij er al een tijdje, met een link naar de site.

Christophe

Mistery 13-03-2005 11:41

Quote:

Originally posted by Mark
Iets anders:
Welke sites gaan de banner online zetten?
Zelf ga ik morgen de zooi up-daten. Who's next?

www.racingworld.be steunt alvast dit initiatief. Wij verwijzen bij de timing voor de eerste manche van de Zolder Touring Cup door naar de nieuwe TC site voor verdere informatie . De banner zal in de loop van de dag in de 'bannerloop' worden opgenomen ;)

Selespeed 13-03-2005 13:14

Quote:

Originally posted by Ottooke
Jazeker. Kijk maar naar de herhaling. Dank je wel Peter Baert :applaus:

Edit: Lap, Vandecavey was sneller ;)

Ik weet dat er ergens 's nachts een herhaling is, maar wanneer is die?

Ottooke 13-03-2005 18:03

Quote:

Ik weet dat er ergens 's nachts een herhaling is, maar wanneer is die?
Op de website van <a href="http://www.kanaaltwee.be">Kanaal 2</a> kan je de TV Gids raadplegen. De herhaling is meestal in de nacht van zondag op maandag. Voor de aflevering van gisteren is dat om 00u50 komende nacht.

kurtvaes 13-03-2005 18:12

www.teveblad.be

alle kanalen

Selespeed 14-03-2005 09:22

De flyers zijn erg in trek. Ik heb op enkele plaatsen flyers gelegd en ze zijn al heel goed geslonken.
Ik heb er verschillende mensen naar zien kijken en er waren er zelfs die ze mooi opvouwden en meenamen.
:)
Schitterend resultaat dus.

pudding1 14-03-2005 10:16

Yep, flyers doen het goed dit weekend op racing show wieze 1000 tal verspreid. :)

Driesco 14-03-2005 11:14

Deze van ons zijn allemaal de deur uit.
Momenteel zijn we in een actie met Q music.
Met een beetje geluk hoor je ons de komende dagen om gans België uit te nodigen naar de TC te komen kijken.
We onderzoeken momenteel de piste om live uit te zenden vanaf Zolder. Helemaal geen belofte, wij hebben alles doorgesproken en hopelijk past het in die mannen hun programma.

Duimen maar. Dit zou wel eens heel veel bezoekers kunnen opleveren ;)

Yvonne 14-03-2005 13:18

Quote:

Momenteel zijn we in een actie met Q music.
Met een beetje geluk hoor je ons de komende dagen om gans België uit te nodigen naar de TC te komen kijken.
We onderzoeken momenteel de piste om live uit te zenden vanaf Zolder. Dit zou wel eens heel veel bezoekers kunnen opleveren ;)

Even een vraagje over Q-music...
Ik luister het zeer regelmatig in het weekend, onderweg naar het circuit...maar Q heeft toch geen programma's met presentatoren in het weekend?

En...een vermelding met de aanwezigheid van de Wauters-broers in de radiospot zal misschien ook nog wat volk trekken. (Doe dit wel natuurlijk in overleg met hen..)

Yvonne

All times are GMT +2. The time now is 12:10.