![]() |
Zou jammer zijn moest er hier nog iets mislopen,bye the way ziet er weer prachtig uit :worship:
|
Top! Dit moet wel veel voldoening geven na alle verfellende...
|
Quote:
Wat je C9 betreft. Er is maar 1 manier om die af te krijgen. Eraan beginnen en niet meer stoppen of aan iets anders beginnen tot dat 'em af is. Als er 1 ding is wat ik geleerd heb met deze Corolla, is het dat wel. Van zodra je iets mislukt aan de kant legt en aan iets anders begint, ben je verloren. Door blijven werken - pint iedere leeg drinken tot beneden :) - ook al is het niet fijn meer, toch door doen. Zo is ie afgeraakt. 5 jaar geleden had ie al lang in de vuilbak gelegen. Nu staat ie toch mooi te blinken. ;) |
Prachtig gewoon. Alleen zou ik die deurlijnen enzo niet zo zwart maken. steken er precies iets teveel uit nu.
Voor de rest gewoon prachtig |
Quote:
met pinten heb ik meestal minder problemen dan met modelbouw. Maar dat zie je dan ook aan mijn modellen :+ |
4 Attachment(s)
En voila, madam is dan toch klaar geraakt. Extra's die aan de kit zijn toegevoegd zijn oa. gordels en snelsluitingen van Scale Race Cars, antennevoetjes van Sakatsu en 2mm lensjes van Renaissance. Blij dat deze van de tafel is en dat ik doorgezet heb tot het einde.
Op naar de volgende. ps. meer foto's staan er op mijn site. |
Mooi mooi mooi,zo zie je maar de volhouder wint. :applaus: :applaus:
Grtzzzzzzz Nismo :bye: |
Proficiat!!
|
Prachtig werk!! Een dikke proficiat !!
|
Alweer eentje voor de collectie. Mooi werk hoor!
|
Zo zie je maar: een moeilijke bevalling levert ook een kind op.
Gefeliciteerd met (vooral) je doorzettingsvermogen. Een mooi modelleke is het geworden. |
thanks guys!
:bye: |
Absoluut weergaloos! De aanhouder wint altijd, al zullen menige echtgenotes dat niet graag horen :+
|
Is een zeer knap model geworden. Heb je goed gedaan hoor :)
|
All times are GMT +2. The time now is 19:35. |