De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Midsummer Race, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13306)

GT2-R 28-06-2006 16:37

Quote:

Originally Posted by Supra
Waarom doet iedereen toch altijd zo geheimzinnig over nieuwe projecten... Het is toch leuk om de opbouw te laten zien, extra andacht voor de wagen = beter voor de sponsors.

De enige reden die ik kan bedenken is dat de meeste projecten pas op het laatste moment helemaal helemaal voltooid zijn (BRI-Corvette bv.). Maar wat je zegt is inderdaad waar. Denk maar aan de gissingen rond GLPK tijdens de voorbije winter...

smiley 28-06-2006 20:35

Hezemans neemt de plaats in van jeroen op de srt corvette..

Quote:

SRT heeft Mike Hezemans ingelijfd om morgen de Belcar Midsummer Race af te werken op de Corvette C5.R naast David Hart. Hezemans vervangt bij SRT Jeroen Bleekemolen, die dit weekend aantreedt in de DTM als vervanger van Olivier Tielemans bij Team Kolles.
(pitstop.tv)

was wel te verwachten dat bleekemolen geen belcar meer zou rijden toen hij werd bevestigd als vervanger van Tielemans..

verder in het artikel staat ook dat de vettes geen kleinere restrictoren zullen rijden...

GT2-R 28-06-2006 21:02

Weet iemand waarom de PSI-Porsche GT2-R niet rijdt. Ze hadden toch ook zonder Ruben Maes kunnen rijden. Nu zal Porsche het in klasse 1 moeten hebben van JMT. Ook allesbehalve slecht natuurlijk!:cool:

marcel 28-06-2006 21:17

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Weet iemand waarom de PSI-Porsche GT2-R niet rijdt. Ze hadden toch ook zonder Ruben Maes kunnen rijden.

daar vrees ik voor. op een paar na, waren alle sponsors op die wagen dezelfde als die op de RS wagen van vorig jaar. dat waren dus sponsoren van Ruben Maes.

Viper GTS-R*** 28-06-2006 21:41

@ smiley: Oké Jeroen gaat DTM, maar dan had ik eerder Sebastiaan (of ist het Sebastien) verwacht op SRT C5-R dan Mike...
Seb. heeft het toch echt wel héél mooi gedaan toen in Spa First Race...

EDIT: heb artikel op pitstoptv nog eens goed doorgelezen en zie het al, Seb was ook al bezet;)

Neo-242 28-06-2006 21:46

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
@ smiley: Oké Jeroen gaat DTM, maar dan had ik eerder Sebastiaan (of ist het Sebastien) verwacht op SRT C5-R dan Mike...
Seb. heeft het toch echt wel héél mooi gedaan toen in Spa First Race...

EDIT: heb artikel op pitstoptv nog eens goed doorgelezen en zie het al, Seb was ook al bezet;)

die rijdt Porsche Supercup in Indianapolis dit weekend en zit dus in de USA volgens Pitstop.TV

EDIT: lol te laat :-)

Mark 28-06-2006 22:56

Toch leuk dat FIA teamgenoten nu elkaars tegenstander zijn :)

Belle 28-06-2006 23:01

Quote:

Originally Posted by Mark
Toch leuk dat FIA teamgenoten nu elkaars tegenstander zijn :)

Vind ik ook...en ik denk dat het een leuke strijd zal opleveren. Ze konden geen beter vervanger vinden! :p

Ik kijk al meer uit naar morgen! ;)

Viper GTS-R*** 28-06-2006 23:12

Quote:

Originally Posted by Belle
Vind ik ook...en ik denk dat het een leuke strijd zal opleveren. Ze konden geen beter vervanger vinden! :p

Ik kijk al meer uit naar morgen! ;)

Nu maar hopen dat het Mike vs Anthony en David vs Bert word;)
Normaal gezien gaat het morgen mijn 1ste keer zijn dat ik een Belcar race op Zolder ga live volgen, echt wel eens benieuwd:) Als ik inkom 7.50 betaal hoeveel is de opleg voor tribune en paddock dan?

Mark 28-06-2006 23:18

Quote:

Locale circusartiesten komen in de namiddag het evenement verder opvrolijken.Dus: zak af naar Circuit Zolder, morgen, voor de Belcar Midsummer Race !

http://www.autosport.be/shownews.awm?id=7305
Prachtige zin :applaus: :D Die zin kun je op meerdere manieren lezen :D Spontaan moest ik aan enkele mensen denken! ;)

Mark 28-06-2006 23:44

Quote:

Originally Posted by Supra
Waarom doet iedereen toch altijd zo geheimzinnig over nieuwe projecten... .

Waarom zou je al in een vroeg stadium iets bekend maken? Als het niet doorgaat sta je voor Jan, of in dit geval Truus, met de korte achternaam in de paddock bekend;)

Trouwens speculeren, dat is ook een vorm van publiciteit ;)

Gaan we dan:
Sponsor is Daikin.........voorkeur voor dames achter het stuur. Nou daar is niks mis mee.
Team achter Daikin Racing is Van de Velde Racing........
Leuk team, maakt geen wagens maar doet aan koop of huur.........
Pa van de Velde doet iets met BMW voor het dagelijkse leven.............

Nou, dan denk ik dat ik wel een leuke boodschappen-wagen weet voor die dames met een extra licht-knopje op het dashboard ;)

Viper GTS-R*** 29-06-2006 00:01

Quote:

Originally Posted by Mark
Pa van de Velde doet iets met BMW voor het dagelijkse leven..........

Zullen we dus in deze richting moeten verdergissen;);)
Als het klopt wat ik heb gehoord geef ik 2 tips, 5 en Nurburgring :)

marcel 29-06-2006 02:07

Quote:

Nu maar hopen dat het Mike vs Anthony en David vs Bert word;)
Normaal gezien gaat het morgen mijn 1ste keer zijn dat ik een Belcar race op Zolder ga live volgen, echt wel eens benieuwd:) Als ik inkom 7.50 betaal hoeveel is de opleg voor tribune en paddock dan?

paddock en tribune zijn inbegrepen

Chauffeur 29-06-2006 09:44

Quote:

Zullen we dus in deze richting moeten verdergissen;);)
Als het klopt wat ik heb gehoord geef ik 2 tips, 5 en Nurburgring :)

Als jullie doelen op de M3 GTR van BMW Motorsport waar Stuck mee reed in Duitsland vrees ik dat dit niet juist is. Volgens eerdere bronnen staan deze wagens in een museum.

Met nummer 5 reed de RTM Porsche in Duitsland toen de Belcar daar te gast was. Op de 5de plaats eindigde toen de Porsche Bi Turbo van Wauters - Wauters. Om het gokken compleet te maken viel de Volvo S40 daar uit in de 5de ronde ;):)

German-Power 29-06-2006 10:08

Bedoel je misschien de BMW 120 d die vijfde eindigde in de 24 h Nürburgring ?:confused:

PorscheGT 29-06-2006 11:07

Op raceresults nergens een spoor van tijden ofzo.. Nu, ben net wel daar geweest en dacht daar te horen dat zoals verwacht en niemand die anders zou durven denken :) de beide corvettes op kop met ik dacht een tijd van rond de 1.30 ..

smiley 29-06-2006 12:26

op racingworld.be staan tijden en foto's

GT2-R 29-06-2006 13:04

Quote:

0 voor de tribune en 0 voor de paddock:applaus: !!!!!! Das wat goedkoper dan de 24uren van Spa of de F1!

lotuzzz 29-06-2006 13:51

De Corvettes maakten het bont, kat en muis-spelletje tijdens de kwalificaties, 'surplassen' bijna!!

Hun teamverantwoordelijke wordt opgetrommeld door de wedstrijdleiding! :no:

Viper GTS-R*** 29-06-2006 13:55

Ivm met die 5 - Nurburgring, mooi giswerk he GP;)
Ivm de race zelf, door vervoer probleem zit ik dus nog steeds in Zemst en word men eerste Belcar race dan nog maar wat uitgesteld,...
Mooie 4de plaats in 1ste kwalificatie voor de Wouter's met de Viper:)

Viper GTS-R*** 29-06-2006 14:12

De startorde:
1. (#7) GLPK Racing – Corvette C5-R – 1:28,125
2. (#1) SRT – Corvette C5-R
3. (#12) Laudi Racing – Stealth B6
4. (#5) Eurotech Racing – Marcos LM600
5. (#8) AD Sport - Chrysler Viper GTS-R
6. (#21) Prospeed Competition – Porsche 996 GT3 RS
7. (#23) GS Motorsport – BMW E46 GTR V8
8. (#38) CEO Racing/PSI Experience – Porsche 996 GT3 RSR
9. (#67) Rüdiger Noll – Audi RS4
10. (#33) G&A Racing – Mosler MT900 R
Bron: http://www.racingworld.be/nieuws/354...-Stealth!.html

gwyllion 29-06-2006 14:15

Ik merk net dat er een Audi RS4 meedoet vandaag (foto op racingworld.be) Ik volg Belcar totaal niet, dus kan iemand mij wat meer vertellen over deze wagen? Ik zie dat het om een Audi A4 B6 gaat. Daar bestaat geen RS4 versie van, dus dat is al raar. Rijdt de wagen met 4WD (verboden?), FWD of RWD (bestaat niet in standaard Audis)?

Viper GTS-R*** 29-06-2006 14:21

Quote:

Originally Posted by gwyllion
kan iemand mij wat meer vertellen over deze wagen?

Het enigste dat ik ervan weet is dat ze ermee STT rijden een soort Duitse Touring cup?
En hij daar in klasse 4 rijd (wagens + 3000cc). Voor de rest kan ik je er geen info over geven, site van team vind ik ook niet direct...

gwyllion 29-06-2006 14:21

Quote:

Ik merk net dat er een Audi RS4 meedoet vandaag (foto op racingworld.be) Ik volg Belcar totaal niet, dus kan iemand mij wat meer vertellen over deze wagen? Ik zie dat het om een Audi A4 B6 gaat. Daar bestaat geen RS4 versie van, dus dat is al raar. Rijdt de wagen met 4WD (verboden?), FWD of RWD (bestaat niet in standaard Audis)?

Lang leve google: http://www.autobild.de/sport/touren/...rtikel_id=7640

Viper GTS-R*** 29-06-2006 14:30

Quote:

Ge hebt beter gezocht en gevonden als mij;)
Amai die RS4 beschikt over 680pk, nu begrijp ik waarom deze in top 10 gekwalificeerd staat.

lotuzzz 29-06-2006 15:25

Na 20 minuten koers SRT (Hart) al op 17 seconden van GLPK (Kumpen), Wauters op 51!!

Bertje zegt dat SRT wel vooruitgang gemaakt heeft: Hart draait rapper, en ook de pitstops lopen sneller...

Het pleit is nochtans al beslecht, vrees ik...

Goeie prestaties van nieuwkomers Viper van AD (3e of 4e) en de Mosler van G&A, superknappe machine (8e)

lotuzzz 29-06-2006 15:27

Fabuleuze start voor de Stealth gehad, kon de SRT-Corvette volgen, maar heeft dan de pits moeten opzoeken en is later tot stilstand gekomen in de eerste linkse.
Dat veroorzaakte een safety-car-periode, het veld terug bijeen dus.

smiley 29-06-2006 15:29

@ lotuzzz
heb je live timing ofzo ??

lotuzzz 29-06-2006 15:31

www.HIBN.tv

Geregisseerde beelden en de commentaar van het circuit ;)

Ondertussen heeft Van Dongen in de Marcos de Clouseau-Viper kunnen verschalken voor de derde plaats, net na de herstart.

lotuzzz 29-06-2006 15:37

Wauters verslikt zich zwaar in de remzone voor de Jacky Ickx, in een poging de Marcos terug in te halen... Toch weer veel strijd hoor!

Heeft dus door de pitlane moeten rijden...

In klasse B2 leidt de BMW van Severich, die er dit jaar echt goed doorkomt!! Penders tweede. Sterker is nog dat die twee wagens respectievelijk vierde en vijfde algemeen zitten...!

Viper GTS-R*** 29-06-2006 15:38

Quote:

Originally Posted by lotuzzz
Ondertussen heeft Van Dongen in de Marcos de Clouseau-Viper kunnen verschalken voor de derde plaats, net na de herstart.

Koen wou hem net uitremmen maar mispakte zich, 35 seconde verloren op Danny van Dongen omdat hij door dat misremmen de pitlane in kwam en volledig moest uitrijden.

Viper GTS-R*** 29-06-2006 15:40

@ Lotuzzz jep was net iets te laat:D
Te hpen dat ze terug wat van die tijd goedmaken, was mooi duel de viper vs marcos

lotuzzz 29-06-2006 15:45

Klasse B3 dan. De Cup-klasse, en dat toont zich: De eerste vijf van die klasse zitten in een zestal seconden vervat!!

Het nieuwbakken duo Van Hooydonck - Maes leidt de dans aldaar.

Op het moment dat ik dit typ:

De Mosler in het grind in de Bianchi!!! :frusty:
Mooi opgevangen door het grind, en gelukkig dus geen grote schade (in tegenstelling tot wat we tegenwoordig gewoon zijn in die bocht)

De Keersmaecker aan het stuur, zéér jammer, want ze waren 9e algemeen en 3e in de klasse B2.

lotuzzz 29-06-2006 15:46

Crash bij het kanaal!

Edit: Slecht gezien denk ik :)

Edit2: Toch wel... GS-Porsche van Steinberg - Neyens.

Viper GTS-R*** 29-06-2006 15:49

Wouters (Koen) krijgt zo te zien niet meer snelle ronde's uit de Viper?
Hij verliest tijd op de Marcos LM600, en zelfs ook op de GS BMW V8 en Prospeed Porsche... reden?

lotuzzz 29-06-2006 15:53

Quote:

Wouters (Koen) krijgt zo te zien niet meer snelle ronde's uit de Viper?
Hij verliest tijd op de Marcos LM600, en zelfs ook op de GS BMW V8 en Prospeed Porsche... reden?

Banden... Heeft waarschijnlijk grote 'flatspots' op de banden na dat mislukte inhaalmanoeuvre ;)

Viper GTS-R*** 29-06-2006 15:56

Quote:

Originally Posted by lotuzzz
Banden... Heeft waarschijnlijk grote 'flatspots' op de banden na dat mislukte inhaalmanoeuvre ;)

Hazo, daarom dat ze nu zeker in pits gaan voor ze te veranderen...
Dat ze daarna maar eens goed doorgeven en achterstand inhalen;)
Go Viper Goooo:gas:

lotuzzz 29-06-2006 15:58

Hart is binnen!

EDIT: Ook Longin staat klaar.

De stop van de SRT-Vette duurde nog redelijk lang...

lotuzzz 29-06-2006 16:01

VUUR!!!! :frusty: :fight:

Bij Severch in de pitlane, tijdens de pitstop. Rechtsvoor een steekvlam!!!!!

lotuzzz 29-06-2006 16:03

Net nu valt de livestream uit :(

All times are GMT +2. The time now is 16:18.