Dat is dan wel tegen Porsches gewoonte om die losse upgrades zo duur te maken of niet?
|
Niet als het om een halve auto gaat . Er wordt bijna 50% veranderd.
|
Quote:
In datzelfde artikel wordt wel melding gemaakt dat "On the European front .... a program with the new F430 will be deployed in the Italian GT Championship and probably in other races to be determined." (bron: www.racingworld.it). Allemaal nogal vrijblijvend dus vooralsnog. |
Quote:
|
ARC Bratislava met Miro Konopka rijdt het volledige Fia GT seizoen met de Saleen. endurance-info.com
|
Als we zo blijven verder gaan dan gaan we weer wat Saleens aan de start krijgen.
De kans zit er in dat PK met een Saleen komt. Ook kan RBimmo-Racing terug komen en dan nu ook nog ARC Bratislava. Mvg... |
En de heren uit Val-De-Vienne met de ex-Oreca wagens!:cool:
|
Quote:
|
Quote:
Dat bedoelde ik dus :) Een deelname in Spa zou bijna zeker zijn. |
Groot nieuws: Kronos komt terug met 2 Porsche 997 GT3 op groene benzine (benzine+methanol). Hun seizoen draait rond de 24 uren van Spa, er staat namelijk geen enkele andere race op het programma :bye:
't Zal één van de blikvangers worden denk ik... :) |
Ik vindt de info op Pitstop TV raar. In het ene artikel spreekt men over Porsche 997 GT3 en in het andere over een 911.
Zijn deze hetzelfde of hoe zit het nu precies? Mvg... |
997 is hetzelfde als 911. 911 is de typeaanduiding, 997 de model aanduiding. Elke 911 heeft zijn eigen model nummer. De huidige is de 997, de vorige 996, die daarvoor de 993, daarvoor weer de 964, 930 en 901 (en ik vergeet er nu vast wel een).
|
Quote:
Toch vindt ik het raar dat ze het dan niet in beide berichten een 997 of een 911 noemen. Mvg |
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Volgens mij een goede keuze van BMS. De F430 2008 spec. gaat de pannen van het dak rijden volgend seizoen. |
Dus voorlopig geen Porsche in FIA GT :eek: :frusty:
|
Quote:
|
Quote:
klein sommetje: 11 in FIA GT 10 in British GT 10 in LMS 5 tot 6 in ALMS 2 tot 3 in Belcar .... 31 Ferrari's in GT2 en GT3??? En de Porsches dan? Hopelijk komen Prospeed, Ebimotors en Tech 9 nog naar FIA GT? Ik ga toch stiekem hopen dat de nieuwe 2008 Porsche 997 (Cup en RSR) toch zal overwinnen ;) |
Wie 2 jaar geleden gezegd zou hebben dat Ferrari wat betreft aantallen wagens Porsche zou verslaan zou voor gek verklaard zijn. ;)
|
Was ik nog vergeten: betekent dit ook dat we geen BMS Aston Martins meer zullen zien?
|
Quote:
|
Nu maar hopen dat de (weinige) teams die trouw blijven aan de 997 RSR die F430's eens goed gaan domineren.
|
Quote:
|
Quote:
|
In het persbericht van BMS staat niks over Aston Martin. Zie http://www.planetlemans.co.uk/cmsv2/...k=view&id=3499
|
Porsche Motorsport zal heus wel een team gaan steunen in het FIA GT.
|
Ik heb nog steeds het volle vertrouwen in de Porsche 997 GT3 en GT3 RSR. 2007 was een moeilijk jaar, maar nu weten ze tenminste waar ze staan en kunnen ze met een degelijk antwoord terugkomen in de vorm van de 2008 versies.
Bovendien hebben ze hun kwaliteiten ook dit jaar bewezen in de 24h races! Porsche blijft aan de top. :gas: Go go go Porsche 997!!! :gas: |
SRO is op bezoek geweest naar San Luis
Ik kan nauwelijks geloven dat dit een circuit gaat worden... http://www.fiagt.com/img/showimg.php...ize=3&rnd=true http://www.fiagt.com/img/showimg.php...ize=3&rnd=true http://www.fiagt.com/img/showimg.php...ize=3&rnd=true |
Quote:
|
ziet er wel een leuke lay-out uit...
Sorry voor het niet respecteren van de 800x600 regel. http://bp2.blogger.com/_RjqSXG-IQ6M/...DELOSFUNES.jpg |
Dan kunnen ze evengoed de Nordscheiffe gebruiken :gas:
|
En het is een feit. Uit goede bron heb ik vernomen dat PK een Saleen heeft aangekocht!
En beide Corvettes zijn weg. De C5-R is richting Zuid-Amerika Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Zeker
GT1: Aston Martin DBR9 1x Gigawave Motorsport 2x Jet Alliance Racing Corvette C6.R Spa 24H: 2x Luc Alphand Adventures Maserati MC12 GT1 2x Vitaphone Racing Saleen S7-R 1x PK Carsport 1x ARC Bratislava (CC?/G2?) Spa 24H: 1x (0f 2x) Larbre Competition GT2: Ferrari 430 GT2 2x Scuderia Ecosse 2x CR Scuderia Racing 2x AF Corse 2x Racing Team Edil Chris 2x BMS Scuderia Italia G3: Porsche 997 GT3-Cup Spa24H 2x Porsche Import (Kronos) Mogelijk GT1: Aston Martin DBR9 ?1x All-Inkl.com Racing ?1x Carsport Holland / Phoenix Racing Corvette C5-R ?1x Selleslagh Racing Team (CC?) ?1x PSI Experience (CC?) ?1x naam?? Nieuw Argentijns team Corvette C6.R ?1x Carsport Holland / Phoenix Racing ?1x All-Inkl.com Racing ?1x PSI Experience ?1x Selleslagh Racing Team Ferrari 550 Maranello ?1x Solution F (CC) ?1x Care Racing (CC) Lamborghini Murcielago R-GT ?1x Reiter Enginering Maserati MC12 GT1 ?2x Scuderia Playteam ?2x JMB Racing (CC) ?2x Racing Box (CC) Porsche 996 GT2-R ?1x PMB Motorsport / JMT Racing Team (CC) Saleen S7-R ?1x RBimmo-Racing (CC) GT2: Ferrari 430 GT2 ?1x Advanced Engineering ?1x Easy Race ?1x JMB Racing Porsche 997 GT3-RSR ?1x Tech9 Motorsport ?1x Prospeed Competition ?1x Ebimotors G2: Gillet Vertigo ?1x Belgian Racing Mosler MT900R GT3 ?2x Motorsport International ?1x GO-TO-ONE |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:04. |