De donkerste dagen zijn weer voorbij, en lap, de schone tuigen komen weer de straat op: een splinterverse Maserati (die vent heeft eindelijk afscheid kunnen nemen van zijn BMW 850), een Matra Simca Bagheera en.....een R4-eke met Gordini velgen.
Thanks God it's Friday! jan |
de nieuwe audi S8 op de luchthaven van luik.... van de vlieger naar de loods, en dan van de pallet op de Camion....
een G-Klasse van mercedes, voor de president van Congo... Door Carat Duchatel (of hoe noemt diene weeral) getuned en gepanserd! (4 ton, deuren gevuld met zand, binnen carbon/kevlar en leer, kogelvrij glas, gepansterde deuren...) |
Weer maar eens een Triumph, deze keer een TR-6 (werden destijds in Mechelen geassembleerd!). Heb meteen mijn raampje opengedraaid om naar de machtige sound van de V6 te kunnen luisteren, en daarna mijn raampje niet meer dichtgekregen (de leeftijd van het karretje waarschijnlijk).
jan |
Wij hebben vorige week zo'n NSU-ke gezien, zo eentje zoals waar ze begin jaren '80 eind '70 Rallycross mee reden.
Zoiets : http://www.sport.no/eikasmotorsenter...465_presse.jpg |
Aah, een TT of TTS, dat waren de GTI's avant la lettre. Menig jongeling is daarmee aan een elektriciteitspaal of andere boom blijven plakken. Dat waren de tijden van alles achteraan (motor en aandrijving). Nog andere illustere helden uit dezelfde periode waren de Simca Rallye 1 & 2, de Renault 8 Gordini, de Alpine A110, Fiat Abarth........
jan |
Allez, dan was de auto waar we 2 weken geleden naast stonden een tijdgenoot van die NSU.
De Simca rallye : http://www.allsportauto.com/english/...26&zl_view=800 |
Inderdaad Johan, die Rallye 3 was de laatste EVO van dat model om het in eigentijdse termen uit te drukken (de 1&2 hadden ronde lichten, was stukken knapper).
En als je iets ouds tegenkomt blijkt het steeds weer van Britse makelij, in het schemerdonker nog een vroege versie van de Jaguar E-type gezien op een plaats waar hij waarschijnlijk het meeste langskomt: een benzinepomp :D jan |
Close encounters met een Lotus Esprit op grondgebied St. Katelijne Waver, Werner's nieuwe okkasie???
jan |
Nope. Ik weet wel nen Europa staan en enkele Lancia Delta Integrale's maar heb me er nog geen aangeschaft.
|
Op grondgebied Rijmenam een donkergroene Toyota Starlet met achter het stuur iemand die zich al eens voor nummer 333 pleegt uit te geven ;)
Gelukkig werd daarna mijn netvlies van alle bezoedeling gezuiverd door het mogen volgen van een vanillekleurige MGB waarop een schildje van de MAK historic prijkte :D jan |
Vorige week zaterdag een GT40 op de Ring tussen E411 en E19...
magnifiek... al vond mijn vriendin mij een freak :D |
Quote:
|
Niet echt zo uitzonderlijk, maar van de week meegereden in een gloednieuwe patrol, en om weer te komen met een 406, getuned zoals in Taxi ( zonder de vleugels natuurlijk ;-))
*edit* Mijn leraar constructie rijd trouwens met een witte starlet, en mijn leraar Engels met een Simka 1100 geloof ik... |
Ook nog es eentje:
Een "gewone zilvergrijze " VIPER, zomaar bij ons aan het frituur.. Smakelijk eten dacht ik zo ;) |
Deze middag een blauwe mini van de challenge zomaar op de N49 zonder nummerplaten, laat staan papieren. Ze moesten die mannen of vrouwen gewoon uit het kampioenschap schrappen :)
Nog 45 te gaan en we staan op de pole op die manier :no: :cool: |
|
How man, wat een beauty Laurent :eek:
|
puh, dan hebde mijn lief nog ni gezien :p
mja, die kwam uit de tunnel ant vierarmen, en reed gestaag tegen 130 naar de E19... k ben er gene naast hangen, fotokes getrokken, 1ntje gelukt, en dan mijnen duim opgestoken... die gast zwaaide is, en gaf dan showke :-) |
Quote:
jan |
Quote:
Knap machien zo te zien. |
Quote:
Want volgens mij zitten er enkele dingen niet in de haak. |
yup da is hem
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Een collega van me gebruikt dat ding zelfs als bedrijfswagen om zijn klanten mee op te zoeken, reken maar dat ze bij zijn bezoek gesprekstof genoeg hebben :rolleyes: |
mja flitser, tegen 130 zo nen oto trekken is geen sinecure he....
vervorming in de velgen, etc, en laagstaande zon, achter ons, dus verkleuring die idd op een trucage lijkt, ma da is dus ni, k denk da k de andere fotos ook nog heb, ma die zijn keitroebel |
De laatste tijd kom ik altijd een Supra tegen 's ochtends op weg naar het werk
|
Deze middag in het stad zaten we vast achter de vuilkar. En wat stond er voor ons? De dikke zwarte BMW met nummerplaat A1 met achterin De Croo. Ik ken het type niet, maar het was in elk geval een sjiek bakske.
|
:-) Ben die ook al tegen gekomen, de is een 735CI
|
Ik pleeg voor het werk nogal eens naar de UK te rijden. Wat er daar allemaal te zien is op de wegen... amai, dan rijdt er hier toch meer prut rond dan ginder. Een greep van bij mijn laatste bezoek:
Subaru Impreza WRX STi - 3x Mitsu Lancer Evo VI De race trucks (4 stucks) van McLaren stopte ook bij Esso om te tanken! Even een praatje gemaakt met de jongens en foto's getrokken :D En laatst in Nederland de nieuwe Mercedes E55AMG gezien, en mijn dag kon toen niet meer stuk :+ |
Overlaatst aant kruispunt aan de gb ne CL amg gezien , manman , wat een geluid :| V12 denkik dat het is...
|
Quote:
|
vandaga bij ons op t werk...
E600 van Carat Duchatel |
Gisteren in luik 2 porsche's GT2 , ne m3 en ne m5 gezien... Allemaal met luxemburgse plaat...
|
Quote:
|
Een mooi begin voor een maandag nl. een Jaguar XJS, lang gezien niet meer geleden. Uiteraard in het donkergroen en met een nummerplaat die begint met: JAG.
Met die bolides wist Tom Walkinshaw Racing mooie resultaten te halen. jan |
gisteren de nieuwe CLK55AMG gezien.
'k zal wel nooit de centjes bij elkaar krijgen om ooit een AMG aan te schaffen, maar er van dromen kan ik nog altijd :D |
Zondag 30/03/03 : Een Fiat Sport Coupe 124 , voorbeeld terug te vinden op deze pagina :
http://www.carsfromitaly.com/fiat/index.html |
Sinds deze week op de parking van Alvan motors, een niet getrukeerde ;) originele Gulf blauwe GT40.
Ik denk zelfs dat em te koop is, allen daarheen :) Ik ging wat fotos attachen maar die rechten heb ik blijkbaar niet :-/ |
Toch nog eens even deze thread aanhalen. Gisteren op de terugweg naar mijn kot een witt BMW M1 gezien met de typische Motorsport strepen.
Zo eentje dus ongeveer: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m...1_e26_bld1.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 22:04. |