![]() |
Helaas door stomme omstandigheden kon ik er niet bijzijn, had nochtans betaald en gepland om te komen, en lees hier dat ik duidelijk wat heb gemist, zowel wat vergadering als karting betreft. Zal voor de volgende keer zijn zeker.
|
Lol, ik ben dus niet de enige die "stijf" was? Zondagmorgen voelde ik me precies alsof er een vrachtwagen over m'n lijf gepasseerd was... tijd om enkele spieren oefening te geven denk ik...
Toffe race, toffe sfeer, toffe Karting met mensen die nog enthousiast een uitlegske willen geven! Voor herhaling vatbaar! |
Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat "Extreme Kart" een schot in de roos was. Nu iedereen zo ongeveer weet waar het gelegen is kunnen we dan ook wel stellen dat ze ons daar nog gaan zien ;)
Wat niet betekent dat we ergens anders niet eens gaan karten eh! We hebben nu al de provincies Oost-Vlaanderen gehad, Vlaams-Brabant, Antwerpen, dus Limburg en West-Vlaanderen moeten ook eens aan de beurt komen... Wat West-Vlaanderen betreft ken ik eigenlijk alleen Kortrijk (maar onze leden van die kanten gaan me zeker meer tips kunnen geven), maar in Limburg ken ik alvast een paar leuke kartings. In Bilzen bv hebben ze ook een toffe baan waar we ons hart eens zouden kunnen ophalen... |
in Bilzen mag je wel ni zo botsen als bij Extreme hé :D
|
De rondetijden zien op je stuurtje is anders ook praktisch. De eerste keer dat ik dit zag...
|
Quote:
Ik kan je , wat LIMBURG betreft, zeker en vast ACTION KART in HASSELT aanbevelen. Vrij korte baan, dus maximum 10 deelnemers per heat, maar zeer technisch...Een mogelijkheid om ook de "iets meer omvattenden" onder ons de kans te geven om zicht te meten met "de lichte mannekes", gezien het voldoende aanwezig zijn van grip op deze piste. Personen van 90 kg hebben al grip...die van 55 kg moeten die gaan zoeken...zeer technisch dus, en ook aangenamen omgeving en cafetaria... In overweging te nemen... |
Quote:
|
Als de volgende karting meeting in Hasselt door gaat, kom ik zeker !!
Ik heb nog nooit met Depaddock gaan karten, en dit zou de ideale gelegenheid zijn. Vincent |
Zolang het maar niet Maasmechelen is..................
De rest, watch out for the Limbo-man |
In West-Vlaanderen heb je ook nog route49 en dat ligt als ik me niet vergis ongeveer lans de n49 expressweg. De kartbaan in Bilzen heeft een brug in het circuit en lijkt me dan ook zeer leuk om eens te doen :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Zonder iemand te willen bang maken wil ik toch even vermelden dat mijn vrouw in Herselt in de slalom na de haarspeldbocht al eens werd voorbijgestoken door haar eigen achterwiel en zo kon ze dus letterlijk op drie wielen door de bocht. De schrik zat er toen wel even in.
Zo zie je maar, het kan overal gebeuren, ook op plaatsen waar men onderhoud en kwaliteit ernstig neemt. Verder behoort Herselt alleszins tot de betere indoor kartcircuits. jan |
Quote:
|
Ik heb me daar dus ook super geamuseerd! Echt voor herhaling vatbaar!
|
Ik ga morgen nog eens genieten van de karts van Extreme kart. :) :cool: :p
|
Quote:
|
LOL :D
Ik ben één keer in Bilzen geweest en dat viel goed mee: de baan is wel smal dus niet echt geschikt voor races denk ik. Er was wel een duidelijk verschil merkbaar bij sommige kartjes maar dat heb je op de meeste plaatsen. Bij Hezemans in Eindhoven was het echt wel erg vond ik :rolleyes: |
anders ne keer zien op www.kartgrid.be hé, daar staat alles direkt deftig uitgelegd, en daar staan ook commentaren van mensen die er al geweest zijn.
'k peis da flitser content zal zijn dat zijne site vernoemd wordt ;) |
Stop nu eens met dat gezever over hoe tof het was. Zeg gewoon dat het slecht was en dat ik niks gemist heb. Integendeel, naar twee vakmannen kijken die een buis in je schouw steken om vocht te voorkomen is veel boeiender...
Om nog te zwijgen van het metselwerk :frusty: Ik ga mezelf hacken, Joost |
voor Joost : het was gewoon ongelooflijk slecht. Sennake heeft absoluut niks grappigs gedaan en Bart heeft ook absoluut geen schrik van zijn leven gepakt. Verder was er ook geen strijd tussen mij en anneke
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:44. |