ne gelukkige aan stijnconinx die nu hem die 2 vooraan heeft staan in zijn leeftijd wordt hij wel erg oud ;)
|
aaah stijnconincx, nog ene van een goei jaar zie ! Dat maken ze niet meer eh :/
btw; 20 is helemaaaal niet oud ! Wat moeten de 40plussers hier dan niet zeggen ? ;) |
Tja het leven begint bij 40...
...lichtjes bergaf te gaan :D Gelukkige verjaardag Stijn! |
tenkjoe!
zo'n 2ke ervoor is toch wel raar ze, maar het went :) |
finishke, ne gelukkige 20e hé!!!!
dat er nog vele mogen volgen! HAPPY BURTDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! |
Finish ne gelukkige verjaardag!
|
ne gelukkige verjaardag Finish!!!
|
dankuuuuuu :)
|
20 ???
Whoehahahahahahahaha !!! *kuch*hoest*reutel*snik* Vanaf vandaag rijdt "da mod-man" met tram 2, en ge weet wat dat wil zeggen hé ........ 'and now the end is near ....', 'life ends at 20', 'is dat een kale plek die ik zie?', 'zijn dat uw tanden of zijn dat die van mij?', 'Finish, mag ik uwen Grand Prix 2 nog eens lenen' ;) Maakt er ne schoonen dag van en doe vooral niks dat ik ook niet zou doen! Cheers! |
|
stijn en finish, ne gelukkige 20ste
de gouden jaren komen nu, geloof mij, tussen 20 en 30 begint het leven! |
Proficiat he mannen. Ik zie jullie volgend jaar aan de start ?
Da zal wel hé. |
Proficiat eindstreepke. ;)
|
En dan is het nu MIJN beurt:
25 ???? Whoehahahahahahahaha !!! *kuch*hoest*reutel*snik*kroch*kreupel*ennogzowa* Toch al halfweg tram 2, bijna tijd om aan kleinkinderen te denken m'n beste ! :D En onthou; volgend jaar ben je er maar liefst 26 !!!! Whoehahahahahahahaha !!! *kuch*hoest*reutel*snik*kroch*kreupel*ennogzowa* Zo, bij deze dus nen énorm fijne verjaardag toegewenst (uw moeder kreeg 25 jaar terug van uw vader een klein TiBootje als moederdag) Schol! :x |
bij deze ook weer een gelukkige verjaardag Tibo!
al getrouwd en gesettled ondertussen? :D Stout ik weet het, maar ik moet de lijn wat doortrekken die finish begonnen is hé :D |
Ne Gelukkige verjaardag TIBO
|
THX dudes!
De volgende meeting drinken we er ene hé. PS: het forum is volgens mij verkeerd zenne, ... ik word er slechts 21 ;) |
gelukkige verjaardag TIBO! have fun
|
Ne gelukkige aan Tsjolder, kunnen we toch ook al bij de 'depaddock-anciens' rekenen ;) (daarmee bedoel ik niet in leeftijd eh :D)
|
Jeps idd, hij is er ook al vant begint bij!
Ne gelukkige van mijnertwege ook hé! |
Ne gelukkige verjaardag aan "straatloper"... :D
|
Innige deelneming dudeski! ;)
|
Hartelijken dank.
|
Quote:
mor euh, nu ge afgestudeerd zijt en ge werk hebt, wanneer krijgen we et nieuws da ge ga trouwen?:d |
Ik denk dat hij daar beter mee wacht want anders moet hij zijn nick vervangen, misschien een ideetje "NeCoursPlusDansLesRues"
|
En nu nen dikke proficiat aan Vinnie.
Gisteren winnen en nu 40 worden: dubbel feest. |
Ook van mij nog eens proficiat hé Vinnie!
|
Ja , lap, ik had da natuurlijk samengezet met mijn felicitaties voor de mini. Allee Vinnie, hier dan ook nog ne keer hé : proficiat met uw 2x20 hé kerel !
|
Gelukkige verjaardag eh Vinnie en proficiat met de prestaties tijdens de 24u!
|
Gelukkige verjaardag, Vincent !!
|
cadeautip : nieuwe motor ? ;)
|
Quote:
|
H0h0h0 ? Even over het hoofd gezien: Pika (de vrouwelijke aanhang van airco) krijgt dr weer een jaartje bij, zie !
Langs deze weg, ne gelukkige eh ! ('k denk dat ze op reis is ofzo, geen idee) ;) |
anders is airco alleen weg :p
allé nu gelukkig en nog veel goede moed ook ;) ooit zal hij wel vanachter die PC komen. |
idd, volgens mij plakt hij gewoon aan zijne stoel
die reis naar spanje zal hem deugd doen, hopelijk kan hij een weekske zonder zijne pc. |
idd happy birthday pika ... alhoewel dak da op de juisten dag in real life genoeg gezegd heb azo ...
en ja ... ik heb meer dan een week (8 dagen om precies te zijn) zonder pc gekunnen ... nu is het geduld wel op. airco |
Ook van mij een zeer gelukkige verjaardag Pika :-)
|
proficiat airco, de volgende keer gaan we er negen dagen van maken ;-)
btw: ne gelukkige hé pika, maar da wist ge al wel he |
Gefeliciteerd kwismaster Sennake met deze zeer schone leeftijd.
Doe er nog eens zoveel bij, ik volg je op de voet! jan |
Sennake ne fantastische verjaardag gewenst!
http://www.123giggle.com/images/deservesbestbday.jpg en laat u niet beïnvloeden door teveel gefleem van kwiskandidaten! :D |
All times are GMT +2. The time now is 09:34. |