![]() |
Quote:
Ni verkeerd opvatten he, maar 'k zou zo zeggen: begin opnieuw en voeg een aantal velden extra toe(zoals unix timestamp NAAST uw reeds bestaande datefield). |
wel. k zou zeggen, mail mij is uw gedacht erover
|
Quote:
Dank je voor je begrip. |
In het informatica-forum is voor zo een thread wel plaats.
Bovendien is het misschien nuttig dat je eerst de evaluatie-vergadering afwacht vooraleer aan de live-tracker te werken. Misschien dat er op die evaluatie-vergadering dingen beslist worden ivm met de website die dan weer een impact hebben op de live-tracker. Ik zou niet graag hebben dat je werk voor niks doet :) |
Stuur eerst jullie bedenkingen en commentaren eens op vooraleer je jezelf blindelings in een project gooit waar je niet van weet of het wel nuttig is.
De tracker moet inderdaad worden aangepast, maar dat is iets waar we nog 360 dagen voor hebben. Er zijn andere prioriteiten te doen! Ik heb al enkele kritische, maar opbouwende reacties binnen. Bedankt daarvoor. Maar ik weet dat er nog mensen zijn dit hier en daar opmerkingen, commentaren, en positieve als negatieve zaken willen uitbrengen. Doe dat dan. Wil je dat liever persoonlijk doen? Dat kan, we gaan heus niet bij ieder zijn feed-back een naam plaatsen. Soms is dat niet verstandig. Anderzijds zijn er dingen waar je namen op moet plakken, maar dan dient ook steeds te worden beseft dat kritiek dubbel werkt. Wat je fout hebt gedaan kan je nadien verbeteren. Als men het je niet zegt, kan je het ook niet verbeteren. En troost je, ik ben de eerste die zal toegeven dat er langs mijn kant ook dingen zijn foutgelopen (ik verwijs hier oa. ook naar mijn melding voorafgaand aan de briefing van zaterdag) Kom op met die commentaren dus! |
Quote:
maar nogmaals, ik vind dit echt een geweldig initiatief en kan niet wachten op het vervolg volgend jaar. de aanprijzing van Peter Baert op pitstop.tv site vind ik ook geweldig voor jullie |
Hou het ook een beetje on topic hé mannen...
|
Quote:
Wat zat jij dan te l*llen over die 10l!? [/offtopic] :rolleyes: |
Weet niet wie er verantwoordelijk was voor de pagina Babes...........maaruh zet daar volgend jaar maar iemand anders op. De thumbnails kloppen niet met de foto's die erachter zitten :D
Wat betreft de live-tracker, altijd wagennummers vermelden...........heb de tracker eens nagelezen.........sommige berichten kun je wel heel ruim uitleggen ;) Neemt die weg, well done!! |
Quote:
|
Quote:
seg marshal, ken jij alle wagennummers van buiten ... zo bv als je ziet ... wagen nummer 37 is van dat team met die en die rijders? |
Quote:
Pagina is aangepast ;) |
Quote:
Alhoewel op het moment supreme wist ik niet het nummer van de Corvette. Zag hem wel tegen de vangrails ketsen..........maar het ontbreken van fosforstickers :D en wellicht de eerste opwinding deden mij even het nummer van SRT vergeten. |
All times are GMT +2. The time now is 13:58. |