De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   De Paddock goes ... Essen Motor Show !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6250)

Guido 20-11-2003 17:35

Quote:

Originally posted by Sennake
En om iedereen die niet meekan nog wat meer water in de mond te geven, post ik hier het officiële thema van dit jaar :

http://ems.messe-essen.de/ems2003/pi...00_ferrari.gif

21 Ferrari F-1's van 1950 tot vandaag zullen te bezichtigen zijn, en uiteraard worden talloze piloten bij hun wagens verwacht...

Kodakskes en fotoboeken in aanslag jongens!!!

Mijn keeltje is nog altijd zo droog als het deze zomer warm geweest is. :+ Ben dan pas net terug van een trip Denemarken/Noorwegen en eerst dacht ik dat ik een extra inspanningkje zou doen om alsnog mee te gaan - zelfs te rijden - maar voor 55 jaar Ferrari's in F1... :no:

'k zal maar lekker thuisblijven en een Mercedesje "plekken". :D

Scapa 20-11-2003 17:48

Quote:

Originally posted by Johan
Waar heb je dat gehoord van de Lancer? Als rally-fan weet ik dat wel graag :-)
Hier klikken ;)

Sennake 20-11-2003 17:50

Quote:

Originally posted by Huudo
'k zal maar lekker thuisblijven en een Mercedesje "plekken". :D
:( En ik had gehoopt van enkele glimpen te kunnen opvangen van de nieuwe 307 sw :( :( :(

Die Ferrari's, da's maar 1 zaal van de 10 hoor Huudo, en ZOO ongelofelijk lang blijven we daar niet. Gewoontegetrouw gaan we naar het centrale thema als eerste, zodat er nog niemand rondloopt en we enkele dozijnen foto's kunnen nemen. Na een half uurtje of zo beginnen de andere toeschouwers dan toe te stromen en wordt het onmogelijk om nog op je gemak foto's te kunnen nemen. Dan pakken wij ook onze biezen en de rest van de dag doorkruisen we alle andere zalen. Mét uiteraard o.a. een vast bezoek aan de grote Mercedes stand waar altijd de F1 centraal staat en er altijd intervieuws en handtekening-sessies met Mercedes-piloten zijn. En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen...

Dus Huudo, please reconsider want op gebied van modelbouw (had ik nog niet vermeld zeker) is Essen een paradijs op aarde...

Een bezorgd Sennake.

Scapa 20-11-2003 17:54

Quote:

En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen...

Op 14s wissel ik er alleen een op de GTR dus met dat F1 materiaal moet dat nog pakken rapper gaan. Goed genoeg? :)

Scapa 20-11-2003 18:04

Als de financiën het toelaten zou ik mij in Essen graag deze aanschaffen(schaal 1/18):

http://www.autobarnmodels.com/nss-fo...8/M3GTR421.jpg

Dat zal niemand verbazen :D Op internet vind ik de meest uiteenlopende prijzen, enorm grote verschillen
Is er eigenlijk een bouwdoos te verkrijgen van deze auto? Ik vind er precies nergens één...

Guido 20-11-2003 18:22

Quote:

:( En ik had gehoopt van enkele glimpen te kunnen opvangen van de nieuwe 307 sw :( :( :(

Die Ferrari's, da's maar 1 zaal van de 10 hoor Huudo, en ZOO ongelofelijk lang blijven we daar niet. Gewoontegetrouw gaan we naar het centrale thema als eerste, zodat er nog niemand rondloopt en we enkele dozijnen foto's kunnen nemen. Na een half uurtje of zo beginnen de andere toeschouwers dan toe te stromen en wordt het onmogelijk om nog op je gemak foto's te kunnen nemen. Dan pakken wij ook onze biezen en de rest van de dag doorkruisen we alle andere zalen. Mét uiteraard o.a. een vast bezoek aan de grote Mercedes stand waar altijd de F1 centraal staat en er altijd intervieuws en handtekening-sessies met Mercedes-piloten zijn. En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen...

Dus Huudo, please reconsider want op gebied van modelbouw (had ik nog niet vermeld zeker) is Essen een paradijs op aarde...

Een bezorgd Sennake.
De 5 redenen in bold zijn van voldoende gewicht gebleken om me te overhalen. 't gaan weken met kilometers, véél kilometers worden. Ikzelf zal dus ook rijden. Dus al er nog mensen zijn die een auto zoeken om mee te gaan. Er kunnen er 3 comfortabel mee in de 307SW. De middenste stoel is een beetje krap denk ik om over lange afstand interessant te zijn. Tenzij nr 4 een smalleke is natuurlijk.

Allez, we zijn weer verkocht. :D

Guido 20-11-2003 18:24

Quote:

Originally posted by stijnconinx

Is er eigenlijk een bouwdoos te verkrijgen van deze auto? Ik vind er precies nergens één...

Ik dacht van niet. Enigste kans die er eventueel zou zijn is bij Revell, maar als die 'em niet hebben, denk ik niet dat er een kit van bestaat.

DamonHill 20-11-2003 19:11

Ne goeie vriend van mij heeft gevraagd of ik niet meeging...

naar de motorshow in Essen...

Nu ik denk wel dat ik daar op 1 dag alles ga kunnen bezichtigen, dus ik ga helaas moeten afmelden voor 1 december :(

Alleszins toch bedankt aan Sennake die bereid was om mij mee te nemen.

Er komt nu een plaats vrij, misschien zijn er nog kandidaten ?

A.J. 20-11-2003 19:22

Quote:

Als de financiën het toelaten zou ik mij in Essen graag deze aanschaffen(schaal 1/18):

Dat zal niemand verbazen :D Op internet vind ik de meest uiteenlopende prijzen, enorm grote verschillen

zijn ze deze wagen niet aan het bouwen op schaal 1/1 in een atelier in Turnhout? :D

Sennake 20-11-2003 20:35

Quote:

Originally posted by Huudo
Allez, we zijn weer verkocht. :D
Dat is symphatiek seh! Je hebt er ene te goed in Essen, Huudo ;)

Nu niet allemaal beginnen met te zeggen dat je niet meegaat om mij te dwingen je van gedacht proberen te veranderen zodat ik er jou ook ene moet trakteren eh :D

(Wat niet betekent dat ik er gene ga trakteren zelle ;) )

Scapa 20-11-2003 21:01

Quote:

Originally posted by A.J.
zijn ze deze wagen niet aan het bouwen op schaal 1/1 in een atelier in Turnhout? :D
Morgen zal er meer bekendgemaakt worden ;)

5. Werner333: als m ziek is tenminste :p :D

Sennake 20-11-2003 21:09

Quote:

De kans is zeer groot dat we die gaan vinden op de BMW-stand, waar altijd een enorm aantal BMW-modelauto's verkocht worden. En dan gaan we ook nog op maandag, dus uitverkocht zal hij nog wel niet zijn.

Doorgaans zijn de BMW-modellen op de BMW-stand dan ook nog het gunstigste qua prijs, alhoewel er uitzonderingen zijn die de regel bevestigen... Uitkijken is de boodschap. Ik zal mee helpen kijken.

Enne... een bezoek aan de al even grote BMW-stand als die van Mercedes stond sowieso op het programma hoor :)

Trouwens, je zal nog moeten kiezen eerst :

Deze :

http://www.minichamps.de/images/shop...00012142_N.jpg

of deze :

http://www.minichamps.de/images/shop...00012143_N.jpg

Scapa 20-11-2003 21:34

Als ik er één koop zal het die van de Müllers zijn denk (nr 43) :)

Guido 21-11-2003 11:15

Quote:

Enne... een bezoek aan de al even grote BMW-stand als die van Mercedes stond sowieso op het programma hoor :)

Hela, don't push your luck he :D :+

boosterke 26-11-2003 21:41

waar wanneer hoe spreken we eigl af???

Scapa 26-11-2003 21:44

Een vorige post van Sennake:

Maar... het ziet er wel naar uit dat we allemaal gaan afspreken op de grote parking van "Bertels" in Geel, zodat iedereen het gemakkelijk kan vinden en zijn wagen kwijtkan op de parking. In plaats van om 6 uur bij mij thuis zou het dan 6.30 uur zijn in Geel. Bertels ligt vlak tegen de afrit van de E313 (als je van Antwerpen komt; als je van Hasselt komt moet je wel eerst de autostradebrug over en dan ben je er ook).

Sennake 26-11-2003 22:04

En dat gaan we zo houden ook. Ter plaatse kunnen we dan zien of we met 2 of 3 auto's rijden. Op dit moment ziet het er naar uit dat 2 auto's zou kunnen volstaan (10 man).

Mistery 26-11-2003 22:10

Euhm... als ik me niet vergis ga ge dus geen vijf man in Pascal zijn Audi krijgen (tenzij ze, zacht uitgedrukt, nogal een ongemakkelijke rit wensen). Zal morgen eens afspreken met Pascal hoe we dat oplossen.

boosterke 26-11-2003 22:43

trouwens het zijn er 11 vrees ik...

Sennake 27-11-2003 00:13

11 inderdaad. Dan zou ik voorstellen 4 bij mij, 4 bij Huudo en 3 bij Pascal. En indien nodig kunnen zowel Pascal als ik er nog eentje meer meenemen... Nen doodzieke Werner of zo... :D

Rallyloverke 27-11-2003 09:30

Ze zullen maandagmorgen bij Bertels denken : "amai, al die vroege klanten".

Guido 27-11-2003 11:14

Quote:

11 inderdaad. Dan zou ik voorstellen 4 bij mij, 4 bij Huudo en 3 bij Pascal. En indien nodig kunnen zowel Pascal als ik er nog eentje meer meenemen... Nen doodzieke Werner of zo... :D
Moest het nodig zijn, de'r kan ook nog altijd ene in de laadbak achteraan van de 307 liggen. :+

Mark 27-11-2003 21:32

Quote:

Originally posted by Johan
Ze zullen maandagmorgen bij Bertels denken : "amai, al die vroege klanten".
Of: sju die met dat nederlandse kenteken is wel erg vroeg bij de koopjes & aanbiedingen. :D

Terug naar a.s. maandag: Bertels, Geel is dat afslag 23 of 24? Ik vermoed de 23........maar ben niet zeker. Als ik het goed heb moet ik op de afslag Tongerlo / Westerlo aanhouden.....iemand met "veld-ervaring" die dit kan bevestigen?

damamaho 27-11-2003 22:00

Hallo,
Ben juist terug van Essen, en eerlijk gezegd, voor het eerst in de 23 jaar dat ik er naartoe ga kom ik ontevreden terug.
GEEN BMW !!!!!!
GEEN PORSCHE !!!!!
Crisis overal, veel lege plaatsen !!!!
Veel minder standjes met miniaturen en met boeken.
Wel de Bentley op 1:18, maar die was niet te koop!!
Ik wil de pret niet bederven, het is nog steeds DE plaats om naartoe te gaan, maar als je vergelijkt wat Mercedes, Opel, BMW, Audi, Ford, ... er anders tegen aan gooiden, valt het maar mager uit.
De Bentley stond trouwens ergens op een onbeduidend standje weg geduwd (nr8, niet de winnaar)
Groetjes van een ontevreden ESSEN-ganger.
PS Maar ik ga wel nog minstens 2 maal terug volgende week

Werner333 27-11-2003 22:11

Quote:

Originally posted by damamaho
GEEN PORSCHE !!!!!
Het leven kan mooi zijn :D :D :D

Bart.Vandecavey 27-11-2003 22:46

Quote:

Originally posted by Werner333
Het leven kan mooi zijn :D :D :D
:crazy: :no: :fight: :frusty:

Scapa 27-11-2003 22:50

Geen BMW :confused: :mad: :fight:

Sennake 27-11-2003 23:24

Quote:

Hallo,
Ben juist terug van Essen, en eerlijk gezegd, voor het eerst in de 23 jaar dat ik er naartoe ga kom ik ontevreden terug.
GEEN BMW !!!!!!
GEEN PORSCHE !!!!!
Crisis overal, veel lege plaatsen !!!!
Veel minder standjes met miniaturen en met boeken.
Wel de Bentley op 1:18, maar die was niet te koop!!
Ik wil de pret niet bederven, het is nog steeds DE plaats om naartoe te gaan, maar als je vergelijkt wat Mercedes, Opel, BMW, Audi, Ford, ... er anders tegen aan gooiden, valt het maar mager uit.
De Bentley stond trouwens ergens op een onbeduidend standje weg geduwd (nr8, niet de winnaar)
Groetjes van een ontevreden ESSEN-ganger.
PS Maar ik ga wel nog minstens 2 maal terug volgende week

Je bent toch zeker dat de Racing Show al open was eh? :D Ik dacht dat de officiële opening voor de pers pas morgen was?

damamaho 28-11-2003 00:26

Het was persdag vandaag.
Oa. WERELDPREMIERE van de MITSUBISHI WRC met Panizzi en Cowan. Zeer lelijke auto, met achterspoiler halverwege koffer-deksel.
Toyota, Citroen, Peugeot, Renault, Honda, ... staan er ook;
In hal 4 en boven in hallen 8.1 en 9.1 waren er wel vele plaatsen leeg, mischien komen daar Porsche en BMW te staan?
Verder nog gezien vandaag : Ickx, Heidfeld, Pirro, Werner, Biela, Kristensen, Capello, Abt, Winkelhock, Schneider, Albers, Heger, Lohr, en nog vele anderen.
Je krijgt er heus wel je tijd goed om.
Groetjes, DANNY.

Raceboy 28-11-2003 01:03

Quote:

Verder nog gezien vandaag : Werner,

Tssss en dan maar klagen dat hij cursussen moet gaan volgen op 1 december. :D :cool:

Scapa 28-11-2003 10:58

Ik vrees geen BMW. Ze staan niet op de lijst van standhouders op de officiële site. Gelukkig is Schnitzer er nog ;)

FormulaV-JH495 28-11-2003 16:12

Essen ... 't was echt Boring gisteren ... enkel eigenlijk Hal 1A met een paar fraaie F1-bolides van Ferrari ..

I came .. I saw .. I got bored

Sennake 28-11-2003 16:20

Als de stand van "Chater's" er maar staat :D

DE autosport-boeken en DVD's stand, waar ik elk jaar gouden zaken doe. Tip : betaal er met je VISA-kaart in Engelse Ponden, dan doe je ongeveer 30% profijt!

Rallyloverke 28-11-2003 16:26

Chaters staat er normaal wel, ik had ze toch gezien bij lijst van standhouders.

Mistery 28-11-2003 17:14

:( :( :(

Lap, ik heb het spek aan mijn been... wegens overvloed aan werk, dien ik dus verstek te geven voor Essen... Sorry jongens, maar ik kan er echt niet tussenuit... :frusty:

Sennake 28-11-2003 17:33

Dan zijn we met 10 en stel ik voor dat zowel Huudo als ik 5 man laden? Is goedkoper aan naft en parking...

@Mistery : volgende keer beter dan maar?

boosterke 28-11-2003 18:50

joema mistery toch... :fight:

Guy 28-11-2003 22:03

ben zelf ook maandag in Essen,
maar heb al vier man 'ballast' bij !

See you in Essen !

Guido 30-11-2003 11:59

Quote:

Dan zijn we met 10 en stel ik voor dat zowel Huudo als ik 5 man laden? Is goedkoper aan naft en parking...

@Mistery : volgende keer beter dan maar?

Is goed voor mij. De 307 is na mijn Copenhagen/Oslo trip van afgelopen week al flink ingereden :D Is ook makkelijker om te rijden met 2 denk ik.

aan de gasten die hun verveeld hebben ginder: Dat komt er van als je alleen gaat. Wanneer je in clubverband reist heb je altijd elkaar nog om lol te trappen en je te amuseren, ook al valt het programma of hetgeen er te zien is een beetje tegen. Ik denk terug aan de zondag van de Condroz rally. Koud, regen, lang wachten enz. kortom, ideale situatie om "verveeld en depressief" te worden. Maar... als je met een bende bent is het altijd lol, zeveren en lachen - al was het maar met je eigen miserie. :+

Dat BMW en Porsche er niet zouden zijn, maakt me alleen maar happy en mijn petards en andere thunderflashen liggen al klaar voor op de Ferrari stand. :+ :+

Ik kijk er al naar uit. Tot morgen!

Guido 30-11-2003 12:00

Quote:

Originally posted by guy
ben zelf ook maandag in Essen,
maar heb al vier man 'ballast' bij !

See you in Essen !

Zeker en vast!

All times are GMT +2. The time now is 22:06.