![]() |
Quote:
'k zal maar lekker thuisblijven en een Mercedesje "plekken". :D |
Quote:
|
Quote:
Die Ferrari's, da's maar 1 zaal van de 10 hoor Huudo, en ZOO ongelofelijk lang blijven we daar niet. Gewoontegetrouw gaan we naar het centrale thema als eerste, zodat er nog niemand rondloopt en we enkele dozijnen foto's kunnen nemen. Na een half uurtje of zo beginnen de andere toeschouwers dan toe te stromen en wordt het onmogelijk om nog op je gemak foto's te kunnen nemen. Dan pakken wij ook onze biezen en de rest van de dag doorkruisen we alle andere zalen. Mét uiteraard o.a. een vast bezoek aan de grote Mercedes stand waar altijd de F1 centraal staat en er altijd intervieuws en handtekening-sessies met Mercedes-piloten zijn. En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen... Dus Huudo, please reconsider want op gebied van modelbouw (had ik nog niet vermeld zeker) is Essen een paradijs op aarde... Een bezorgd Sennake. |
Quote:
|
Als de financiën het toelaten zou ik mij in Essen graag deze aanschaffen(schaal 1/18):
http://www.autobarnmodels.com/nss-fo...8/M3GTR421.jpg Dat zal niemand verbazen :D Op internet vind ik de meest uiteenlopende prijzen, enorm grote verschillen Is er eigenlijk een bouwdoos te verkrijgen van deze auto? Ik vind er precies nergens één... |
Quote:
Allez, we zijn weer verkocht. :D |
Quote:
|
Ne goeie vriend van mij heeft gevraagd of ik niet meeging...
naar de motorshow in Essen... Nu ik denk wel dat ik daar op 1 dag alles ga kunnen bezichtigen, dus ik ga helaas moeten afmelden voor 1 december :( Alleszins toch bedankt aan Sennake die bereid was om mij mee te nemen. Er komt nu een plaats vrij, misschien zijn er nog kandidaten ? |
Quote:
|
Quote:
Nu niet allemaal beginnen met te zeggen dat je niet meegaat om mij te dwingen je van gedacht proberen te veranderen zodat ik er jou ook ene moet trakteren eh :D (Wat niet betekent dat ik er gene ga trakteren zelle ;) ) |
Quote:
5. Werner333: als m ziek is tenminste :p :D |
Quote:
Doorgaans zijn de BMW-modellen op de BMW-stand dan ook nog het gunstigste qua prijs, alhoewel er uitzonderingen zijn die de regel bevestigen... Uitkijken is de boodschap. Ik zal mee helpen kijken. Enne... een bezoek aan de al even grote BMW-stand als die van Mercedes stond sowieso op het programma hoor :) Trouwens, je zal nog moeten kiezen eerst : Deze : http://www.minichamps.de/images/shop...00012142_N.jpg of deze : http://www.minichamps.de/images/shop...00012143_N.jpg |
Als ik er één koop zal het die van de Müllers zijn denk (nr 43) :)
|
Quote:
|
waar wanneer hoe spreken we eigl af???
|
Een vorige post van Sennake:
Maar... het ziet er wel naar uit dat we allemaal gaan afspreken op de grote parking van "Bertels" in Geel, zodat iedereen het gemakkelijk kan vinden en zijn wagen kwijtkan op de parking. In plaats van om 6 uur bij mij thuis zou het dan 6.30 uur zijn in Geel. Bertels ligt vlak tegen de afrit van de E313 (als je van Antwerpen komt; als je van Hasselt komt moet je wel eerst de autostradebrug over en dan ben je er ook). |
En dat gaan we zo houden ook. Ter plaatse kunnen we dan zien of we met 2 of 3 auto's rijden. Op dit moment ziet het er naar uit dat 2 auto's zou kunnen volstaan (10 man).
|
Euhm... als ik me niet vergis ga ge dus geen vijf man in Pascal zijn Audi krijgen (tenzij ze, zacht uitgedrukt, nogal een ongemakkelijke rit wensen). Zal morgen eens afspreken met Pascal hoe we dat oplossen.
|
trouwens het zijn er 11 vrees ik...
|
11 inderdaad. Dan zou ik voorstellen 4 bij mij, 4 bij Huudo en 3 bij Pascal. En indien nodig kunnen zowel Pascal als ik er nog eentje meer meenemen... Nen doodzieke Werner of zo... :D
|
Ze zullen maandagmorgen bij Bertels denken : "amai, al die vroege klanten".
|
Quote:
|
Quote:
Terug naar a.s. maandag: Bertels, Geel is dat afslag 23 of 24? Ik vermoed de 23........maar ben niet zeker. Als ik het goed heb moet ik op de afslag Tongerlo / Westerlo aanhouden.....iemand met "veld-ervaring" die dit kan bevestigen? |
Hallo,
Ben juist terug van Essen, en eerlijk gezegd, voor het eerst in de 23 jaar dat ik er naartoe ga kom ik ontevreden terug. GEEN BMW !!!!!! GEEN PORSCHE !!!!! Crisis overal, veel lege plaatsen !!!! Veel minder standjes met miniaturen en met boeken. Wel de Bentley op 1:18, maar die was niet te koop!! Ik wil de pret niet bederven, het is nog steeds DE plaats om naartoe te gaan, maar als je vergelijkt wat Mercedes, Opel, BMW, Audi, Ford, ... er anders tegen aan gooiden, valt het maar mager uit. De Bentley stond trouwens ergens op een onbeduidend standje weg geduwd (nr8, niet de winnaar) Groetjes van een ontevreden ESSEN-ganger. PS Maar ik ga wel nog minstens 2 maal terug volgende week |
Quote:
|
Quote:
|
Geen BMW :confused: :mad: :fight:
|
Quote:
|
Het was persdag vandaag.
Oa. WERELDPREMIERE van de MITSUBISHI WRC met Panizzi en Cowan. Zeer lelijke auto, met achterspoiler halverwege koffer-deksel. Toyota, Citroen, Peugeot, Renault, Honda, ... staan er ook; In hal 4 en boven in hallen 8.1 en 9.1 waren er wel vele plaatsen leeg, mischien komen daar Porsche en BMW te staan? Verder nog gezien vandaag : Ickx, Heidfeld, Pirro, Werner, Biela, Kristensen, Capello, Abt, Winkelhock, Schneider, Albers, Heger, Lohr, en nog vele anderen. Je krijgt er heus wel je tijd goed om. Groetjes, DANNY. |
Quote:
Tssss en dan maar klagen dat hij cursussen moet gaan volgen op 1 december. :D :cool: |
Ik vrees geen BMW. Ze staan niet op de lijst van standhouders op de officiële site. Gelukkig is Schnitzer er nog ;)
|
Essen ... 't was echt Boring gisteren ... enkel eigenlijk Hal 1A met een paar fraaie F1-bolides van Ferrari ..
I came .. I saw .. I got bored |
Als de stand van "Chater's" er maar staat :D
DE autosport-boeken en DVD's stand, waar ik elk jaar gouden zaken doe. Tip : betaal er met je VISA-kaart in Engelse Ponden, dan doe je ongeveer 30% profijt! |
Chaters staat er normaal wel, ik had ze toch gezien bij lijst van standhouders.
|
:( :( :(
Lap, ik heb het spek aan mijn been... wegens overvloed aan werk, dien ik dus verstek te geven voor Essen... Sorry jongens, maar ik kan er echt niet tussenuit... :frusty: |
Dan zijn we met 10 en stel ik voor dat zowel Huudo als ik 5 man laden? Is goedkoper aan naft en parking...
@Mistery : volgende keer beter dan maar? |
joema mistery toch... :fight:
|
ben zelf ook maandag in Essen,
maar heb al vier man 'ballast' bij ! See you in Essen ! |
Quote:
aan de gasten die hun verveeld hebben ginder: Dat komt er van als je alleen gaat. Wanneer je in clubverband reist heb je altijd elkaar nog om lol te trappen en je te amuseren, ook al valt het programma of hetgeen er te zien is een beetje tegen. Ik denk terug aan de zondag van de Condroz rally. Koud, regen, lang wachten enz. kortom, ideale situatie om "verveeld en depressief" te worden. Maar... als je met een bende bent is het altijd lol, zeveren en lachen - al was het maar met je eigen miserie. :+ Dat BMW en Porsche er niet zouden zijn, maakt me alleen maar happy en mijn petards en andere thunderflashen liggen al klaar voor op de Ferrari stand. :+ :+ Ik kijk er al naar uit. Tot morgen! |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:06. |