De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   verstappen naar Jordan? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6700)

Finish 28-01-2004 14:00

Heidfeld en Glock dus :)

which means: alle wegen liggen open voor Bas als testrijder ! jeeeeee ;)

Gilles 28-01-2004 14:06

McNish nog niet te vroeg afschrijven. McNish houdt die plek achter de hand moest Jordan hem niet willen.

Timo Glock ook nog niet téveel hoop geven. Er is nog ene Ralph Firman en er MOET sowieso een Britse rijder komen ...

Bas als testrijder ... hmmm ... Glock eerder.

marcel 28-01-2004 16:27

ik denk ook Glock als testrijder. volgens pitstop.tv heeft die jongen 15 miljoen € in zijne portemonne steken...

Scapa 30-01-2004 20:07

Heidfeld is al zeker van een zitje:

Jordan bevestigt publiek geheim: Heidfeld voor 2004
Het zat eraan te komen, natuurlijk, maar wat iedereen al vermoedde, is vandaag bevestigd: Nick Heidfeld is komend seizoen één van de coureurs van Jordan Ford. De Duitser tekende eind vorig jaar al een voorlopig contract, nadat zijn deal met Sauber niet verlengd werd. Afgelopen winter testte Heidfeld al veelvuldig voor Jordan en nu maakt hij officieel deel uit van het Ierse team. “Nick is een heel snelle coureur,” zei eigenaar en Directeur Eddie Jordan, “met het talent en de ervaring die we nodig hebben om dit seizoen elke kans te pakken.”

Tweede stoeltje waarschijnlijk voor Britse coureur
Zo blijft nog slechts één stoeltje over op de grid voor 2004. Iedereen dacht dat die zou worden ingenomen door Jos Verstappen, maar hij en zijn management verbraken de onderhandelingen met Jordan. Zij konden het uiteindelijk niet eens worden over de voorwaarden van het contract. Het is heel waarschijnlijk dat de tweede Jordan komend seizoen wordt bestuurd door een Brit. Dat is althans de wens van sponsor Benson & Hedges. Op het verlanglijstje van Jordan staan dan ook Allan McNish, Ralph Firman en ook Justin Wilson zou in aanmerking komen. “Ik ben voorzichtig bezig een sterk paar coureurs bij elkaar te krijgen om ons pakket voor 2004 compleet te maken,” aldus Eddie Jordan.

bron: autosport.nl

Gilles 02-02-2004 20:37

F1world:

Trust sponsor van Jordan, launch nu woensdag

De eerste foto is opgedoken van de nieuwe jordan EJ14 met een Trust-logo erop. Nick Heidfeld deed een succesvolle shake-down van de EJ-14 die naar alle verwachtingen aanstaande woensdag 4 februari in alle soberheid zal worden voorgesteld te Silverstone.

Grote speculaties kunnen weer beginnen met betrekking tot het tweede Jordanzitje, is de knoop nu langzaam aan definitief doorgehakt of is het nog steeds in het ongewisse blijven bij de launch? Eerst stopte men bij Verstappen de onderhandelingen, nu zou er toch weer gepraat worden. Trust dat Jordan sponsort, is dit een voorbode voor wat komen moet? Of heeft Trust het positieve effect van in de Formule 1 aanwezig te zijn gemerkt en wil het al dan niet met of zonder Verstappen toch doorgaan in de Formule1?

Afwachten wat het wordt, u kan alvast de foto bekijken die op itv staat.

http://itv-f1.fp.sandpiper.net/media...ry/19652_2.jpg

Gilles 02-02-2004 20:38

dan toch GEEN Britse rijder? ???

Mhhh, prestatieclausule ... Josje buiten na 3 races :D

buruno 02-02-2004 20:52

Glock zou derde rijder worden en 8 miljoen dollar meebrengen.
Ik zag Bas Leinders nochtans gisteren op een franstalige zender beweren dat hij met 2 miljoen euro derde rijder zou worden, en dat hij al 1 miljoen bij elkaar heeft...!?!

yvdp 02-02-2004 21:32

Is dit weer een photoshop bewerkte foto van op het verstappen-forum? ;)
bon, woensdag zullen we het weten. hopelijk

Mark 02-02-2004 23:49

Quote:

In het kader van een commerciële overeenkomst met Jordan heeft de website itv-F1.com vanavond in wereldpremière de eerste foto mogen publiceren van de nieuwe EJ14. De foto is geen trucage, want is van de hand van het wereldvermaarde agentschap Sutton Images. http://www.pitstoptv.be
Nondeju, ik zit hier al een week het afscheid te vieren van Jos met champagne en Beluga kaviaar :D :D Mocht het nieuws waar zijn dan kondig ik zes weken van algehele rouw af :D

Maar in Francorchamps horen ze de kassa al rinkelen bij dit nieuws ;)

Pascal 03-02-2004 00:02

Quote:

Originally posted by Marshal
Ja, de actie rond Bas Leinders heeft succes en Bas rijdt in Spa in de Jordan in plaats van Jos. Stel je voor...

Na de voetbaloorlog ..... :fight: :fight: :fight:

C U

Guido 03-02-2004 00:37

'k ben al helemaal 'lazarus' van de Jordan soap :rolleyes:

:D :D

TommySoprano 03-02-2004 20:20

Het lijkt elk jaar weer hetzelfde met Verstappen.. Een ander team (kan je lekker nieuwe merchandising op de markt brengeuh!!)
Maar vooraleer het tot een akkoord komt... Oh la, la het lijkt wel een puber die flirt. Aan - af, Aan - af...

Voordeel is wel dat Jos (en de sponsoren) gedurende die periode veel extra publiciteit halen in de media. (Leep bekeken)

DJ Scorpio 04-02-2004 13:00

Verstappen betaalt 9 miljoen voor zitje
F1Tours.cc liet zonet weten dat Jos Verstappen volgend seizoen voor Jordan zal rijden. Dat vernomen ze uit betrouwbare bron. Geldschieters Muermans Vastgoed, Trust en Wilux ( onder voorbehoud) konden daar voor zorgen.

Met het éénjarige contract van de Nederlander is naar verluidt een bedrag gemoeid van meer dan 9 miljoen euro wisten zij ook nog te melden.

Let op, voorlopig is het nog wachten op een officieel persbericht, maar de indicaties zien er goed uit voor Jos. Dit ondanks de inbreng van B&H dat vandaag aankondigde een grote sponsor van het team te worden in 2004.

Bron: F1World.be

marcel 04-02-2004 18:32

Quote:

Originally posted by DJ Scorpio
Verstappen betaalt 9 miljoen voor zitje
F1Tours.cc liet zonet weten dat Jos Verstappen volgend seizoen voor Jordan zal rijden. Dat vernomen ze uit betrouwbare bron. Geldschieters Muermans Vastgoed, Trust en Wilux ( onder voorbehoud) konden daar voor zorgen.

Met het éénjarige contract van de Nederlander is naar verluidt een bedrag gemoeid van meer dan 9 miljoen euro wisten zij ook nog te melden.

Let op, voorlopig is het nog wachten op een officieel persbericht, maar de indicaties zien er goed uit voor Jos. Dit ondanks de inbreng van B&H dat vandaag aankondigde een grote sponsor van het team te worden in 2004.

Bron: F1World.be

dit bericht stond oorspronkelijk op de site van F1tours.nl, een bedrijf dat in Nederland reizen naar F1 GP's organiseert. vandaag staat er dat er nog onderhandeld wordt. waarom zetten ze dan een bericht dat het contract getekend is? het zal wel duidelijk zijn zeker. toch laag gevallen dat je zoiets doet. het is trouwens nog eens illegaal ook.

Gilles 05-02-2004 21:37

Officieeeeeeel: Verstappen niet naar Jordan

Jos is de Klos en mijn voorspelling kwam uit!

Mark 05-02-2004 21:38

Quote:

Originally posted by Marshal
Nondeju, ik zit hier al een week het afscheid te vieren van Jos met champagne en Beluga kaviaar :D :D Mocht het nieuws waar zijn dan kondig ik zes weken van algehele rouw af :D

Joepieeeeeeeeeee, ik kan aan de champagne blijven lurken :D :D

Arme boekhouder van Spa, die zet nu het volgende regeltje in het kasboek:
-gemiste inkomsten a 30.000 Verstappenfans :D

Quote:

Jos Verstappen heeft zojuist op zijn fansite bekend gemaakt definitief NIET voor Jordan op de grid te staan.
Na lange weken onderhandelen en vele hindernissen besloot de coureur niet met het team in zee te gaan omdat er op vele punten onenigheid bleef bestaan.

Trust had een sponsordeal gsloten en getekend met Jordan die nu wordt teruggetrokken volgens een clausule binnen het sponsorcontract, die bepaalde dat indien Jos niet bij jordan zou rijden dit seizoen, de sponsordeal nietig zou worden verklaard.

Trust heeft laten weten volledig achter Jos te blijven staan, maar dat zal nu afhangen van het uitvallen van een coureur gedurende het seizoen waardoor een plaatsje vrijkomt.

De fans reageerden geschokt, op de chatbox verstappen bij www.spinchat.com werden enkele niet voor publikatie geschikte krachttermen uitgevonden.

Nederland kan zich wederom opmaken voor een seizoen Formule-1 zonder Nederlandse inbreng! www.auto-sport.nu

Scapa 05-02-2004 21:41

Eindelijk eens een F1 weekend zonder Nederlands gekakel dat je van 10km afstand al kan horen :D

Wat een klucht is me dat geweest. Olala :D

Gilles 05-02-2004 21:42

inderdaad ... 5 februari wordt nationale rouwdag in nederland ... de dag dat Jos zijn F1 carrière voorbij is gegaan :D

Gilles 05-02-2004 21:43

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Eindelijk eens een F1 weekend zonder Nederlands gekakel dat je van 10km afstand al kan horen :D

Wat een klucht is me dat geweest. Olala :D

kga het wel missen :(

geen 50 italianen uit maasmechelen meer die ruzie krijgen met 10 nederlanders met een grote mond :D

yvdp 05-02-2004 22:25

bon, dat de verstappensoap nu mag stoppen :)
eindelijk

marcel 05-02-2004 22:57

waren vorige week de gesprekken ook al niet definitief stilgelegd?
dit is weer zo'n episode, imho

Guido 05-02-2004 23:15

maar die soap stopt niet.

Volgende scenario: 2de piloot wordt er na 5 of 6 races uitgetrapt en onmiddellijk zal heel Nederland weer geloven dat Jos hem gaat vervangen. En hop, dan zijn we weer opnieuw vertrokken voor 6 pagina's welles - nietes. :D

yvdp 06-02-2004 00:08

hehe, hetzelfde voor het Bas Leinders stuk hier op depaddock ;)

marcel 06-02-2004 00:09

ach, de nederlanders zullen pas geloven dat Jos zijn carriere voorbij is, als hij allang onder de grond ligt ;)

Jan 06-02-2004 10:20

Daar zit het hem precies, ik heb nog maar zelden een racewagen zich letterlijk de grond in zien boren, opstijgen daarentegen..... :D

jan

yvdp 06-02-2004 18:25

in de grindbak of onder de grindbak, verstappen does it all :D

marcel 06-02-2004 19:01

Quote:

Originally posted by yvdp
in de grindbak of onder de grindbak, verstappen does it all :D
daarom vond-ie spa niet meer zo leuk: de grindbakken zijn weg :D

yvdp 06-02-2004 19:04

hehe
monaco zal hij dan ook wel gehaat hebben ;)

Raceboy 06-02-2004 19:18

Quote:

Het salarisbod van Jordan aan Jos Verstappen heeft tot een onbespreekbare situatie geleid.

Jos Verstappen was best bereid met minder salaris genoegen te nemen, maar het bod van Jordan vatte hij als een belediging op. Uit het aanbod zou te weinig waardering spreken voor zijn inbrengst van sponsoren en voor zijn rijderskwaliteiten.

De sponsoren waren teleurgesteld, omdat zij er al met Jordan uit waren. Echter, zoals altijd is verklaard, zijn ze achter Verstappen blijven staan. "Ik baal ervan dat er geen overeenstemming is bereikt, maar ik heb de uitkomst te respecteren.", vertelde Michel Perridon aan het Algemeen Dagblad.

De reclame van Trust op de Jordan van afgelopen dagen, brengt geen verplichtingen meer met zich mee. "Dat kost me alleen een glas bier, dat Eddie Jordan en zijn commercieel directeur Ian Phillips een keer bij mij komen opdrinken.", aldus Perridon.

Perridon wil actief blijven in de autosport. Het liefst brengt hij met zijn geld Jos Verstappen dit seizoen nog ergens anders in de F1 binnen. Daarnaast denkt hij na over een andere rol voor zichzelf in de formule 1. In ieder geval niet puur als sponsor, ondanks aanbiedingen van BAR, Jaguar en McLaren.

Perridon wil nog wel in de DTM gaan sponsoren. Volgende week heeft Perridon een gesprek met Norbert Haug, directeur motorsport van Mercedes, over mogelijke sponsoring. Dit staat geheel los van Jos Verstappen en heeft waarschijnlijk meer te maken met de publiciteit die Christijan Albers genereert.

bron: fok! F1manager

Raceboy 15-02-2004 00:55

Quote:

Sponsor Trust en Jos Verstappen zijn uit elkaar. Volgens directeur Michel Perridon van het bedrijf is de Limburgse coureur schuld aan de breuk met renstal Jordan door zijn salariseis. Ook de manager van Verstappen, Huub Rothengarter, heeft schuld. "Ik heb geen problemen gehad met Jordan, maar Rothengatter en feitelijk dus Jos Verstappen hebben hun hand overspeeld", aldus Perridon in het AD.

Het verlies van Trust als sponsor zou weleens het einde van de Formule 1 carrière van de Nederlander kunnen betekenen. De Limburger blijft zelf optimistisch om dit jaar ergens in een wagen te stappen. "De Formule 1 wereld moet weten dat we nog geen afscheid hebben genomen. En dat er een coureur beschikbaar is met talent, veel ervaring en een financieel aantrekkelijk pakket", meldt Verstappen op zijn eigen site.

Perridon geeft tevens in het interview aan dat Trust vanaf nu Christian Albers financieel zal gaan steunen. Albers rijdt nu nog in het DTM, maar volgens Perridon wordt Albers een grote voor de toekomst. "Er zal binnen afzienbare tijd echt wel weer een Nederlander in de Formule 1 rijden."

bron: fok.nl

yvdp 15-02-2004 01:16

Nu begint die soap helemaal opnieuw dan? maar dan in de vorm van Albers.... tssss
laten we hopen dat deze iets meer in huis heeft dan enkel dat "beetje" geld.
pas op, ik zeg hier niet dat verstappen een slecht rijders is hé, maar een topper is hij nooit geweest.

The Interceptor 15-02-2004 22:47

ik zie Albers volgend jaar wel onderdak in de F1 vinden, met sponsoring van vooral Trust, en ID&T misschien ook (een nieuwe sponsor van Albers) al weet ik niet hoeveel die willen aanbrengen. Maar ik zal Albers zeker en vast veel liever zien rijden dan de Jos, wat die vorig jaar in DTM heeft laten zien als debutant ... petje af ...

pascual 16-02-2004 00:07

Quote:

Originally posted by The Interceptor
ik zie Albers volgend jaar wel onderdak in de F1 vinden, met sponsoring van vooral Trust, en ID&T misschien ook (een nieuwe sponsor van Albers) al weet ik niet hoeveel die willen aanbrengen. Maar ik zal Albers zeker en vast veel liever zien rijden dan de Jos, wat die vorig jaar in DTM heeft laten zien als debutant ... petje af ...
Zeker weten!!

Mark 16-02-2004 00:17

Quote:

Originally posted by The Interceptor
[B Maar ik zal Albers zeker en vast veel liever zien rijden dan de Jos, wat die vorig jaar in DTM heeft laten zien als debutant ... petje af ... [/B]
Hmm, dat was wel Albers zijn derde jaar in de DTM ;) De eerste twee jaar reed hij weliswaar in een "year-old" car.........en dat was ook eigenlijk de bedoeling voor 2003. Echter ene Uwe Alzen had geen zin om de teammaat te zijn van Bernd Schneider, vandaar dus dat Albers een plaatsje vooruit ging.

Wat betreft meneer Trust, volgens mij snapt ie nog niet helemaal hoe het werkt in de autosport...........maar zeker niet op de schreeuwlelijke manier zoals hij nu te werk gaat. Of is dat zijn opzet? Veel lawaai maken en gratis reclame binnen harken ;)

Finish 28-02-2004 15:35

Quote:

Jos dreigt Trust met rechtzaak

Jos en Trust-baas Perridon in betere tijden
Jos Verstappen en diens manager Huub Rothergatter zijn furieus op Trust. Het concern van Michel Perridon staat op het punt een sponsorcontract te sluiten met het team van Jordan, maar volgens Rothergatter is dat contractueel niet mogelijk.

Rothergatter beroept zich op een overeenkomst tussen Jos en Trust, waarin staat dat Trust alleen zaken kan doen in de Formule 1 als Verstappen daarbij betrokken is. Verstappen kwam echter niet tot een overeenkomst met Jordan, waarna Trust nu op eigen houtje het team van Eddie Jordan zou willen sponsoren.

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Eddie Jordan inmiddels al een brief ontvangen van de juridische adviseurs van Verstappen. Daarin zou staan dat Jordan en Trust zondigen tegen eerder gemaakte afspraken. Rothergatter wil niet veel kwijt over de zaak, maar bevestigde wel dat 'er in het begin van het seizoen duidelijke afspraken gemaakt zijn met Trust'.

Trust-directeur Perridon is zich echter van geen kwaad bewust. "Ik heb nooit een contract met Jos afgesloten", zegt hij in het AD. "Ik vraag me af wat hen bezielt. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om Jos' loopbaan te steunen en nu krijg ik als stank voor dank een rechtzaak
bron: f1racing.nl

Jos kent de rechtbank al goed. Na Walkinshaw gepluimd te hebben, gaat hij nu z'n eigen rangen aanvallen. Slecht bezig.

FIRE 29-02-2004 19:33

Quote:

Originally posted by Finish

Jos kent de rechtbank al goed. Na Walkinshaw gepluimd te hebben, gaat hij nu z'n eigen rangen aanvallen. Slecht bezig.

Wat is pluimen? :confused:

Finish 29-02-2004 19:42

Vlaamse zegswijze, dacht ik ? Betekent : iemand financieel euhm...kortwieken ?

FIRE 29-02-2004 22:36

Nou, volgens mij was het bij die zaak dat Walkinshaw een getekend contract aan zijn laars lapte.

Overigens vind ik het ook niet slim om zo'n rechtszaak aan te spannen tegen Perridon, ook al zou er zo'n contract bestaan tussen hem en Verstappen. Ach ja eerst gooien Jordan en Perridon modder naar Rothengatter (en dus indirect naar Verstappen) en nu maakt deze laatste partij het weer lastig voor die eerste partij.

Naar mijn mening is bij die Verstappen/Perridon/Jordan soap de schuld niet bij 1 partij te leggen, ze hebben er allemaal een zooite van gemaakt.

Finish 29-02-2004 22:51

akkoord. Best vreemd hoe het kan gaan, hé. Verstappen had eigenlijk op z'n gemak bij Jordan kunnen zitten, dit jaar. Nu mag hij hopen op falen van Klien of Pantano.

The Interceptor 19-04-2004 17:57

de Verstappen-soap is weer begonne :frusty:

Trust wil terug samenwerken met Verstappen, en bij Jordan zouden ze Pantano liever kwijt zijn, dus terug hoop in het Verstappen-kamp :fight:

All times are GMT +2. The time now is 05:18.