Op pitstop.tv staat dat Marc de helm aan de haak hangt en zich gaat concentreren op de formule renauld 1600 of heb ik dan echt zo slecht gelezen
|
Quote:
Quote:
|
bij GLPK Viper 2 mag je Goossens misschien al schrappen ?
|
gaat B Longin zowel FIA GT met ne 575 GTC (bron : pitstop.tv)
EN met ne Viper in de Belcar rijden :confused: |
Quote:
|
sjah
niet iedereen kan dat he Martijn:p |
Als ik me niet vergis vallen geen races samen van Belcar en FIA GT. Ik weet het niet zeker Vertigo, maar ik denk wel dat het mogelijk is.
|
Quote:
De Corvette rijdt dus onder de vlag van SRT (Selleslagh Racing Team). Toch wel eigenaardig die breuk tussen Slaus en Selleslagh. De 2 Patricken hadden een soort van samenwerkingsverband dat al begon midden de jaren '80. :eek: |
Quote:
Inderdaad, geen enkele race in de FIA GT wordt verreden als er dat weekend een Belcar wedstrijd gepland staat(waarschijnlijk is het wel andersom beslist :+ ) |
Quote:
Hier die Marc op zijn website heeft laten zetten Dus om kort te zijn : Marc hangt zijn helm NIET aan de haak :D |
Quote:
Martijn, Hier die Marc op zijn website heeft laten zetten Dus om kort te zijn : Marc hangt zijn helm NIET aan de haak :D [/QUOTE] Zei ik toch? Die 'omgekeerde' was bedoeld op Thomaske_GLPK, sorry :) |
Quote:
|
In GTA de Porsche Bi-turbo van SPORTCLUB PROMOTEAM RACING , in 2003 met piloten Geboers-Meulders, in 2004 Wim Meulders-Werner Moonens en Jurgen Lippens (Lippens vanaf de 24u, momenteel herstellende van achillespees blessure)
|
Quote:
Rijdt de nu al gevreesde 996 GT3-R van Ceusters-Metior ook onder de vlag van SPORTCLUB PROMOTEAM RACING? |
Het ene staat los van het andere.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:49. |