De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

krikke 05-03-2005 07:55

Ben je na het afvlaggen als eens rustig naar de pit gereden? Je mag er donder op zeggen dat het enkele gekken vanachter binnenvliegen. :p
Van onsportiviteit gesproken... :D
Verder niets dan goeds over GTR ;) (enkel de netcode misschien...)

marcel 08-03-2005 02:27

ik ben sinds zaterdag ook trotse eigenaar van GTR :D

Jochie 08-03-2005 13:07

Quote:

Originally posted by krikke
Ben je na het afvlaggen als eens rustig naar de pit gereden? Je mag er donder op zeggen dat het enkele gekken vanachter binnenvliegen. :p

Nee, maar ik heb wel de Saleen al eens opgejaagd (proberen voorbijsteken) bij het binnenrijden van de pit in Spa, in het deel net na de busstop waar de limiet nog niet geldt.

Ik zeg proberen, de Saleen zette vol het gas erop en vloog aan 150 ofzo het restricted deel in :D

Jochie

JPMontoya 15-03-2005 23:10

Heeft er iemand een No cd patch voor GTR want ik in Leuven en cd thuis grrr...

S. Claeys 16-03-2005 08:18

Starforce protection,.....................no cd crack,..............nope forget it.
Zal wel ergens op het internet ingewikkeld gekraakt liggen maar zoek jij die speld in de hooiberg maar.
kweet het, life sux.

Raceboy 20-03-2005 00:48

pfff stomme oval expansion voor GTR : http://www.computerandvideogames.com/front_index.php? als dat het is waar we 45 dagen op moesten wachten

krikke 20-03-2005 08:34

mmm, op de rsc forums zijn er ook negatieve kritieken te lezen, maar er is toch al een Simbin admi die verklaarde dat de verassing niets met het oval circuit te maken heeft... In elk geval krijgt Simbin weer de volle laag... :eek: Sommige gasten schrijven dat ze beter de stutterproblemen op sommige systemen eens zouden aanpakken, en de AI wat realistischer zouden maken... Zou ook wel een goed idee zijn volgens mij... ;)

AlainH 20-03-2005 18:41

Ik denk dat die ovals voor heel wat inhaalmomenten zullen zorgen in het spel, dus die mogen er zeker komen, maar ik hoop echt dat het iets meer is wat ze aankondigen :)

Die stutterproblemen had ik ook opeens, maar een herinstallatie van gans mijn systeem maakte alles weer in orde... GTR stond erop van November '04, en na al die tijd is alles zo gefragmenteerd geraakt, ik denk dat dat het probleem was...
O ja, defragmentatie is iets wat bij mij ALTIJD mijn PC nog trager maakt dan voorheen, dus ik formatteer en herinstalleer :)

Bramzel 20-03-2005 19:22

Quote:

In elk geval krijgt Simbin weer de volle laag... :eek:
Ze doen maar. Sommige mensen realiseren zich niet dat er leven bestaat buiten de sim-community, dat van puur en alleen de hardcore-sim-community een developer niet kan overleven en dat de markt daarbuiten (ovals -> US Market) minstens zo belangrijk zoniet belangrijker is.

Quote:

Sommige gasten schrijven dat ze beter de stutterproblemen op sommige systemen eens zouden aanpakken, en de AI wat realistischer zouden maken...
Patching staat los van Addons en patching gaat altijd gewoon door. Zo'n addon komt nooit ten koste van patching.

krikke 20-03-2005 21:59

Ik hoop dat er idd iets te doen is aan de stutters Bram... In elk geval is het wel interessanter om eerst stuttervrij te geraken en dan addons te installen... :p

Ps: momenteel draai ik het spel prima met de FF op low... Zet ik hem echter op full is het niet te doen... Zijn er hier mensen die al een eventuele oplossing gevonden hebben?

Raceboy 20-03-2005 22:21

Quote:

Originally posted by Bramzel
dat de markt daarbuiten (ovals -> US Market) minstens zo belangrijk zoniet belangrijker is..
waarom zou ik als amerikaan GTR kopen omdat er een paar fictieve ovals inzitten? Kan ik beter iets van papyrus kopen.

marcel 20-03-2005 22:31

dan moet Papyrus wel nog eerst iets uitbrengen he...

maar idd, ze zouden eigenlijk beter inspelen op de Amerikaanse GT-racerij... daar bestaat nog geen enkel spel van

Bramzel 20-03-2005 23:23

Quote:

Originally posted by raceboy
waarom zou ik als amerikaan GTR kopen omdat er een paar fictieve ovals inzitten? Kan ik beter iets van papyrus kopen.
Dat geld idd voor jou, mij, en de rest van de sim-racing community. Maar de amerikaanse Joe Average ziet alleen maar "ovals". Andere uitbreidingen (ALMS, roadcourses, etc.) zouden veel en veel teveel tijd in beslag nemen. Geloof me, als het zo simpel was als sommige mensen het voor doen komen hadden we het echt wel gedaan.

S. Claeys 21-03-2005 01:12

We wachten op ISA.

MARK MY WORDS. :D

Ik noem susse en zit er voor (n)iets tussen, LOL

Pedro 23-03-2005 22:52

Ik heb vandaag ook GTR aangeschaft.

Maar k zit nu met een probleemke. Wanneer ik de CD-Key ingeef, komt er altijd een foutmelding.

Heeft er iemand van jullie dit ook meegemaakt?
Weten jullie misschien wat het probleem zou kunnen zijn, en hoe ik het kan oplossen.

Mvg

Peter

All times are GMT +2. The time now is 06:42.