![]() |
Ben je na het afvlaggen als eens rustig naar de pit gereden? Je mag er donder op zeggen dat het enkele gekken vanachter binnenvliegen. :p
Van onsportiviteit gesproken... :D Verder niets dan goeds over GTR ;) (enkel de netcode misschien...) |
ik ben sinds zaterdag ook trotse eigenaar van GTR :D
|
Quote:
Ik zeg proberen, de Saleen zette vol het gas erop en vloog aan 150 ofzo het restricted deel in :D Jochie |
Heeft er iemand een No cd patch voor GTR want ik in Leuven en cd thuis grrr...
|
Starforce protection,.....................no cd crack,..............nope forget it.
Zal wel ergens op het internet ingewikkeld gekraakt liggen maar zoek jij die speld in de hooiberg maar. kweet het, life sux. |
pfff stomme oval expansion voor GTR : http://www.computerandvideogames.com/front_index.php? als dat het is waar we 45 dagen op moesten wachten
|
mmm, op de rsc forums zijn er ook negatieve kritieken te lezen, maar er is toch al een Simbin admi die verklaarde dat de verassing niets met het oval circuit te maken heeft... In elk geval krijgt Simbin weer de volle laag... :eek: Sommige gasten schrijven dat ze beter de stutterproblemen op sommige systemen eens zouden aanpakken, en de AI wat realistischer zouden maken... Zou ook wel een goed idee zijn volgens mij... ;)
|
Ik denk dat die ovals voor heel wat inhaalmomenten zullen zorgen in het spel, dus die mogen er zeker komen, maar ik hoop echt dat het iets meer is wat ze aankondigen :)
Die stutterproblemen had ik ook opeens, maar een herinstallatie van gans mijn systeem maakte alles weer in orde... GTR stond erop van November '04, en na al die tijd is alles zo gefragmenteerd geraakt, ik denk dat dat het probleem was... O ja, defragmentatie is iets wat bij mij ALTIJD mijn PC nog trager maakt dan voorheen, dus ik formatteer en herinstalleer :) |
Quote:
Quote:
|
Ik hoop dat er idd iets te doen is aan de stutters Bram... In elk geval is het wel interessanter om eerst stuttervrij te geraken en dan addons te installen... :p
Ps: momenteel draai ik het spel prima met de FF op low... Zet ik hem echter op full is het niet te doen... Zijn er hier mensen die al een eventuele oplossing gevonden hebben? |
Quote:
|
dan moet Papyrus wel nog eerst iets uitbrengen he...
maar idd, ze zouden eigenlijk beter inspelen op de Amerikaanse GT-racerij... daar bestaat nog geen enkel spel van |
Quote:
|
We wachten op ISA.
MARK MY WORDS. :D Ik noem susse en zit er voor (n)iets tussen, LOL |
Ik heb vandaag ook GTR aangeschaft.
Maar k zit nu met een probleemke. Wanneer ik de CD-Key ingeef, komt er altijd een foutmelding. Heeft er iemand van jullie dit ook meegemaakt? Weten jullie misschien wat het probleem zou kunnen zijn, en hoe ik het kan oplossen. Mvg Peter |
All times are GMT +2. The time now is 06:42. |