:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Volgens is het hogend tijd dat er een slot komt op deze thread en we beginnen met een nieuwe waar UITSLUITEND nieuws omtrent deelnemers wordt gemeld. Het is blijkbaar leuk om alles omtrent met Belcar in deze thread te plaatsen: dat is dus NIET de bedoeling! :mad: Foto's van auto's die niets met de Belcar te maken hebben, filmpjes en problemen met filmpjes, gissingen omtrent piloten (van 1 piloot hier kan je alleen al 3 bladzijden vullen :rolleyes: ) en teams, advertenties van auto's en noem maar op. In het begin ging het nog en werd het gedoogd maar nu loopt het gewoon de spuigaten uit dat het niet meer mooi is. MAAK HIERVOOR EEN NIEUWE THREAD AAN EN POST DEZE IN HET JUISTE SUBFORUM! Ik heb er in ieder geval méér dan genoeg van. |
Quote:
|
Quote:
|
De gele Z3 van JMT die vandaag aan het testen was op zolder zou 4 manches meerijden in de belcar.
bron : JMT (via Rrubinio) |
Quote:
|
hey marrshal
En alles goed met je |
Quote:
|
Mocht je de eerste pagina ondanks alles toch nog willen aanpassen zet dan achter de naam van Toon van de Haterd Porsche svp. Deze FEITELIJKE informatie is bevestigd door een teamlid. Wie de auto gaat runnen is op dit moment nog onduidelijk.
|
srry gastn ma rijd verbist weer me met de mini cooper challeng srry
|
MR-996 Max: Voor deze vraag kan je met autosport algemeen terecht want die hebben een thread met Cooper Challenge die kunnen u daar wel op antwoorden.
|
pas gelezen op pitstop tv goossens/lamot in belcar met corvette :)
|
Quote:
|
Quote:
Dat staat sinds eergisteren ook te lezen op Dailysportscar. We waren al langer op de hoogte, maar zolang die handtekeningen niet op papier staan is het zwijgen hé... Het Carsport Belgium Corvette-project waarover enige tijd sprake was, is bij deze ook officieel dood verklaard. |
Ok Sorry, pas nieuw zal mij aan de regels houden!
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 14:00. |