De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   DTM in ... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10293)

John Winter 30-03-2005 00:23

Ik weet het. Ik werd vanmorgen uit bed gebeld door één van de jongens van DTMmagazine die me het geluid wou laten horen :) vandaar dat ik het zei :)

Guido 30-03-2005 08:45

Quote:

Originally posted by gwyllion
Alleen mensen met ADSL :mad: Het is echt wel moeilijk als autosport fan: Telenet heeft MotorsTV op PCTV, Belgacom ADSL heeft Pitstop filmpjes :fight:
Het leven gaat nu eenmaal over keuzes maken he. ;) :D

Guido 30-03-2005 09:48

Regent valt vandaag, woensdag, met bakken uit de hemel in Spa.

09.40 Stipler gecrasht in Blanchimont - code rood wordt gegeven.

flugel 30-03-2005 10:40

Quote:

Originally posted by John Winter
De nieuwe Mercedes klinkt als een Formule 1-auto :)
Volgens Garry Paffett is dit om er voor te zorgen dat Mika zich snel thuisvoelt in die DTM mercedes ;) :D

gwyllion 30-03-2005 10:45

Quote:

Originally posted by Huudo
Regent valt vandaag, woensdag, met bakken uit de hemel in Spa.

09.40 Stipler gecrasht in Blanchimont - code rood wordt gegeven.

Kan het zijn dat de sessie nog altijd stil ligt? De Live timing is niet aangepast sinds 10.10 :(

Sennake 30-03-2005 10:54

Quote:

Originally posted by gwyllion
Kan het zijn dat de sessie nog altijd stil ligt? De Live timing is niet aangepast sinds 10.10 :(
Na de crash van Stipler is de sessie hervat om 10.27 uur. Stipler is gewond aan de arm en is naar het ziekenhuis afgevoerd. De wagen is total-loss. Deze info komt live van Spa, van onze verslaggever ter plaatse, Mark :)

gwyllion 30-03-2005 10:55

Iets te vroeg geroepen.

Als de Audi piloten zo blijven doorgaan, hebben ze geen testwagens meer :( Ik heb wel ergens gelezen dat de Audi van Kristensen hersteld zou kunnen worden.

John Winter 30-03-2005 11:32

Ja, de audi van Kristensen zou gisteren nog hersteld worden en vandaag zou Capello daar in rijden.

gwyllion 30-03-2005 13:44

Zijn er nog nieuwtjes uit Spa? Aan de tijden te zien is het nog altijd nat.

Audi heeft tot nu toe nog maar weinig getest: Stippler is tamelijk snel gecrasht en Tomczyk heeft maar enkele rondjes gereden in de nieuwe wagen.

Sennake 30-03-2005 14:04

Alleen dat er een 2e rode vlag geweest is omdat Green in Rivage van de baan gegaan is, tegen de bandenstapel aan. Naar verluidt niet zoveel schade.

John Winter 30-03-2005 15:48

Nog geen nieuws over hoe het met Stippler gaat?

Mark 30-03-2005 17:37

Quote:

Originally posted by John Winter
Nog geen nieuws over hoe het met Stippler gaat?
Ben vanmiddag niet meer in de boxen geweest maar er liepen heel wat bedrukte gezichten rond bij Audi. Capello, McNisch en Tomczyk keken niet echt blij toen ze het wrak zagen. De complete linkerachterkant was weg, Stippler moet dus achterwaarts in de banden zijn geknald in Blanchimont. Leek een beetje op het wrak van Dumbreck tijdens zijn crash in Zandvoort.

Ondanks de regen toch steeds een wagen of 4 op de baan. Audi is na de crash zeer lang binnen gebleven. Vanaf 13.00 uur waren ze weer op de baan met 1 nieuw exemplaar.

Leuke dag gehad, overal geweest........ondanks de regen, niet nat geworden. Rara, hoe kan dat :D

gwyllion 30-03-2005 18:21

Testuitslag van vandaag: http://www.kart-data.com/LT/DTMB/

Audi lijkt een testachterstand te hebben.

The Interceptor 30-03-2005 18:41

Ik hoop dat Audi vrijdagnamiddag nog goed wat gaat rijden, want dan kom ook een kijkje nemen :)
Die Opels blijven maar goed gaan :eek: maar dat gun ik ze volledig, kan wel eens een heel interessant DTM-seizoen worden zo :)

Raceboy 30-03-2005 19:12

vriendelijke mensen van de dtm overal paddockpoorten open. Je gaat waar je wilt en met wat creativiteit kan je schone fotos maken. Wie verknald het dan weer? (Franssprekende) baanposten. De regelmatige bezoekenrs van spa zullen het poortje voor de source aan de linkerkant wel kennen. Sta je daar al een half uur fotos te trekken met een groepje vind zo een pipo het ineens nodig om te roepen dat we weg moeten of ze zouden de hele boel stilleggen. Als je daar niet mag komen waarom staat daar dan geen draad? Draad geneog anders in spa.

All times are GMT +2. The time now is 05:59.